Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sittenkin parasta että ei välitä jos joku loukkaa ja on niinkuin ei olisi mitään tapahtunut?

Vierailija
08.09.2019 |

Mietin tässä vain.

Oon aina ajatellut että parempi olla aito ja näyttää todelliset tunteet ja ajatukset. Mutta liian monta kertaa niitä tunteita ja ajatuksia on käytetty mua vastaan ka mietin olisiko vaan paras olla niin, ettei muka tuntuisi missään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vaan kovettaa itsensä.

Vierailija
2/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä pelaa pelejä eikä ole todellakaan kiinnostunut muista ihmisistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvia/tahallisia loukkauksia ei kannata kuunnella mistään suunnasta.

Sattunnaisten voi usein antaa mennä läpi, jos mahdollista, koska niitä voi melkein kuka vaan joskus päästää tyhmyyttään/ajattelemattomuuttaan/tarkoittamattaan/ymmärtämättään.

Vierailija
5/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon parhaaksi ratkaisuksi. Tosin jos loukkaus menee täysin yli, silloin en voi olla sanomatta takaisin.

Vierailija
6/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan esimerkiksi tällaisessa jatkuvassa tietoisessa kiusaamisessa.

Olisiko kiusaajalle itse asiassa pahempi isku jos epäsuorasta kieroiluista ei välittäisi?

Vierailija
7/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän 😂😂😂

Vierailija
8/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu vähän 😂😂😂

Ihmiset jotka käyttää noita huutonauruhymiöitä liikaa ovat epäilyttäviä

Vierailija
9/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kiusaajalle itse asiassa pahempi isku jos epäsuorasta kieroiluista ei välittäisi?

Miten esim kohdata narsistinen tyyppi

Vierailija
10/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattunnaisten voi usein antaa mennä läpi, jos mahdollista, koska niitä voi melkein kuka vaan joskus päästää tyhmyyttään/ajattelemattomuuttaan/tarkoittamattaan/ymmärtämättään.

Juuri näin. Kukaan ei ole täydellinen, varmaan jokainen joskus tulee loukanneeksi toista vähintään tarkoittamattaan. Koska emme voi tietää ja tuntea kaikkia ihmisiä niin hyvin, että tietäisimme kenenkin kipukohtia. Peruskäytöstavoilla toki pärjää pitkälle. 

Toinen asia on sitten toistuvuus. Jotkut ovat vaan joko sivistymättömämpiä tai ihan vaan moukkia, jotka laukovat mielipiteitään muista ihmisistä piittaamatta. Tälläisten ihmisten seurassa osumia tulee, joten tällöin joko päättää olla välittämättä (tai antaa samalla mitalla takaisin) tai karsii nämä tyypit ystäväpiiristään pois. Työelämässä näitä ei valitettavasti pääse niin helposti karkuun. 

Nimim. Moukat karsinut ja tyytyväinen siitä

Vierailija
11/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaaminen vaatii että arvostat toisen mielipidettä.

Miksi arvostaisit apinan mielipidettä?

Vierailija
12/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu tapauksesta mutta oman kokemukseni mukaan heidän kanssaan toimii parhaiten se, että yrittää parhaan mukaan olla välittämättä. Asiasta huomauttaminen tai takaisin sanominen usein vaan pahentaa asiaa.

Vierailija
13/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu tapauksesta mutta oman kokemukseni mukaan heidän kanssaan toimii parhaiten se, että yrittää parhaan mukaan olla välittämättä. Asiasta huomauttaminen tai takaisin sanominen usein vaan pahentaa asiaa.

ei saa antaa narsistille valtaa

Vierailija
14/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykannattaa tai ei, yllättävän monien on pakko: aina kun olet työpaikan tms hierarkiassa selvästi toista ylempänä, sinun on käytännössä pakko kuunnella kaikenlaiset loukkaukset vaikka olisivat kuinka toistuvia ja tahallisia. Jos yrität panna alaisiasi ”paikalleen” vaikutat vain pikkusieluiselta hölmöltä.

Vierailija
15/15 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen maksun aika jokaiselle tulee jossain muodossa. Toisille ennemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi