Synnytin 3,5 viikkoa sitten. Panimme miehen kanssa ekan kerran yöllä ja kumi petti. Ei kai uusi lapsi saanut alkuaan?
Jälkivuotoa on vielä vähäistä ja kokeiltiin onko paikat parantuneet. Ja oli ne. Kumia käytettiin ja kun akti oli ohi, kumi olikin mun sisässä eikä miehen nupissa. Oletettavasti kumi ei siis ollut pysynyt paikallaan ja liukkarin takia ei edes huomattu että luiskahti...
Tulevaisuudessa ollaan tarkempia, mutta vahinko on jo tapahtunut, olisi kiva tietää miten muilla on synnytyksen jälkeen tärpännyt, me ei ihan näin pian vielä toista haluttaisi pistää aluille mutta vahinko tosiaan tapahtui jo...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
JOS lehmät ihan oikeasti lentäsivät, eikö silloin lokinkakka otsalla olisi aika pikku juttu?
Repesin ihan totaalisesti tälle mielikuvalle: lehmän kesäkurat silmillä ;D ;D
Vierailija kirjoitti:
Kelasakki vauhdissa......
Tavallaan toivon että oltaisiinkin kela sakkia eikä tavallisia työssä käyviä ihmisiä. Ei hävettäisi niin paljon jos tuosta nyt tuli raskaaksi. Ollaan kuviteltu olevamme järkeviä ihmisiä mieheni kanssa. Käytettiin nytkin kumia, tosin ehkä turhaan kun kerta ei pysynytkään paikoillaan. Ei mua se seksi hävetä, vaan se että ehkäisy petti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas olisi yhdelle epelille perusbiologiantunti poikaa :D Raskaus on AINA mahdollinen kun mies ja nainen on sukupuoliyhteydessä vaikka käytettäisiin ehkäisyä sillä mikään ehkäisy menetelmä ei ole 100% varma.
Kierukka on 100% varma.
Ei ole. Edes sterilisaatio ei ole satavarma.
Vierailija kirjoitti:
Taas olisi yhdelle epelille perusbiologiantunti poikaa :D Raskaus on AINA mahdollinen kun mies ja nainen on sukupuoliyhteydessä vaikka käytettäisiin ehkäisyä sillä mikään ehkäisy menetelmä ei ole 100% varma.
Puhut sontaa, minulla on kohtu poistettu enkä näin ollen voi saada lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Miten kumi voi luiskahtaa huomaatta pois? Kuulustaa mikromunalta.
Mitä sitten vaikka olisikin pieni? Ymmärrän tilanteen: paikat venähtäneet, paljon liukkaria ja liian iso kumi. Soppa on valmis vaikkei olisikaan mikromuna.
Imettäminen pitää useimmilla kuukautiset hyvin pois _kunhan_ imettää myös yöllä. Itse en tiennyt tätä kun lapsi oli vauva ja siinä 2,5-4kk kohdalla oli jakso, jolloin vauva nukkui yöllä 9-11h putkeen ja tämän myötä kuukautiset palasivat. Ja tuon jälkeen jatkui ne yöimetykset, vielä parivuotiasta imetin kevyesti 5-8 kertaa yössä. Kyllä otti päähän kun en saanut edes palkkioksi sitä, että kuukautiset olisivat pysyneet poissa. Monilla imettävillä ne kuukautiset on poissa piiiiitkään ja imetystä pitää suorastaan vähentää siinä kohtaa kun halutaan parivuotiaalle taaperolle pikkusisarus.
Monia vauvoja voi imettää, vaikka ne nukkuvat. Tissiä suuhun vaan niin siitä se lähtee, syövät unissaan. Jos ei niitä kuukautisia takaisin kaipaa, niin yöimetyksistä kannattaa pitää kiinni.
Minulla on pikkuveljeen tasan 11kk ikäeroa, joten kyllä se raskaus voi alkaa hyvinkin pian edellisen synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos imetät, niin mahdollisuus on minimaalinen. Vaikket imettäisikään, niin mahdollisuus on vähäinen.
Tee kuitenkin testi, niin ei tarvitse ihmetellä.
Imettäminen ei vaikuta mitenkään raskautumiseen. Uskooko joku tohon myyttiin vielä?
Lue jokin asiallinen lääketieteellinen artikkeli asiasta äläkä jotain naistenlehtiä tai nettipalstoja.
Täysimetys suojaa raskaudelta 98-prosenttisesti ensimmäisten kuukausien aikana.
Saat ihan itse etsiä, en viitsi edes linkittää..
Kierukka on 100% varma.