Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on sukusi inhottavin ihminen!

Anoppi vai serkku?
08.09.2019 |

Joka suvussa on joku musta lammas.
Tässä ei tietenkään kysellä nimiä, mutta kuvaile se henkilö, jota pakoilet suvun jouluglögeillä tai juhannusjuhlissa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen perään on tapana laittaa kysymys- ei huutomerkki.

Vierailija
2/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse.

Siksi en pidä mitään yhteyttä. Tuskin he edes haluavat kuulla minusta mitään. Aina vieroksuttu, katsottu oudosti ja sanottu suoraan että olen outo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä, eli isän veli.

Läpeensä hullu, ollut joskus meitä kirveen kanssa vastassa mummulaan (isäni ja setäni äidin) luokse tullessa. Mummulle se pojista rakkaampi, lellikki. Isäni kärsinyt koko ikänsä taustalle jäämisestä, täysin aiheettomasta ”huonomman” pojan roolista. Setäni kirves-episodista huolimattakin.

Nykyään en juuri mummulla käy, eikä isänikään. Tietoinen valinta mummulta hyysätä toista poikaansa.

Vierailija
4/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkoholisti tietenkin.

Vierailija
5/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussani on yksi käsittämättömän negatiivinen ihminen, joka imee kaiken energian ympäriltään. Ei koskaan hymyile. Keksii aina aivan kaikista asioista negatiivista sanottavaa. Ei siis koskaan kommentoi kauniisti, vaan kaivamalla kaivaa aina jonkin negatiivisen aspektin. Tunnelma on jäätävä, kun hän saapuu paikalle. Tekee iloisistakin juhlista hiljaiset ja synkät kuin hautajaisista. Ei kukaan hänelle osaa/uskalla mitään vastaankaan sanoa. Onneksi on jo iäkäs, niin kupsahtaa pian. Tosin on vanhuuden myötä muuttunut entistä negatiivisemmaksi, jos se edes on mahdollista...

Vierailija
6/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olen minä. En pakoile itseäni, se on muiden tehtävä.

Vierailija
7/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Työtön juoppo joka ei huolehdi hygieniastaan.

Vierailija
8/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominoiva narsistinen isosiskoni.

Vierailija
9/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvussani on yksi käsittämättömän negatiivinen ihminen, joka imee kaiken energian ympäriltään. Ei koskaan hymyile. Keksii aina aivan kaikista asioista negatiivista sanottavaa. Ei siis koskaan kommentoi kauniisti, vaan kaivamalla kaivaa aina jonkin negatiivisen aspektin. Tunnelma on jäätävä, kun hän saapuu paikalle. Tekee iloisistakin juhlista hiljaiset ja synkät kuin hautajaisista. Ei kukaan hänelle osaa/uskalla mitään vastaankaan sanoa. Onneksi on jo iäkäs, niin kupsahtaa pian. Tosin on vanhuuden myötä muuttunut entistä negatiivisemmaksi, jos se edes on mahdollista...

Mun isä on just tollanen. :( Ihan kaikesta vaan negatiivista sanottavaa. Kova arvostelemaan, jääräpäinen ja saa tosiaan tunnelman lässähtämään aina. Niin suurissa kuin pienissäkin asioissa.

Vierailija
10/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä.

Vierailija
11/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksen perään on tapana laittaa kysymys- ei huutomerkki.

Tätähän tässä kysyttiinkin.

Vierailija
12/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eno. On näyttänyt olevan oikein trendi tänä kesänä.

Vierailija
13/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eno. Sovinisti, joka on aina oikeassa ja tykkää ennen kaikkea käskyttää ja määräillä muita.

Vierailija
14/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni vaimo. Ennen oltiin serkun kanssa läheisiä, mutta eipä enää tarvitse serkkupojalle kenenkään puhua. Tämä serkkupojan ihana kultsipöpönen dominoi kaikkea ja kaikkia (ainakin yrittää). Rahaa pitäisi saada tai ainakin jokin kiva tavara, vaate, sisustustekstiili kattila... Lista on loputon. Tulevat kylään ilmoittamatta ja viipyvät koko päivän tai kunnes ovat mielestään tarpeeksi tyhjentäneet kohdekiinteistöä. Jolleivät mitään saa irti, roikkuvat pahimmillaan niin pitkään, että ollaan menty jo nukkumaan. Serkulle ei voi soittaa, vaan mahdollinen yhteydenpito menee matamin kautta. Ei paljon pidetä yhteyttä enää.

Vierailija
15/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko, äiti ja isä. Tässä järjestyksessä. Eipähän tarvi olla tekemisissä. Yritetty on ja ymmärrystäkin riitti pitkään vaan joskus se suvun paska kierre on katkaistava.

Vierailija
16/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enoa on nyt vain siedettävä, kun se näihin "juhliin" on tullut...

Vierailija
17/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Rötöstelevä luuseri, joka ei saa mitään aikaan.

Vierailija
18/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti pikkusiskoni. Yrittänyt tuhota elämääni monin tavoin, mutta sillä ei ole enää väliä, koska emme ole tekemisissä ja minä en takerru menneisiin kauhuihin, vaan elän onnellista tätä päivää.

Vierailija
19/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä. Aina nälvimässä ja litistämässä henkisesti. Bonuksena kehuu serkkujani ja heidän lapsiaan maasta taivaaseen.

Vierailija
20/23 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuserkkuni, joka kurittaa fyysisesti lapsiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme