Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TE-toimisto soittaa aina ilmoittamatta

Vierailija
09.09.2019 |

TE-toimisto soittaa minulle aina ilmoittamatta mihin aikaan sattuu. Onko muilla tälläistä? Viime viikolla olin juuri matkalla hammaslääkäriin ja sinne oli kiire. Vastasin puheluun nyt kuitenkin kun en tajunnut että se on työkkärin numero ja ajattelin että asia voi olla tärkeä ja kiireellinen. Työkkärin työntekijä alkoi sitten tenttaamaan siinä kaikkea ja sanoin että voisiko hän soittaa myöhemmin, minulla on nyt kiire hammaslääkäriin ja työttömänä ei huvita maksella peruuttamattoman hammaslääkäriajan maksuja jos sieltä myöhästyy. Työntekijä selvästi ärtyi tästä ja jatkoi tenttaamistaan kommentoimalla että ei tässä kauaa mene. Jouduin lopulta katkaisemaan puhelun tylysti kesken kaiken.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhia paikka. Oikeinko useinkin? Enemmän kuin kaksi kertaa vuodessako? En kestäisi tuollaista häiriköintiä.

Vierailija
22/25 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun TE-toimiston täti täysin ilmoittamatta tulee tänne mun kotiin harrastamaan mun kanssa seksiä. Kyllä mun nyt olis parempi tietää etukäteen asiasta. Enkä edes koskaan tiedä minkälainen täti sieltä on tulossa, joka kerta saattaa olla eri täti. On tää työttömyys kyllä rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh. Se on sul velvollisuutesi olla tavoitettavissa jos haluat työttömyysetuutta. Tai jos on niin kamalaa niin muuta vaikka kehitysmaahan.

Kenenkään velvollisuus ei ole olla tavoitettavissa 24 tuntia vuorokaudessa, muuta sinä trolli sillan alle.

Mutta rahaa pitäisi olettaa saavansa?

Vierailija
24/25 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi nyyh. Se on sul velvollisuutesi olla tavoitettavissa jos haluat työttömyysetuutta. Tai jos on niin kamalaa niin muuta vaikka kehitysmaahan.

Kenenkään velvollisuus ei ole olla tavoitettavissa 24 tuntia vuorokaudessa, muuta sinä trolli sillan alle.

Eihän ne virka-ajan ulkopuolella soitakaan. Jos et vastaa työaikana tulevaan puheluun, niin et ollut käytettävissä työvoimana jos sieltä olisikin soittanut työnantaja joka tarvitsi työntekijän heti. Noista pitäisi paukkua karenssia.

Vierailija
25/25 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä elämäntapatyöttömillä on VIP-palvelu: meille ilmoitetaan etukäteen tekstiviestillä " TE-toimistosta soitetaan sinulle numerosta 3456788 klo 12".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan