Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tarvitsisi bb-voidetta (enkä haluaisi sitä käyttää) MUTTA

Vierailija
11.09.2019 |

Ihoni on niin kovin herkkä ja menee kirjaimellisesti tulipunaiseksi ihan mistä tahansa. Kuuma, kylmä, näen että miekkoset katsovat ja punastun, stressaan ja naama alkaa punoittaa... Minulla on ollut aina tosi hyvä iho, kiitos geenien, myös teininä. Otsassa on sellaisia minikokoisia tali"näppyjä", jotka näyttävät kaukaisesti mustapäiltä, mutta eivät ole. Kun kävin kasvohoidossa ekaa kertaa elämässäni, sanoi kosmetologi samaa, että otsassa minulla on vähän näppyjä, mutta muualla kasvoissa iho on kuin nukella XD Käytti sanaa nukke XD. Hihi!

Niin, rakastan siis naturellia lookkia, enkä todellakaan haluaisi käyttää minkään sortin bb-voidetta, koska minulla ei ole mitään mitä peittää. Niin paitsi se helposti tuleva puna. Ärsyttävää!! Onko jotain punaisuutta hillitseviä lääkkeitä? Rakastaisin olla ilman ihomeikkiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miekkoset". Jonne, oot lukenut liikaa äitisi akkainlehtiä.

Vierailija
2/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bb-voidettakin käytän siksi, että sen pitäisi antaa kuulas ja luonnollinen look. Eikös cc ollut aavistuksen peittävämpi? Mielestäni tuo bb-voidekin tekee minut ihan liian meikatun näköiseksi enkä tykkää yhtään! Luonnollisuus on aina ollut minun juttuni, vaikka täysin meikitönkään en halua olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-1000/5

Vierailija
4/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miekkoset". Jonne, oot lukenut liikaa äitisi akkainlehtiä.

Olen edelleen Miekkosnainen.

Vierailija
5/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-1000/5

Onko oikeasti noin uskomatonta, että joku rakastaa luonnollisuutta eikä tarvitsisi mitään ihomeikkiä? Ap

Vierailija
6/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis tarvitse BB-voidetta, mutta joudut käyttämään sitä, koska tarvitset sitä?

Vierailija
7/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on sangen outoa, että JOKA IKINEN KERTA kun kerron jotain positiivista ulkonäkööni liittyen, tulee trollihuutelua sun muuta. Minä nyt vain satuin saamaan hyvät geenit ihon suhteen, sellaista sattuu. Pidän naamastani ja olen tyytyväinen siihen. En joka ikinen päivä, joskus on päiviä kun näen itseni ihan kamalana. Tietenkin. Mutta normaalioloissa olen erittäin tyytyväinen ja miekkosetkin tykkäävät, mikä on plussaa XD.

Vierailija
8/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo voiteet ole nimenomaa ihon värin tasaamista varten. Ei ne mitään näppyjä edes juurikaan peitä.

Vierailija
9/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis tarvitse BB-voidetta, mutta joudut käyttämään sitä, koska tarvitset sitä?

En tarvitse mitään näppyjen tai finnien peittämistä, mutta en halua olla tulipunaisena liikenteessä. Ei sekään tarkoita, että TARVITSEE bb-voidetta. Ei kukaan sitä TARVITSE. Edes aknesta kärsivät. Se on ihan omasta halusta kiinni.

Vierailija
10/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Everyday mineralsilla on kellertävä todella kevyt ja hienojakoinen "primer" puuterin muodossa. Pikkaisen kellertävänä se neutraloi punaisuutta, mutta hyvin kevyenä se ei tee pakkeliefektiä.

Samalla merkillä on vihertäväkin puuteri samaan tarkoitukseen, mutta se varmaan vaatisi päälleen myös varsinaisen mineraalimeikin. Tuota kellertävää käytän itse ainoana tuotteena silloin, kun haluan hyvin huomaamatonta tasoitusta naamaan.

Vierailija
11/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo voiteet ole nimenomaa ihon värin tasaamista varten. Ei ne mitään näppyjä edes juurikaan peitä.

Minä tykkäisin olla ihan meikittömällä iholla, koska pidän ihoni normaalista sävystä. Mutta kun se normaali sävy katoaa heti, kun menen kuumaan, kylmään, punastun, stressaan... Haluaisin lääkkeen, joka ylläpitää sitä normaalia sävyä. Etten "tarvitsisi" mitään voidetta.

Vierailija
12/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Everyday mineralsilla on kellertävä todella kevyt ja hienojakoinen "primer" puuterin muodossa. Pikkaisen kellertävänä se neutraloi punaisuutta, mutta hyvin kevyenä se ei tee pakkeliefektiä.

Samalla merkillä on vihertäväkin puuteri samaan tarkoitukseen, mutta se varmaan vaatisi päälleen myös varsinaisen mineraalimeikin. Tuota kellertävää käytän itse ainoana tuotteena silloin, kun haluan hyvin huomaamatonta tasoitusta naamaan.

Kiitos! Täytyy tutustua siihen kellertävään.

Vierailija
13/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko suunnilleen 15v tai vieläkin nuorempi? Ainakin vaikutat ihan teiniltä.

Vierailija
15/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään näppyjen tai finnien peittämistä, mutta en halua olla tulipunaisena liikenteessä. Ei sekään tarkoita, että TARVITSEE bb-voidetta. Ei kukaan sitä TARVITSE. Edes aknesta kärsivät. Se on ihan omasta halusta kiinni.

Ahaa, et halua peitellä punaisuutta kosmetiikalla, vaan haluat jonkin muun avun?

Jos ihosi on kosmetologin mielestä kuin nukella, sinulla ei ole couperosaa tai muutakaan vaivaa, joten laserkäsittelyistä ei ole apua. Kasvojen verisuonilla on työnsä tehtävänä, joten verenkiertoa ei pidä mennä sorkkimaan, vaikka kiinalaisista verkkokaupoista löytyisikin siihen troppeja.

Vierailija
17/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.everydayminerals.fi/product/479/everyday-minerals-yellow-me…

Tätä tarkoitin. Ed:ltä voi myös tilata 5 näytettä postikulujen hinnalla, jos haluaa testata. :)

Vierailija
18/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et saa alapeukkuja siksi että tykkäät naamastasi, vaan siksi että olet aivan helvetin ärsyttävä trolli. Edes teinit eivät kirjoita noin vajaaälyistä tekstiä.

Vierailija
19/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on BB- ja CC-voiteilla? En käytä meikkivoidetta ikinä mutta ehkä jotain kevyesti peittävää voisin kokeilla koska poskissani on välilä luevää punoitusta.

Vierailija
20/21 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä BB-voiteesta, tykkään enempi TIS-voiteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi