Niin kamala ovulaatiokipu että en pääse sohvalta ylös, pieru kiertää mutta ei pysty pieraisemaan kun tekee liian kipeää
Miten tätä voisi helpottaa? Buranaa en halua ottaa, koska yritämme vauvaa ja saattaa estää koko ovulaation.
Kestää max pari tuntia, mutta yhtä tuskaa. Mikä sinulla auttaa?
Kommentit (5)
Mulla ihan sama ongelma. Kipua kestää kolmisen päivää ja tuota kuvaamasi kaltaista kovaa kipua päivän. Nyt on juuri se päivä. En ole itsekään keksinyt miten helpottaa. Mun mielestä burana ei edes auta tähän.... Ootko kokeillu lämpötyynyä? liikuntaa? Mä yleensä tyydyn vaan kestämään kivun. Joka aske sattuu ja istahtaminen sattuu jne...
Hormooniehkäisyä kannattaa kokeilla, yleensä näihin kipuihin auttaa parhaiten, muuten olisi syytä suosia muita vaihtoehtoja.
Muutaman päivän kestää itselläni, pahin kipu vain muutaman tunnin. Vessaan pääsin, mutta pöntöllä istuminen oli aivan kamalaa.
Ajattelin nyt maata tässä sohvalla just niin kauan kun tätä kestää
Vierailija kirjoitti:
Hormooniehkäisyä kannattaa kokeilla, yleensä näihin kipuihin auttaa parhaiten, muuten olisi syytä suosia muita vaihtoehtoja.
Hormooniehkäisy vauvaa yrittäessä vähän huono 🤣
Munasarjojen ja suolenmutkan seudun painelu, kun pääset ylös, konttausasento ja/tai lantion hölskyttely seisaaltaan polvet rentona.