Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mielipiteitä kehiin!!! Kumpi on parempi; tavallinen vai hormooni kierukka??

Vierailija
30.05.2006 |

Pitäis tehdä päätös kumman ottaisi!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet halua olla haluton ja alapäästäsi haisevaa sillipurkkia, ylim. kiloja, finnejä, päänasärkyjä, yms.

t: molemmat kokeiltu

Vierailija
2/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka aiheutti pahempia kipuja - pitkin kiertoa vielä - kuin synnytys ja usein heräsin öisin verilammikosta, vaikka muuten kuukautiseni ovat niukat.

En suostuisi sellaista kidutuspeliä enää ikinä laittamaan. Hormonikierukasta ei ole aiheutunut mulle mitään vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin kuparikierukan, kun en halua enää mitään hormonirasitusta elimistööni. En edes vähäistä ja paikallista. Haluan säilyttää haluni ym.

No kuparikierukka laitettiin ihan äskettäin, ja yllättävän kivuton oli asetus. Sanoivat että on pienempi kooltaa kuin hormoni kierukka. Vielä ei ole kummempaa vuotoa ilmantunut, eikä laite tunnu missään. Odottelen ekoja kuukautisia toiveikkaana asennuksen jälkeen.

Vierailija
4/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho pysynyt hyvänä, kuukautisaikaiset kivut ja päänsäryt ovat hävinneet, ei mitään hajuja. Olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
5/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei yhtäkään 2:n mainitsemista sivuvaikutuksista! Olo on loistava ja kuukautiset loppuneet kokonaan.

Kuparikierukkaa kokeilin 6 kk, mutta jouduin otattamaan sen pois, kun vuodot olivat määrässään aivan j ä r k y t t ä v ä t. Mikään side?tamponi yhdistelmä ei pystynyt pitämään sitä virtaa aisoissa kuin korkeintaan 45 minuuttia. Kiva siinä sitten elää elämäänsä pöntöllä istuen, verta vuotaen aina kun on kuukautiset.

Vierailija
6/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin päätymään kaikista ehkäisyvaihtoehdoista hormonikierukkaan. Mitään ihme vaivoja ei siitä ole, painonnousua lukuunottamatta, jos sekään ehkäisystä johtuu.

Vierailija
7/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hormonikierukka on....

Ja siis kuparisestakin kokemusta.

Vierailija
8/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä en halua ja kumin kanssa ei tunnu miltään..

Kuparikierukka on ollut pari kertaa, viimeisellä kertaa pois otattaessa olikin jo valmiiksi tippumassa??!

Itse olen vähän miettinyt tuota hormoonikierukkaa nyt.,,

Lueskelen mielenkiinnolla noita kokemuksianne!!

ap

Vierailija
9/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöstä kiinni kumpi paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi