narsisti-exää harmittaa kun huomasi että olen mennyt elämässä eteenpäin
Alkoi kaveerata sen tyypin kanssa, joka on minua kiusannut.
Ihan tiedoksi vaan sinulle mulkero-eksä: sinun käytöksesi on läpinäkyvää ja otan kaiken tuon kunnianosoituksena. Käytöksesi vain näyttää sen, että sinua v*****aa kovasti kun menetit minut. Olen itseasiassa hyvä tyyppi, vaikka yritit aina väittää kaikkea muuta. Ei mennyt sinun manipulointiyritykset läpi, sori vaan. Ja sen kiusaajani kanssa varmasti tulette toimeen mainiosti, olettehan kummatkin uolisoitanne pettäviä valehtelijoita. Kivaa jatkoa teille!
Kommentit (19)
Surullista kyllä, moni narsistin uhri ei ole yhtä vahva kuin sinä. Moni murtuu siinä narsistin käsittelyssä ja menettää elämänilon lopullisesti. Itseään kyllä voi taputtaa olalle jos tuollaisesta juonittelupelistä selviää.
Vierailija kirjoitti:
https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/7-syyta-paivakirjan-pitaminen-…
https://www.karisto.fi/sivu/tuote/paivakirja-1782-105x200-mm-1-sivu-pai…
Ole hyvä ja hyvää päivän jatkoa!
Kiitos tästä. Pidän kylläkin jo päiväkirjaa. Välillä on myös kiva kirjoitella tänne. Kivaa päivää sinullekin!
Eli exäsi ei saisi kaveerata kenen kanssa haluaa ilman, että syytät harmituksesta? Et ole itse tainnut päästä yli kun noin seurailet mitä exäsi tekee.
Mun ex-vaimo oli narsisti sen syvimmässä merkityksessä. En voi olla enempää vahingoniloinen siitä mitä tapahtui sen jälkeen kun erosimme. Ja hän tietenkin lirkuttelee minua takaisin ja minä taas kiusaan minkä vaan osaan - ennen en tiennyt, osannut enkä olisi pystynyt. Nyt pelataan samaa peliä, mutta hän ei tiedä sitä. Paras harrastus ikinä! :-)
Vierailija kirjoitti:
Eli exäsi ei saisi kaveerata kenen kanssa haluaa ilman, että syytät harmituksesta? Et ole itse tainnut päästä yli kun noin seurailet mitä exäsi tekee.
Joo, toki saa hengailla entisen kiusaajani kanssa. Mikäs siinä. Hän tekee sen tosin niin näyttävästi ja avoimesti, että sitä on vaikea olla huomaamatta. Joku hyväuskoinen voisi ajatella, että tässä ei ole sen kummempaa. Mutta kun on kerran joutunut narsistin käsittelyyn niin tietää, ettei mikään ole sattumaa vaan tietoista kieroilua. Sitä se narsistin elämä oikeasti on.
Mitä se sun persusta kutittaa, että kenen kanssa se exä nyt kaveeraa, jos oot jo niin yli päässyt?
Ei eteenpäinmenneet ilku exilleen, tai seuraa niitten tekemisiä, niitä ei enään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sun persusta kutittaa, että kenen kanssa se exä nyt kaveeraa, jos oot jo niin yli päässyt?
Ei eteenpäinmenneet ilku exilleen, tai seuraa niitten tekemisiä, niitä ei enään kiinnosta.
hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, toki saa hengailla entisen kiusaajani kanssa. Mikäs siinä. Hän tekee sen tosin niin näyttävästi ja avoimesti, että sitä on vaikea olla huomaamatta. Joku hyväuskoinen voisi ajatella, että tässä ei ole sen kummempaa. Mutta kun on kerran joutunut narsistin käsittelyyn niin tietää, ettei mikään ole sattumaa vaan tietoista kieroilua. Sitä se narsistin elämä oikeasti on.
Onnea vaan valitemallesi tielle. Mahtaa olla kiva pyhittää elämänsä mulkku-eksän kiusaamiseen. Olisitko ehkä kuitenkin itse hieman narsistinen?
Minun hullu eksä soittelee aina muutaman vuoden välein ja yrittää udella elämästäni nyt. En anna hänelle mitään informaatiota ja olen luonut kuvan, että olen ollut ihan yksin kaikki nämä vuodet. En todellakaan kerro hänelle, että olen ollut elämäni parhaassa suhteessa melkein heti meidän eromme jälkeen. Tämä on ollut helppo pitää eksältä pimennossa, koska emme asu yhdessä. Pelkään, että minun onneni ja onnistumiseni jotenkin heilauttaisi tasapainoa ja hän yrittäisi jotenkin pilata sen.
