Mikä on vit*umaisin juttu mitä ”kaveri” on tehnyt sulle?
Kommentit (35)
Seurusteli mun kumppanin kanssa mun selän takana. Ei pelkästään nus.sinut, seurusteli.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vähän kesympi juttu mutta saa kai tämänkin mainita.. Eli "varasti" hänelle jo lapsena kertomani nimen minkä haluan antaa tulevaisuudessa omalle lapselleni. Eli kaveri sai lapsen ennen minua ja anto minun lapselle varatun nimen.
Ootko tosissasi?
Uuteen miesystävääni ihastunut kaverini vihjaili miehelle, että olin pettänyt häntä. Tarkoitus oli ilmeisesti vampata mies itselleen. Isoja riitojahan meille tuli, mies ei kyllä syttynyt kaveristani yhtään koska olihan hän aika ruma ja ärsyttävä miestenkin mielestä. No, jossain kohtaa mies uskoi minuakin, mutta olihan siinä tullut h.u.oriteltua, että eipä jatkettu sitten. Tavallaan palvelushan tuo oli minulle, pääsin kahdesta k-päästä kerralla. Kaveri tekikin v*ttumaisemmin eksälleni.
Minä kaverustuin miehen kaverin kanssa. Se johti siihen, että he alkoivat puhua minusta pas kaa selän takana. Tuo eukko saattoi olla jostain asiasta samaa mieltä kasvokkain ja sitten selän takana jauhaa, kuinka idiootti olen kun ajattelen/toimin tietyllä tavalla. Koen, että tuossa parisuhteessa oli kolme ja kaksi heistä liittoutui minua vastaan: kaikki mitä tein oli huonoa ja väärin.
Nykyään en halua olla tekemisissä kummankaan kanssa. Tuo kaverinainen pommitti pitkään tekstareilla, ystävällisesti pyysin lopettamaan, mutta ei lopettanut. Jouduin estämään hänet, mutta tekstareita tulee silti. Mielestäni kertoo hänen röyhkeydestään, jolla hän tunki myös parisuhteeseen kolmanneksi.
Kaverini kuvitteli, että minulla ja hänen uudella miesystävällään oli sutinaa, joten hän yllytti kimppuuni samassa baarissa olleen entisen poikaystävänsä. Minä en ollut kiinnostunut, mutta kaverini antoi hänelle jälkeenpäin minun puhelinnumeroni ja osoitteeni. Sain itselleni vuosikausiksi stalkkerin.
Kävi samana iltana kun erosin poikaystävästäni panemassa tätä. Ja ero ei tapahtunut siis minun aloitteestani, vaan minut jätettiin, ja hän tiesi kuinka surullinen olin. Siinä kunnon ihmissaasta!
Silloinen bestis soitteli viikkoa etukäteen että otetaanko joku vanha juttu uusiksi, ihan vaan vanhojen muistojen kunniaksi. Tavataan kotikaupungissa, aloitellaan alkuillasta ja "tehdään kaikki niinkuin ennenkin...". Baarikierros jne.
Lähdin sitten jo edellisenä päivänä ajelemaan kotikaupunkiin (koska pitkä matka jne.)
Iltapäivällä viestittelin että mikä on illan aikataulu.
Hän vastasi ettei ole tulossa.
Vieläkin kaivelee.
Heitti minua vuohenjuustolla päällä, kun yritin selittää, ettei hänen taivaalla kuvaamansa punaiset pisteet ole ufoja/orbeja, vaan kameran heijastuksia.
Kuinkahan mones kirjoittaja olen kuinka bestis kävi panemassa miestäni. Ja ilman muuta myös exmiehellä oli vastuu omasta tekemisestä.
Uskomatonta millaisia naiset ovat toinen toiselleen. Alusta alkaen flirttaili miehelleni ja menihän siinä 10v ennenkuin pääsivät tosi toimiin.
Pääsin molemmista kerralla.
Oikeen tosi ystäviä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautui ensimmäisenä (miehensä ja kaksi lasta itsensä lisäksi) mieheni ja minun häihin. No eivät tulleet, joten maksoimme turhaan heidän syömiset ja juomiset. Ei ikinä vaivautunut edes onnittelemaan, eikä pahoittelemaan asiaa.
Ehkä hän kuoli/erosi/unohti häät. Jos on ollut joku kriisi perheessä.
Kuulostaa nimittäin hyvin oudolta, enkä jaksa uskoa että ilman syytä..
Lapsuuden ystäväni, teini-ikä saavuttua alkoi vonkaamaan minua tyttöystäväkseen (naisia ollaan molemmat, minä en ole naisista kiinnostunut.). Aina kun kylässä kävin, alkoi narina illan myötä ja vonkaaminen. Kerran kun olin yövieraana hänen luonaan, hän mastur*oi viereisessä pedissä minua katsoen, kun huomasi minun heränneen, tuli työntämään kättään minun housuihin. Tuli niin vastenmielinen olo ja lähdin samatien pyöräilemään kotiin. Vielä nykyäänkin kutsuu kylässä käymään, ja ihmettelee, miksi meidän välit viilenivät. Nykyään jo naimisissa ja kun taas kerroin, kuinka ahdistelu oli vastenmielistä, hän ilmettäkään värähtämättä, jatkoi omia juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Nappasi mun miehen, sekoili sen kanssa matkalla jossa oltiin kaikki kolme. Tosin se samainen mies on käynyt useamman kerran mun luona heidän seurustelunsa aikana. Kosto on hyvin suloinen...
Mies kiittää, pääsee panee kahta lorttoa
Järjesti raiskauksen. Tuli kaverinsa kanssa kutsumatta, vaikka estelin, kaksi yhtä vastaan. Tekijä ei tiennyt missä asun.
Muutenkin tuon naisen narsismi oli aivan omaa luokkaansa: niin kiva, niin ystävällinen, tehokas ja koulutettu. Mutta sisimmältä läpimätä. Tekijää en tuntenut ollenkaan, mutta kaverista tässä kysyttiin. En koskaan tehnyt rikosilmoitusta, en edes tajunnut mitä tapahtui. Nainen oli siihen aikaan ollut paras ystäväni.