Zopinox kokemuksia?
Kokeilen lyhytaikaisesti unensaantiin, eli käytän nyt viikon verran pahimpaan univajeeseen, jonka jälkeen siirryn mirtatzapiiniin. Otin juuri puolikkaan tabletin zopinoxia ja odottelen vaikutusta.. toivottavasti en ole ihan tööt kun huomenna olisi koulutus.
Kommentit (11)
Mä repesin hillittömään nauruun. Mitä ihmettä tämä on? En oo nauranut pitkään aikaan ja olen hirveän masentunut. Nyt naurattaa kaikki. Voiko tuo lääke aiheuttaa tällaista?
Vaikutus on yksilöllinen. Kannattaa kokeilla lääkettä ensimmäisen kerran sellaisena iltana, kun on seuraavana päivänä vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin hillittömään nauruun. Mitä ihmettä tämä on? En oo nauranut pitkään aikaan ja olen hirveän masentunut. Nyt naurattaa kaikki. Voiko tuo lääke aiheuttaa tällaista?
Hallusinaatiot mainitaan sivuvaikutuksena, samoin kuin sekavuus.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, tämä ei ollut ap. Tällä hetkellä en vielä oikein tunne väsymystä. Kohta pistän kännyn pois ja suljen silmät. Päivitän aamulla.
Ap
Ilmeisesti kyseessä on imovanen rinnakkaisvalmiste? Itselläni on kokemusta imovanesta, 1 tabletti ei ainakaan auttanut unensaannissa yhtään. Isompaa annosta en kokeillut. Tosin minulla on jostain syystä melko kova toleranssi mitä tulee nukahtamislääkkeisiin, monillehan auttaa jo puolikas.
Hei, ap täällä, mä jotenkin kuvittelin, että kyseessä ois hyvätkin dropit kun psykiatri niin varoitteli, että näihin jää koukkuun yli viikon käytön jälkeen. Eilen puolikas ei tuntunut missään ja nukuin taas kerran huonosti. Tänään otin kokonaisen - ei mitään väsyttävää fiilistä ja mieli käy ylikierroksilla. :(
Seuraavaksi kokeillaan mirtatzapiinia ja mua pelottaa, että se aiheuttaa mulle ahminiskohtauksia.
Tuo "Sofioksanen" toimi kyllä useimmiten ihan ok mutta koukuttaahan se.
Tilapäisesti, eli jos päässä on tilaa, voi kyllä toimia jos esim. on jokin huoli/murhe joka vaikeuttaa unensaantia.
Zobinox = Sofioksanen
Sika huono ,🙄
Otin zopinoxia 3 tabua ja muisti meni, olin noussut ylös ja alkanut juomaan kaljaa. Pelottavia lääkkeitä.
Kerro sit mullekin. Meen huomenna lääkäriin puhumaan unettomuudesta.