Mikä sitten on motiivisi vielä käsitellä tätä asiaa? Saada mammalahko syöksymään saa ta nal li ses ti syyllistäen narsistien kimppuun ja tämä parantaa sitä sinun minärakennettasi kuinka olet suhteessa parempi ihminen kuin rakas entinen puolisosi? OIe nyt edes rehellinen itsellesi, sillä surkeimmat valheet ihminen kertoo itselleen. (ja aihe vapaalle)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan valitemallesi tielle. Mahtaa olla kiva pyhittää elämänsä mulkku-eksän kiusaamiseen. Olisitko ehkä kuitenkin itse hieman narsistinen?
äh, tähän tuli väärä lainaus. Piti mennä tekstille 5
Narsisti kerää eron jälkeen uhriensa jämiä, poikki pistettyjä ihmissuhteita, tuttuja joiden kanssa tietää uhrin olleen tekemisissä ja vähän kaikkea mihin uhri on " koskenut" elämänsä aikana. Ne on uhrin korvikkeena ja toimivat lähteenä kun primaarikohde on hävinnyt näköpiiristä ja muuttunut selviytyjäksi. Hyvässä lykyssä niiltä saa informaatiota josta saattaa hyötyä entisen uhrin kiusaamisessa. Kaikki tuttusi ja entisetkin ystäväsi muodostaa sinusta psykologisen profiilin narsistin käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on motiivisi vielä käsitellä tätä asiaa? Saada mammalahko syöksymään saa ta nal li ses ti syyllistäen narsistien kimppuun ja tämä parantaa sitä sinun minärakennettasi kuinka olet suhteessa parempi ihminen kuin rakas entinen puolisosi? OIe nyt edes rehellinen itsellesi, sillä surkeimmat valheet ihminen kertoo itselleen. (ja aihe vapaalle)
Ja mikähän mahtaa olla sinun motiivisi tähän viestiin?
Oletko koskaan ajatellut, ettei ihmisillä ole kaikkeen sen kummempaa motiivia? Joskus ajatusten vaihto ja aito tunteiden purkaminen ovat ihan paikallaan. Sitä ei tosin narsistit tee, koska heidän elämä on sitä peliä ja kaikenlaisista motiiveista käsin kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti kerää eron jälkeen uhriensa jämiä, poikki pistettyjä ihmissuhteita, tuttuja joiden kanssa tietää uhrin olleen tekemisissä ja vähän kaikkea mihin uhri on " koskenut" elämänsä aikana. Ne on uhrin korvikkeena ja toimivat lähteenä kun primaarikohde on hävinnyt näköpiiristä ja muuttunut selviytyjäksi. Hyvässä lykyssä niiltä saa informaatiota josta saattaa hyötyä entisen uhrin kiusaamisessa. Kaikki tuttusi ja entisetkin ystäväsi muodostaa sinusta psykologisen profiilin narsistin käyttöön.
Tämä! Niin totta!
Oikea asenne! Tätä tarvitaan palstalle lisää, vinkuvien uli miesten sijaan!
Kiusantekijöitä vaan pataan!
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne! Tätä tarvitaan palstalle lisää, vinkuvien uli miesten sijaan!
Kiusantekijöitä vaan pataan!
Sinccis
ye rok
Noin yleisesti, narsisti ei kykene muuttumaan, muut kyllä.
Parhaiten menee kun ei tarvi muistella sitä elämänpilaajaa enää ollenkaan. Toki jäljet se jättää. Esim omasta yksityisyydestä kannattaa huolehtia. Nasse saattaa kyylätä toisen Facebookia ym. Suojelkaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinhan noissa narsistisuhteissa toinen on ohut- ja toinen paksunahkainen narsisti. Harva ns. terve edes lähtee varsinkaan pitkäkestoiseen parisuhteeseen narsistin kanssa.
https://anna.fi/hyvinvointi/itsetuntemus/7-syyta-paivakirjan-pitaminen-…
https://www.karisto.fi/sivu/tuote/paivakirja-1782-105x200-mm-1-sivu-pai…
Ole hyvä ja hyvää päivän jatkoa!