Hävettää... luulin miehen olleen kiinnostunut mutta
hänellä onkin naisystävä 🙈
Sain jotenkin puheista sellaiset vibat että olisi kiinnostunut.
Onneksi en sentään mennyt sanomaan mitään.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä siis hävetä, kun et asettanut itseäsi minkäänlaiseen riskitilanteeseen vaan odotit mieheltä aloitetta?
Koska rupesin jo kuvittelemaan liikoja. Ensin mies huomioi ja tuijotti niin luulin että on kiinnostunut.
Sitten petyin vähän kun mitään enempää ei tapahtunutkaan ja mies ei sanonut mitään kun viimeksi nähtiin niin nyt hävettää että mitähän ajattelee että toivottavasti ei tajunnut että luulin jotain muuta kuin perus ystävällisyyttä.
Ehkä mies kiinnostui sinusta, mutta halusi jatkaa parisuhteessa?
Et koskaan tiedä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu.
Turhaan häpeät kun ei mitään ehtinyt tapahtua.
Siis enää ei voi edes katsella naista/ naisia.
Jos katselee, nainen on aivan varma, että mies on rakastanut tähän.
Ymmärrän pettymyksen, mutten häpeää.
Ei tunteitaan pidä hävetä. Tekoja voi hävetä. Ja ei se olisi kamala teko edes ollut osoittaa kiinostuksensa ja erehtyä.
Sellaista elämässä sattuu meille kaikille.
Voi hyvää päivää, miehelle arkipäivää... Ehdotat naiselle jotain ja tämä heläyttää iloisesti olevansa varattu. That's it ja move on. Kasvakaa aikuisiksi jo.
Minulle käy "aina" noin. Sen kerran kun joku nainen minua kohtaan käyttäytyy jotenkin kiinnostuneen oloisesti, on se nainen varattu. Epäilen tämän johtuvan siitä, että olen niin harmiton tyyppi, että minun kanssani voi puhua ja olla vapaasti oma itsensä ilman pelkoa, että yrittäisin jotain kiusallista. Onnekseni en koskaan yritäkään mitään, niin ei tule ikäviä tilanteita. Yhden kerran tosin tein sen virheen, että tein aloitteen vaikka tyttö oli varattu. Sen jälkeen opin, että ei kannata yrittää mitään jos ei tiedä toisen parisuhdetilannetta, samalla opin myös sen, että ei kannata yrittää ketään naista vaikka se käyttäytyisi miten sinua kohtaan.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä syytä siis hävetä, kun et asettanut itseäsi minkäänlaiseen riskitilanteeseen vaan odotit mieheltä aloitetta?
Koska rupesin jo kuvittelemaan liikoja. Ensin mies huomioi ja tuijotti niin luulin että on kiinnostunut.
Sitten petyin vähän kun mitään enempää ei tapahtunutkaan ja mies ei sanonut mitään kun viimeksi nähtiin niin nyt hävettää että mitähän ajattelee että toivottavasti ei tajunnut että luulin jotain muuta kuin perus ystävällisyyttä.
Kyllä jos hän tuijottaa, niin jotain kiinnostusta on
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteitaan pidä hävetä. Tekoja voi hävetä. Ja ei se olisi kamala teko edes ollut osoittaa kiinostuksensa ja erehtyä.
No on se vähän hävettävää että luulen heti että kun joku on ystävällinen niin on enemmänkin kiinnostunut.
Ei kyllä kaikista tule tuollainen olo mutta jostain syystä tuosta tuli ja ärsyttää koko tilanne nyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää, miehelle arkipäivää... Ehdotat naiselle jotain ja tämä heläyttää iloisesti olevansa varattu. That's it ja move on. Kasvakaa aikuisiksi jo.
Ei kertonut olevansa varattu sain tietää muuta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se vähän hävettävää että luulen heti että kun joku on ystävällinen niin on enemmänkin kiinnostunut.
Ei kyllä kaikista tule tuollainen olo mutta jostain syystä tuosta tuli ja ärsyttää koko tilanne nyt.
Toisilla on sellainen flirttaileva tyyli. Samanlainen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kaikista tule tuollainen olo mutta jostain syystä tuosta tuli ja ärsyttää koko tilanne nyt.Toisilla on sellainen flirttaileva tyyli. Samanlainen kaikille.
Niin mutta kun mielestäni ei puhu muille samalla tavalla. Agh, olisi vaan ollut hiljaa.
Minulle ei näköjään sovi normaali sosiaalinen kanssakäyminen.
Jos se mies ei ois ollut niin komea, niin sua ei ärsyttäisi samalla tavalla. Nyt sua ärsyttää se, kun kuvittelit oman tasosi korkeammaksi kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies ei ois ollut niin komea, niin sua ei ärsyttäisi samalla tavalla. Nyt sua ärsyttää se, kun kuvittelit oman tasosi korkeammaksi kuin onkaan.
Ei kyllä, enemmänkin se oli käytös joka teki vaikutuksen.
Projisoit nyt jotain omaa.
Minulla kävi pari vuotta sitten samoin, mutta olin oikeastaan vain helpottunut, että miehellä olikin jo naisystävä. Mies puhui aina niin, että ymmärsin hänen olevan sinkku ja ehdin jo oikeasti innostua, koska juttumme menivät niin hyvin yhteen, mutta kerran näin heidät yhdessä.
Helpostus se oli siksi, että vaikka jutut menivät yhteen hyvin, niin en nähnyt edes kuvitelmissa meitä tekemässä mitään halaamista ja juttelua enempää. En vaikka kuinka pinnistelin, niin se ei vain onnistunut. Meistä tulikin hyvät ystävät ja kun molemmilla on kumppaninsa, niin kaikki tuntuu olevan juuri niin kuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kävi pari vuotta sitten samoin, mutta olin oikeastaan vain helpottunut, että miehellä olikin jo naisystävä. Mies puhui aina niin, että ymmärsin hänen olevan sinkku ja ehdin jo oikeasti innostua, koska juttumme menivät niin hyvin yhteen, mutta kerran näin heidät yhdessä.
Helpostus se oli siksi, että vaikka jutut menivät yhteen hyvin, niin en nähnyt edes kuvitelmissa meitä tekemässä mitään halaamista ja juttelua enempää. En vaikka kuinka pinnistelin, niin se ei vain onnistunut. Meistä tulikin hyvät ystävät ja kun molemmilla on kumppaninsa, niin kaikki tuntuu olevan juuri niin kuin pitääkin.
Voi kun kiva :)
Ehkä munkin oli tosta vaan hyvä oppia että ihmisille voi olla ystävällinen ilman että se tarkoittaa jotain sen enempää.
Ite oon vaan tottunut olemaan vähän kylmän etäinen sellasille joita en tunne niin lämmitti hirveesti mieltä että puolituntematon on niin ystävällinen ja auttavainen ilman että hyötyy siitä mitenkään itse.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy "aina" noin. Sen kerran kun joku nainen minua kohtaan käyttäytyy jotenkin kiinnostuneen oloisesti, on se nainen varattu. Epäilen tämän johtuvan siitä, että olen niin harmiton tyyppi, että minun kanssani voi puhua ja olla vapaasti oma itsensä ilman pelkoa, että yrittäisin jotain kiusallista. Onnekseni en koskaan yritäkään mitään, niin ei tule ikäviä tilanteita. Yhden kerran tosin tein sen virheen, että tein aloitteen vaikka tyttö oli varattu. Sen jälkeen opin, että ei kannata yrittää mitään jos ei tiedä toisen parisuhdetilannetta, samalla opin myös sen, että ei kannata yrittää ketään naista vaikka se käyttäytyisi miten sinua kohtaan.
Terveisin Naispelko26
Oma kokemukseni taas on, että ne varatutkin kaipaa joskus juttuseuraa, että antaa mennä vaan. Aikuisen ihmisen - joita ne naisetkin toivon mukaan ovat - kertovat kyllä jos seura ei kelpaa. Kaikki keskustelut naisten kanssa ovat kokemusta naisista, ja siten kannattavaa. Voi tietty olla fiksua, ettei siinä tilanteessa pidä sänkypuuhia mielessä, eikä puheissa.
Usein miehiltä tahallista, että eivät kerro tyttöydtävästä tai sanovat että suhteess menee huonosti. Huomiontankkausta ja pönkittävää flirttiä. Ole vain iloinen että moemmat saivat flirttinsä. Mutta älä unelmoi fantasioita mässäillen lisää jos haluat pitää itsekunnioituksesi.
Mitä hän sitten sanoi kun sait tuollaiset vibat, että hän on vapaa. Vai toivoitko vain?