Lue keskustelun säännöt.
Hirveä Hospodar ...
Maaria99
11.09.2019 |
Onko kukaan lukenut Guillaime Apollinairen Hirveä Hospodar/Nuoren Don Juanin seikkailut -kaksoisromaania?
Kannattaako lukea? Oon kuullut, että toi Hospodar olisi aika kamalaa luettavaa, mutta Juanin seikkailut paljon parempi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehdottomasti kannattaa. Eroottisin kirja jonka olen lukenut. Muokkasi omaa seksuaalisuuttani kun olin joku 14-15 vuotias kiimainen poika. Runkkasin monet lastit kirjaa lukiessani. Toinen hyvä kirja on Amerikan Psyko. Leffa on vaisu mutta kirja.... aaahh..