Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et kaupassa laita kapulaa seuraavalle asiakkaalle?

Vierailija
09.09.2019 |

Ylimielisyys? Kiire? Ajattelemattomuus?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska laitan mahtavan kyrbäni siihen kapulaksi.

Vierailija
22/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei helkutissa voi odottaa, että toisten ostokset on käsitelty? Kun hihna on vapaa, niin sitten voi laittaa kamansa siihen.

Tyhjän hihnan pyörittäminen kuluttaa turhaa sähköä.

Mistä tuntee turhan sähkön? Mitä on turha sähkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry! Unohtui se pahuksen kapula. Olin syvällä ajatuksissani ja muissa maailmoissa. En vaan huomannut. Menikö sun päivä pilalle sen kassajonon kapulattomuuden takia?

Vierailija
24/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut! kirjoitti:

Sorry! Unohtui se pahuksen kapula. Olin syvällä ajatuksissani ja muissa maailmoissa. En vaan huomannut. Menikö sun päivä pilalle sen kassajonon kapulattomuuden takia?

Meni aivan vituix koko päivä. Hyppään kohta järveen. :D

Vierailija
25/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku ajattelee, että se kohdistuu HÄNEEN henkilönä, jos joku joku random edessäjonottaja kaupassa ei laita kapulaa hihnalle? Että sei ei nyt laita sitä HÄNELLE? Ja että randomin pitäisi se HÄNELLE laittaa?

Varmaantuollaisen mielestä  vastaantulija, joka ei vilkaisekaan eikä muutenkaan kiinnitä huomiota, on myös jotenkin huono ihminen, koska ei katso ja huomioi MINUA.

Se kapula laitetaan siihen siksi, että omat ostokset pysyy erillään eikä kassan tarvitse kysellä, onko nää vielä sun. Se laitetaan siihen hihnalle, vaikka takana ei olisikaan ketään. Ei se kapula ole mikään Erityinen Henkilökohtainen Huomion(tai epähuomion)osoitus takanajonottajalle, vaan ostosten erottaja ja kassan työskentelyn nopeuttaja.

Vierailija
26/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei ole. Kaupassa, jossa käyn on vain niitä kaksi per kassa. Olen kassan kanssa rupatellut tästä ja heidän mielestä se on riittävä määrä ja se antaa kaikille asiointi tilaa, ettei se neljäs ala laittamaan tavaroitaan hihnalle, kun ekalla on vielä esim. maksutilanne kesken.

Vierailija
27/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pahoittelut! kirjoitti:

Meni aivan vituix koko päivä. Hyppään kohta järveen. :D

Mitäs vielä odotat? Toimi kuten lupasit. Hyppää jo!   :D

Vierailija
28/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luulut, että sen kuuluu laittaa joka seuraavaksi alkaa lastaamaan niitä tavaroita.

Vierailija
29/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain lakikirjassa määritelty kenen tehtävä se kapula on laittaa siihen hihnalle? Tilanteen mukaan laitan tai olen laittamatta. En ota asiasta enempää stressiä, jos joskus unohdan sen laittaa ja joku siitä mielensä pahoittaa niin onpa ihana kun on niin pienet murheet, että saa tästä pahotettua mielensä. Jos edessä olevani ei sitä laita, niin laitan sen itse sen enempää asiaa miettimättä.

Vierailija
30/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei helkutissa voi odottaa, että toisten ostokset on käsitelty? Kun hihna on vapaa, niin sitten voi laittaa kamansa siihen.

Tyhjän hihnan pyörittäminen kuluttaa turhaa sähköä.

Ja aikaa.

Vierailija
31/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei edellinen uivelo ole kapulaa laittanut, en sitä laita minäkään. Siinähän sitten vinkuu etteivät ne minun ostokseni ole enää hänen ostoksiaan. Useamman kerran olen sanonut että voiboi, taisi jäädä sulta kapula laittamatta. Oppivat yleensä kerrasta kyseiset vinkujat.

Vierailija
32/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävainminä kirjoitti:

Jollei edellinen uivelo ole kapulaa laittanut, en sitä laita minäkään. Siinähän sitten vinkuu etteivät ne minun ostokseni ole enää hänen ostoksiaan. Useamman kerran olen sanonut että voiboi, taisi jäädä sulta kapula laittamatta. Oppivat yleensä kerrasta kyseiset vinkujat.

Onko jossakin lakipykälä, asetus tai edes sääntö, jonka perusteella sen kapulan laittovelvollinen on nimenomaan aina edelläolija? Jokin kassahihnan kapula-asetus? Tai laki kapulan käytöstä kassahihnalla?

Asut varmaan jossakin tosi pienellä paikkakunnalla kun jatkuvasti olette samojen ihmisten kanssa kassajonossa, koska tiedät että oppivat kerrasta = jatkossa näet, että kyseinen kapulan laittamatta jättänyt on alkanut sen laittaa.

Vierailija
33/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yleensä unohdan... Sori!

Vierailija
34/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minävainminä kirjoitti:

Hei sinä minäminä-ihminen.

On täysin lapsellista minäminä-puuhaa alkaa vääntämään jostain kaupan kapulanlaitosta. Eiköhän elämästä ja maailmasta löydy todellisiakin, eikä itse keksittyjä, ongelmia.

Kapulan tarkoitus on, että asiakkaiden ostokset erottaaa toisistaan. Ei ole mitään väliä kuka sen siihen ostosten väliin laittaa. Usein se etummainen huomaa tuon laittaa, mutta jos näin ei ole käynyt, niin pistää sitten jälkimmäinen. Miksi yksinkertaisista neutraaleista asioista pitää väen vängällä tehdä ongelma?

Vierailija
35/35 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijoille sakotusoikeus jos jättää kapulan laittamatta. Kamerasta katsotaan ja annetaan porttikielto jos ei ole laittanut kapulaa. Kaupan ilmoitustaululle lista kuvien kera kapulan laittamatta jättäjistä. Infotaan muitakin alueen kauppoja, että osaavat seurata tällaista kapulan laittamatta jättäjää. Kassa voi myös naputtaa jonkin koodin liitettäväksi kanta-asiakaskorttin tietoihin kun on huomattu ensimmäinen kapulan laittamatta jättäminen, josta kaikki kassat näkevät millaisen asiakkaan kanssa ovat tekemisissä.

Onhan tämä nyt niin merkittävä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä