Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Li on tehnyt hienoja päätöksiä

Vierailija
11.09.2019 |

Elämänkatsomustieto on yksi sivistävimmistä aineista joita voimme opettaa. Mun eka et: n kirja oli "Minä, muut ja maailma" ja vuosi oli 1984. Kirjantekijät olivat Helsingin yliopiston käytännön filosofit.

Pienessä Keski-Uudenmaan kaupungissa sai 1980 luvun alussa kuulla että oli pakana. Vanhemmat kai opetti sen lapsilleen.

Mulla ET: n opiskelu helpotti filosofian opiskeluja ja pääsemistä Valtiotieteelliseen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päätöksiä? Eihän tää hallitus ole tehnyt vielä mitään päätöksiä

Vierailija
2/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aloituksia sitten. Entinen hallitus teki julmia juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se päätös on?

Vierailija
4/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se päätös on?

Älä saivartele. Oletko sellainen tuk munkki?

Vierailija
5/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää elämänkatsomustieto taas tätä "jee ollaan kaikki yhtä, moni kulttuurisuus on rikkaus jee"

Vierailija
6/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ehdotus saa täyden kannatukseni, vaikka olenkin melkein kaikesta muusta Lin ja puolueensa kanssa eri mieltä. Toivon että he saavat sen läpi.

Vierailija
7/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervas hoitaa yhdessä sitä hommaa. Hyvin hoidettu Liin osalta ja loput voidaan vaan arvata, kun noi pääsee vauhtiin yhdessä.

Vierailija
8/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Li päättää, että mun ei tarvitse tehdä töitä, koska en halua.

Vierailija
9/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään ymmärrä mistä on kyse. Loppuuko uskonnon opetus??

Vierailija
10/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ehdotus saa täyden kannatukseni, vaikka olenkin melkein kaikesta muusta Lin ja puolueensa kanssa eri mieltä. Toivon että he saavat sen läpi.

Niin. Lapsi kasvaa sivistyneemmäksi lukemalla filosofiaa, etiikkaa, moraalia ja maailmanuskontoja kuin että lukisi yhtä uskontoa koko peruskoulun.

Vierailija
11/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne lapset jotka haluavat osallistua uskonnonopetukseen osallistuvat edelleen siihen. Ne, jotka haluavat osallistua et-opetukseen osallistuvat siihen. Nykyisin kirkkoon kuuluvat lapset eivät saa osallistua et-opetukseen, kirkkoon kuulumattomat saavat valita.

Itse olisin halunnut osallistua et-opetukseen, sillä olen ateisti, mutta en saanut, koska uskovaiset vanhempani eivät antaneet minun erota kirkosta. Tiedostan siis omakohtaisesti avun jota tämä toisi.

Vierailija
12/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jos ehdotus menee läpi niin uskonnon opiskelija voisi valita et: n uskonnon sijasta.

Vierailija
13/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li on ruma ja tyhmä nainen, joka ei ole koskaan tehnyt eikä tule koskaan tekemäänkään järkeviä päätöksiä. Hemmoteltu kakara, joka olisi absoluuttinen nobody ilman isäänsä.

Vierailija
14/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää elämänkatsomustieto taas tätä "jee ollaan kaikki yhtä, moni kulttuurisuus on rikkaus jee"

Kunnon Homma-apina siinä. 

Vierailija
15/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ne lapset jotka haluavat osallistua uskonnonopetukseen osallistuvat edelleen siihen. Ne, jotka haluavat osallistua et-opetukseen osallistuvat siihen. Nykyisin kirkkoon kuuluvat lapset eivät saa osallistua et-opetukseen, kirkkoon kuulumattomat saavat valita.

Itse olisin halunnut osallistua et-opetukseen, sillä olen ateisti, mutta en saanut, koska uskovaiset vanhempani eivät antaneet minun erota kirkosta. Tiedostan siis omakohtaisesti avun jota tämä toisi.

Ok. Kiitos.

Vierailija
16/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon, että vaikka hän niin päättääkin, ei hän kummoista elämää sinulle lupaa. Vähän parempaa lorvimiskorvausta ja siinä se.

Vierailija
17/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota huomioon, että vaikka hän niin päättääkin, ei hän kummoista elämää sinulle lupaa. Vähän parempaa lorvimiskorvausta ja siinä se.

Sinä et tietää mitään! Minä saa 3428 euroa kuukausi ilman töitä koska minulle on 7 lapsi. 

Vierailija
18/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloituksia sitten. Entinen hallitus teki julmia juttuja.

Aloitteita.

Ja ilmeisesti puhtaasi populistisia sellaisia joiden ei koskaan ollutkaan tarkoitus mennä läpi, senkun saa todistusta tehdystä aloitteesta ja voi kirjoittaa itsestään jutun lehteen ja aloitteesta jonka ei ollut koskaan tarkoituskaan mennä låpi.

Sinua on pelattu kuin hölmöä.

Vierailija
19/19 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tietää mitään! Minä saa 3428 euroa kuukausi ilman töitä koska minulle on 7 lapsi. 

Ota huomioon, että kirjoitustavastasi päätelleen kuulut sellaiseen erityisryhmään, jolle annetaan ekstraa ja erityiskohtelua. Meille taviksille ei sellaista suoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän