Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäläinen koulu Kannelmäessä

Vierailija
08.09.2019 |

Nyt kun Kannelmäkeen siirtyi entisen koulun paikalle Venäläinen koulu niin kaikki on laitettu tosi hienoiksi. On jopa uusi kyltti. Aiemmin kaikki oli vähän miten sattuu, kun paikalla oli normaali suomenekielinen peruskoulu. Onkohan niin, ettei Venäjälle uskalleta näyttää huonoja tiloja ja teitä. Kaikki on laitettu viimeisen päälle kuntoon, vaikka kysymyksessä pitäisi olla vain väistötilat.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kaupunki ole laittanut vaan se koulu itse

Vierailija
2/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalais-venäläinen ja on siinä vain, kunnes oman koulunsa rakennustyö valmistuu. Että älä sure, kohta voit taas koristella sen mieleiseksesi miten haluat. Dura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sure, mutta kun suomalaisilla oli kaikki vähän niin ja näin. Pistää ihan silmään. Luulen, että voipi jäädä aika pitkäksikin aikaa koulu tuohon. On sen verran hyvin laitettu. Kyllä alueet ainakin on kaupungin omistamia.

Vierailija
4/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sure, mutta kun suomalaisilla oli kaikki vähän niin ja näin. Pistää ihan silmään. Luulen, että voipi jäädä aika pitkäksikin aikaa koulu tuohon. On sen verran hyvin laitettu. Kyllä alueet ainakin on kaupungin omistamia.

No eikö ne alueet jää sinne kun koulu lähtee?

Vierailija
5/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että lähtee mihinkään?  On sen verran hyvin tehty, kaikki on laitettu viimeisen päälle. 

Vierailija
6/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että lähtee mihinkään?  On sen verran hyvin tehty, kaikki on laitettu viimeisen päälle. 

Saako koulu rahat Venäjältä?  Tiedän kyllä, että Suomessa on paikkoja, jotka pidetään kunnossa. Niitä käyvät venäjältä aina tarkastamassa.

Vierailija
7/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on väistötila. Jokainen väistäjä häipyy aikanaan.

Vierailija
8/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu vain valkoihoisille?

Vierailija
9/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah-hah, minkä maalaisia ja kielisiä luulet oppilaiden suomalais-venäläisessä koulussa pääosin olevan?

Porvoon venäläinen koulu on toki eri juttu.

Vierailija
10/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on väistötila. Jokainen väistäjä häipyy aikanaan.

Ei ole niin varmaa. Voi olla, että jääkin pysyväistiloiksi. Pelimannin peruskoulu oli aluella aiemmin. Oli pitkään. Äkkiä tilat olivatkin homeessa ja sen jälkeen yhden lukuvuoden jälkeen paikkaan ei saanut mennä lainkaan. Siinä koulu sitten ränsistyi monta vuotta. Tämäkin vaihe kesti kauan. Kyllä saattaa tämäkin vaihe kestää useita vuosia/kymmeniä vuosia.

Vierailija
11/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah-hah, minkä maalaisia ja kielisiä luulet oppilaiden suomalais-venäläisessä koulussa pääosin olevan?

Porvoon venäläinen koulu on toki eri juttu.

Hah-hah kyllä tiedän sattumalta, että siellä on ihan suomalaisiakin.

Vierailija
12/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ei todellakaan yksityiskouluja priorisoida vaan kyykytetään kaikin tavoin.

Vierailija
13/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraskansaa kaikki venäläiset tai suomalaiset, jotka opiskelevat tässä koulussa??? 

Vierailija
14/14 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Airiston Helmi on haettu konkkaan, niin Pavel Melnikov tahi joku muu "venäläismiljonääri" rahoittaa koulua, se on selvä. Kutsutaankohan vielä desantti Bäckman reksiksi ja Anus Putkonen näytelmäkerhoa vetämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan