Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 v. miehen erektiosta - kysymys miehille

Vierailija
09.09.2019 |

Nyt on pakko hakea vertaistukea, toivottavasti joku viitsisi vastata.

Eli olen hyväkuntoinen (maraton 3 h), hoikka tupakoimaton mies ja hieman huolissani erektiostani. Viimeisten muutaman vuoden aikana spontaanit erektiot ovat vähentyneet aika paljon, erektion saaminen vaatii yleensä fyysistä kosketusta ja erektion kovuus myös vaihtelee seksikerrasta riippuen kohtuullisenkin paljon. Samoin erektio monesti laskee välillä, jos seksi kestää pidempään.

Haluaisin ajatella, että kyse on normaalista vanhenemiseen liittyvästä muutoksesta, mutta toisaalta kyllä on epäilys, että joku on pielessä.

Millainen on seisokki teillä muut 40 vuotiaat miehet?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni voi olla erektiovaikeuksia alkuun uuden naisen kanssa. Parin kerran jälkeen erektio on 100% varma ja kestää. Jos yhdyntöjä on useita päivässä (yli 3), voi olla, etten aina laukea, mutta erektio kyllä syntyy jopa suutelemisesta. M41

Miten uuden kanssa voi olla erektiovaikeuksia, nehän on aina kiihottavia hetkiä?

Jännitys?

Vierailija
22/33 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju. Välillä realismiakin nähtävissä tällä palstalla.

Olen itse 45-vuotias mies ja pieniä ongelmia on täälläkin. Lähinnä juuri erektion kestävyyden kanssa. Olen melko hyvässä kunnossa vaikka painoa voisi olla vähän vähemmänkin. En tupakoi, alkoholia ei mene kovin paljoa, juoksen kympin alle tunnissa ja penkistä nousee satanen. Stressi vaan on tappaja, myös sängyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuo ongelmien kasaaminen omaan päähän, seisooko vai ei, otan varmuuden vuoksi tabuja, jne on se seisokin tappaja, koska silloin ei enää ajattele seksiä vaan jotain ihan muuta.

Kannattaa puhua parisuhteessa asiasta. Vaikka ei olisikaan ongelmia, tyyliin "mitäs jos mulla ei vanhempana enää seisokaan, tms. Tällöin tulee läheisyys ja stondis paranee kertaheitolla. Myös naisia hirvittää vaihdevuodet, jossa saattaa esiintyä kuivuutta ja haluttomuutta paljonkin. He pelkää yhtä lailla, että seksi ei enää suju, ja mies pettyy ja hommaa nuoremman.

Naisillahan tuo "kastraatio" eli vaihdevuodet tulee biologisesti, miehillä hiipuu pikku hiljaa.

Avoimuutta peliin, ja kaikilla se hyytyy joskus ikäänkin katsomatta, mutta seksuaalisuus säilyy.

Vierailija
24/33 |
11.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin kulli seisoo hyvin, mutta nykyään tarvin fyysistä kiihotusta, että erektio pysyy esim puolisoa nuollessa tai sormettaessa. Yhdynnässä ei ole mitään ongelmaa ja kulli seisoo kuin kivipatsas, jos puoliso ottaa suihin. Ennen stondasi kyllä jo siitä lähtien, kun oli tiedossa mahdollisuus seksiin. Montaan kertaan päivässä ei tahdo enää pystyä.

M41

Vierailija
25/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä on kyllä sellainen muutos, että nykyisin erektio vaatii fyysisen stimuloinnin (ei kyllä enää seiso esim. mistään visuaalisesti ärsykkeestä tai ajatuksesta) ja laskee kyllä seksin aikana. Sitä en tiedä onko normaalia, kieltämättä itseäkin joskus mietityttää. Mitä esim. alkoholiin tulee niin 5 annoksen jälkeen täysin turha toivoakaan seisokkia.

Vierailija
26/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ongelmaa itsellä. Testot normaalit, sydän tutkittu sepelvaltimoiden kuvausta myöten, ei ylipainoa, ei tupakointia, todella hyvä kunto jne. Eli kyllä tuollaiset muutokset voi varmasti olla ihan normaaleja. 40 v ei ole vanha, mutta ei kyllä enää nuorikaan.

Vierailija
27/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkan vielä edelliseen: toki tutkia kannattaa, mutta ei turhaan stressata asiasta, kun vaivaan on kumminkin lääke. Ainakin itse otan automaattisesti sildenafiiliä, jos on vaimon kanssa hotellireissua tms. tiedossa.

Vierailija
28/33 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kova stressi töissä, todella kova. Liikuntaa en harrasta juurikaan. Tupakoin, en syö kovinkaan terveellisesti/säännöllisesti. Unettomuutta aika usein. Ylipainoa löytyy, eli painan 95 kg ja pituus on 176 cm.

Ikää 54 vuotta. Seisokki on ollut aina kova, voisin naida vaimoni kanssa vaikka joka päivä. Vaimo ei jaksa kuin ehkä kerran kaksi kuukaudessa, mutta itse kyllä vedän käteen vähintään kerran päivässä, useinmiten pari kolme kertaa päivässä ja siihen päälle vaimon kanssa nainnit, jos hän innostuu.

Erektiovaikeuksia minulla ei ole ollut tähän mennessä koskaan. Sellaista aamua en edes muista, etteikö kalu seisoisi. Pienikin hyvän farkkuperseen vilkaisu saa aikaan sellaisen erektion, että johonkin on päästävä purkamaan spermasatsi.

Vierailija
29/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaisia kokemuksia kuin ap:llä. Pääosin menee ihan hyvin, mut kun sitä stimulaatiota ja kiihottumista tarvis koko ajan, niin esim. asentojen vaihdoissa tai naisen yksipuolisessa hyväilyssä laskee, ja varmaan osin sen vuoksi vaihtelukin on vähäisempää. Vaimo kertoo olevansa oikein tyytyväinen, mutta ittestä ois kyllä kiva leikitellä tosi kovalla pidempäänkin. Penisrenkaankin hankkiminen käynyt mielessä. Pillereitä en mielestäni vielä tartte.

Vireystila, väsymys ja stressi vaikuttaa selvästi.

M44

Vierailija
30/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ketju. Välillä realismiakin nähtävissä tällä palstalla.

Olen itse 45-vuotias mies ja pieniä ongelmia on täälläkin. Lähinnä juuri erektion kestävyyden kanssa. Olen melko hyvässä kunnossa vaikka painoa voisi olla vähän vähemmänkin. En tupakoi, alkoholia ei mene kovin paljoa, juoksen kympin alle tunnissa ja penkistä nousee satanen. Stressi vaan on tappaja, myös sängyssä.

Juoksuharjoittelu on varmasti todella stressaavaa. Luovupa siitä.

Vierailija
31/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää herran tähden tehkö salia liian usein massanhankintana tai juosko vain pitkiä matkoja viikottain. järkikin sanoo että kultainen keskitie ja monipuolisuus on parasta

Vierailija
32/33 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kova stressi töissä, todella kova. Liikuntaa en harrasta juurikaan. Tupakoin, en syö kovinkaan terveellisesti/säännöllisesti. Unettomuutta aika usein. Ylipainoa löytyy, eli painan 95 kg ja pituus on 176 cm.

Ikää 54 vuotta. Seisokki on ollut aina kova, voisin naida vaimoni kanssa vaikka joka päivä. Vaimo ei jaksa kuin ehkä kerran kaksi kuukaudessa, mutta itse kyllä vedän käteen vähintään kerran päivässä, useinmiten pari kolme kertaa päivässä ja siihen päälle vaimon kanssa nainnit, jos hän innostuu.

Erektiovaikeuksia minulla ei ole ollut tähän mennessä koskaan. Sellaista aamua en edes muista, etteikö kalu seisoisi. Pienikin hyvän farkkuperseen vilkaisu saa aikaan sellaisen erektion, että johonkin on päästävä purkamaan spermasatsi.

yletön seisokki on tauti oisko sulla semmonen, vaikea saada laskeen?

Vierailija
33/33 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan se luonnon laki. Olen nyt 46 v . Vaimo on myös 46v. Kumpaakaan ei todellakaan enää edes haluta ihan joka päivä. Eikä minulla seisokaan enää samalla tavalla. Ei siis niin, kun olin 26 v Ja vaimo oli myös 26 v. Naitiin joka päivä, kun töistä tulin. Mutta siitä siis on nyt se 20 vuotta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi