Hävettää... luulin miehen olleen kiinnostunut mutta
hänellä onkin naisystävä 🙈
Sain jotenkin puheista sellaiset vibat että olisi kiinnostunut.
Onneksi en sentään mennyt sanomaan mitään.
Kommentit (28)
Minäkin flirttailin viikonloppuna varsin avoimesti, vaikka olen naimisissa ja miehelläkin näin sormuksen! En kyllä osaa edes sanoa, että kumpi sen aloitti. Vieläkin tunnen sen silmäpelin sisuksissani. Mutta mitään sen enempää ei ollut tarkoituskaan tehdä. Tuollainen pieni flirtti piristää kummasti pullukan perheenäidin harmaata arkea.
Monet varatut miehet ovat seksin perässä kiinnostuneita nuorista naisista, jotkut ehkä muutenkin, muttei johda sen pitemmälle. Siksi hyvä kysyä onko mies sinkku vai ei, mutta osa esittää sinkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi pari vuotta sitten samoin, mutta olin oikeastaan vain helpottunut, että miehellä olikin jo naisystävä. Mies puhui aina niin, että ymmärsin hänen olevan sinkku ja ehdin jo oikeasti innostua, koska juttumme menivät niin hyvin yhteen, mutta kerran näin heidät yhdessä.
Helpostus se oli siksi, että vaikka jutut menivät yhteen hyvin, niin en nähnyt edes kuvitelmissa meitä tekemässä mitään halaamista ja juttelua enempää. En vaikka kuinka pinnistelin, niin se ei vain onnistunut. Meistä tulikin hyvät ystävät ja kun molemmilla on kumppaninsa, niin kaikki tuntuu olevan juuri niin kuin pitääkin.
Voi kun kiva :)
Ehkä munkin oli tosta vaan hyvä oppia että ihmisille voi olla ystävällinen ilman että se tarkoittaa jotain sen enempää.
Ite oon vaan tottunut olemaan vähän kylmän etäinen sellasille joita en tunne niin lämmitti hirveesti mieltä että puolituntematon on niin ystävällinen ja auttavainen ilman että hyötyy siitä mitenkään itse.
Niin no, ethän sä voi sitä varmaksi tietää etteikö kyseisellä miehellä olisi jokin taka-ajatus ollutkin. Ehken mies huomasi, että olet helposti lämmitettävissä jonkinsortin sivusuhteeseen eli suomeksi sanottuna seksiin. Ei siis niin että sinä sellaista kakkosnaisen paikkaa hakisit, mutta varsinkin varatut (p*llunperässä juoksevat) miehet on usein just noin sik¤ja että ne "haistaa" naisen yksinäisyyden/epätoivoisuuden ja käyttää sitä ihan surutta hyväkseen. Eihän mies kertonut olevansa varattu vaan sinähän sait tietää sen jotain muuta kautta.
N43
Vierailija kirjoitti:
Siis enää ei voi edes katsella naista/ naisia.
Jos katselee, nainen on aivan varma, että mies on rakastanut tähän.
Kiinnostuminen ja rakastuminen on kyllä ihan eri asioita...
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän sitten sanoi kun sait tuollaiset vibat, että hän on vapaa. Vai toivoitko vain?
Kuulin ohimennen että puhui muiden kanssa jotain nettideittailusta tms. ja jotenkin sitten oletin että hän on sinkku ja sitten se flirttaileva tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi pari vuotta sitten samoin, mutta olin oikeastaan vain helpottunut, että miehellä olikin jo naisystävä. Mies puhui aina niin, että ymmärsin hänen olevan sinkku ja ehdin jo oikeasti innostua, koska juttumme menivät niin hyvin yhteen, mutta kerran näin heidät yhdessä.
Helpostus se oli siksi, että vaikka jutut menivät yhteen hyvin, niin en nähnyt edes kuvitelmissa meitä tekemässä mitään halaamista ja juttelua enempää. En vaikka kuinka pinnistelin, niin se ei vain onnistunut. Meistä tulikin hyvät ystävät ja kun molemmilla on kumppaninsa, niin kaikki tuntuu olevan juuri niin kuin pitääkin.
Voi kun kiva :)
Ehkä munkin oli tosta vaan hyvä oppia että ihmisille voi olla ystävällinen ilman että se tarkoittaa jotain sen enempää.
Ite oon vaan tottunut olemaan vähän kylmän etäinen sellasille joita en tunne niin lämmitti hirveesti mieltä että puolituntematon on niin ystävällinen ja auttavainen ilman että hyötyy siitä mitenkään itse.Niin no, ethän sä voi sitä varmaksi tietää etteikö kyseisellä miehellä olisi jokin taka-ajatus ollutkin. Ehken mies huomasi, että olet helposti lämmitettävissä jonkinsortin sivusuhteeseen eli suomeksi sanottuna seksiin. Ei siis niin että sinä sellaista kakkosnaisen paikkaa hakisit, mutta varsinkin varatut (p*llunperässä juoksevat) miehet on usein just noin sik¤ja että ne "haistaa" naisen yksinäisyyden/epätoivoisuuden ja käyttää sitä ihan surutta hyväkseen. Eihän mies kertonut olevansa varattu vaan sinähän sait tietää sen jotain muuta kautta.
N43
Siis ei oltu lähelläkään mitään seksiin liittyvää.
Mies vaan jutteli minulle oma-aloitteisesti (ei tunnettu ennestään) ja mulle tuli sellainen fiilis että olisi kiinnostunut enemmänkin. Mitään enempää ei siis ole tapahtunut.
Ei se aina ole totta, että olisi.
Sinccis
Mitä hän sitten sanoi kun sait tuollaiset vibat, että hän on vapaa. Vai toivoitko vain?