Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungin vuokratalon asukkaat :/

Vierailija
11.09.2019 |

Asutaan väliaikaisesti kaupungin vuokratalossa, ja huh tätä porukkaa. Ihan kyllä mielikuvat ja muut pitää paikkaansa. Aikamoista mt-ongelmaista sakkia, röökiä poltetaan lasten vieressä ja kaikki nurkat siivottomia. Silti nämä samat päivisin toimettomat ihmiset kyttää toisiaan ja valittavat, vaikka itsellä tosiaan rööki roikkuu leikkipaikalla suupielessä.

Onneksi vain väliaikaisesti täällä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kannattanu vähän katsoa, minne muuttaa. Halvalla saa halpaa.

Vierailija
2/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pääsisi kaupungin vuokrataloon asumaan........... *toivoo kovasti*!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kokenut. Asuimme oman asuntomme remontin vuoksi reilun kuukauden kaupungin vuokratalossa ja oli ihan oma maailmansa se. Hämmästyin sitä ihan normaalien käytöstapojen puutetta ja kaikenlaista sikailua.

Vierailija
4/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin hinnoilla sinne päätyy muutkin kuin sosiaalitapaukset.

Vierailija
6/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin heidänkin on asuttava, jotka ei saa niin hyviä eväitä elämään. : )

Vierailija
7/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma ystävä- ja tuttavapiirini ei ole määritellyt minua asuinpaikkani mukaan.

Ja lapseni on aina saanut ystäviä ihan kaikista asumismuodoista.

Vierailija
8/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunu kaupungin talossa 6 vuotta ja tuntuu että asuisin täällä yksin. Niin hiljasta ja rauhallista + siistiä.

Vierailija
9/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut vuosikymmenet ja tykännyt. Ei mitään valittavaa nirppanokkasakkia ympärillä.

Vierailija
10/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaupungin vuokratalossa on mukavampi asua kun yksityiseltä vuokratussa asunnossa.

Etenkin, jos taloyhtiö on pieni niin voi sitä kyttäyksen määrää ja nenänvartta pitkin katsomista, kun joku asuu vuokralla taloyhtiössä, josta sentään itse OMISTAA asunnon ja on paljon parempi ihminen.

T. Tavallisen lapsiperheen äiti

Vierailija
11/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat ja siisteys ei maksa mitään. Jos on muuten "huonot eväät", eikö olo vain paranisi siitä että huolehtii hygieniastaan ja vie roskat roskikseen eikä siihen, missä koura aukeaa? Vesimaksuhan sisältyy vuokraan, samoin jätehuolto.

Vierailija
12/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaupungin vuokratalossa on mukavampi asua kun yksityiseltä vuokratussa asunnossa.

Etenkin, jos taloyhtiö on pieni niin voi sitä kyttäyksen määrää ja nenänvartta pitkin katsomista, kun joku asuu vuokralla taloyhtiössä, josta sentään itse OMISTAA asunnon ja on paljon parempi ihminen.

Asumismuoto ei paljoa ihmisestä kerro. Jos koet kyttäämistä, olet joko henkisesti sairas ja kuvittelet, tai käyttäydyt huomiotaherättävästi ja häiritsevästi.

Vierailija
13/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat ja siisteys ei maksa mitään. Jos on muuten "huonot eväät", eikö olo vain paranisi siitä että huolehtii hygieniastaan ja vie roskat roskikseen eikä siihen, missä koura aukeaa? Vesimaksuhan sisältyy vuokraan, samoin jätehuolto.

Ainakaan minulla ei ole viimeisen kahden vuoden aikana kolmessa eri kaupungissa tuo vesimaksu sisältynyt. mutta onneksi pienelläkin veden kulutuksella saa pidettyä itsensä siistinä. Teen työtä, jossa huoliteltu ulkonäkö on tärkeä.

Vaikka vuokra-asunnossa asunkin.

Vierailija
14/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaskunta on erilaista riippuen alueesta. Uusissa asunnoissa ja uusilla alueilla Hekan asukkaat ovat aivan normiporukkaa eivätkä erotu mitenkään muista alueen asukkaista. Mutta jos vuokratalo sijaitsee jossain Kontulassa, Vesalassa tai muualla idässä, niin siellä varmasti sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
15/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä että sinulle on käynyt huono tuuri. Itse nautin oman taloni hiljaisuudesta ja siisteydestä :) Helsingissä kaupungin vuokrakämppiin on valtava tunku koska yksityisellä vuokrat ovat niin paljon korkeampia. Itse olen korkeakoulusta valmistunut ja työelämässä ja avopuolisoni opiskelee vielä. Että tällasta rupusakkia.

Vierailija
16/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumismuoto ei paljoa ihmisestä kerro. Jos koet kyttäämistä, olet joko henkisesti sairas ja kuvittelet, tai käyttäydyt huomiotaherättävästi ja häiritsevästi.

Esimerkiksi erääseen kerrostaloon muuttaessa tuli heti muuttoa tehdessä joku mummo jäkättämään, että ette sitten riko sitä hissiä kun he ovat sen maksaneet (miten hissi menee tavallisessa käytössä ja tavaran kuljetuksessa rikki?). Toisessa taloyhtiössä tuli keski-ikäinen nainen heti ylimielisenä juttelemaan, että "ai te muutitte tuohon Pentin asuntoon nyt vuokralle" ja teki selväksi, että olemme alemman luokan kansalaisia. Myöhemmin esim. valitti jos meillä oli vieraita ja vieraat käyttivät taloyhtiön vieraspaikkaa muutaman tunnin, me kun oltiin vaan vuokralla niin siihenkin varmaan olisi sitten käyttöoikeus ollut vain osakkeen omistajilla.

Vierailija
17/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunu kaupungin talossa 6 vuotta ja tuntuu että asuisin täällä yksin. Niin hiljasta ja rauhallista + siistiä.

Miksihän sitten kaikki ovat vuokra-asuntokeskittymiä vastaan? Sanovat että niin syntyy slummeja, mutta onko slummeille tyypillistä hiljaisuus, rauhallisuus ja siisteys

Vierailija
18/18 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä että sinulle on käynyt huono tuuri. Itse nautin oman taloni hiljaisuudesta ja siisteydestä :) Helsingissä kaupungin vuokrakämppiin on valtava tunku koska yksityisellä vuokrat ovat niin paljon korkeampia. Itse olen korkeakoulusta valmistunut ja työelämässä ja avopuolisoni opiskelee vielä. Että tällasta rupusakkia.

Korkeakoulusta? Tarkoitatko ammattikorkeakoulua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi