Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyajan ihmiset eivät osaa tehdä eväsleipiä itse ja pakata termariin kahvia mukaan?

oi aikoja, oi tapoja
09.09.2019 |

Ihan saa hävetä, kun huoltoasemalla pysähtyy. Kylmähyllyt täynnä mauttomia kolmioleipiä ja kylmää kahvinlitkua.

Tässä helppo kolmioleivän resepti:
Laita kaksi Graham-paahtoleipää vastakkain. Puolita leivät kolmion muotoon. Täytä lempitäytteilläsi. Esimerkiksi majoneesia, tonnikalaa ja kurkkusalaattia. Tai tuorejuustoa, tomaattia ja paprikaa. Vaihtele mielesi mukaan.

Ei kestä kiittää, selvää säästöä joka haukkauksella ja kulauksella. Ja parempaa makua!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet ettei osaa?

Vierailija
2/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kuule kateellinen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päällekkäin laitto ja leikkaaminen kyl tapahtuu ton täyttämisen jälkeen.

Vierailija
4/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat, mutta eivät viitsi tehdä.

Eikä kotona ole aina aamuisin niin paljon edes ruokaa, että riittää eväsleipiin, joten eväät pitää ostaa matkalla duuniin.

Ja miksi kahvi pitäis keittää termariin, jos on mahdollisuus saada kahvia muutenkin töissä tauoilla.

Vierailija
5/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ehtii eväitä tekemään aamuisin? Harvempi.

Vierailija
6/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä häpeät huoltoaseman voileipiä? Miksi? Ethän sinä niitä ole tehnyt.

Joku terapia varmaan tekis sulle hyvää.

Vierailija
7/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäreissuilla teen itse eväät ja keittelen kahvit mukaan. Mulla olisi varaa tosiaan syödä lasten kanssa ravintolassakin mutta on kuvaa levittää viltti kauniiseen järvimaisemaan ja istahtaa eväillä versus pysähtyä karmivalla ABC:llä.

En usko että on osaamisesta kiinni tuo vaan helppoudesta.

Itse sitten taas en jalallani astu kesämökille jolla ei ole kaikki mukavuuksia ja yövyn vain hotelleissa joissa valmis aamiainen. Ei siis mitään airbnb juttuja joissa tekis itse ateriat. Vaikka osaan toki tehdä ruokaa.

Vierailija
8/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkaan joka helkutin aamu itselleni ja miehelle työpaikkaeväät. Ja useina iltapäivinä myös lapsille nuo eväsleivät. Kahvia en ota termariin kun sen keitän toimistolla.

Lomalla saatan mennä sitten ihan kahvilaan.

Vierailija
9/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön työpaikan ruokalassa, en tarvitse eväitä.

Vierailija
10/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa nykyajan ihmisistä ei osaa kuin yleistää.

Vierailija
11/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi menee huonoksi kun odottaa monta tuntia laukussa.

12/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllämää olen nyt laittanu vuoden verran kouluun omat eväät, koska kahvion tarjoilu on ihan onneton räpellys... olen ilta toteutuksessa ja meille ei tule normi ruokailua.

Vierailija
13/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa baareissa kahvi on seisonutta kuraa. Eikä saa itse kaataa siihen maitoa. Sokerit olivat jossain piilossa, ja sitä sai vain isoon kahviin liian vähän.  Ei olekaan ihme , että suurilla parkkipakoilla ihmiset istuvat autossa syömässä eväitään. Eikä edes kesähelteellä ole kaupan edessä alkeellistakaan penkkiä, maassa pitää istua Suomessa.    Puistoista on myös penkit viety pois.

Vierailija
14/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinulle hyvä resepti:

Ota kaksi graham-paahtoleipää ja työnnä toinen römppäreikääsi ja toinen tuhkaluukkuun.

Vierailija
15/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen aina saanut tuoretta kahvia.

Monissa paikoissa kahvi keitetään juuri kahvitaukoja varten. Nykyisin kukaan ei maksa seisoneesta kahvista, jos sellaista on tarjolla, voi pyytää tuoreempaa.

Jos tyytyy seisoneeseen kahvin, se on oma moka.

Vierailija
16/16 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään niistä?

Kyllähän mä kotona kahvia ja eväitä teen, mutta en halua ylimääräistä ostaa, jos lähden vaikka jonnekin muutamaksi päiväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme