Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa tavoittelee voittoa asiakkaita häiriköimällä

Vierailija
07.09.2019 |

Elisalta 20 tai 30 mainosviestiä yhden ainoan päivän aikana!!!! Olin odotellut viestiä joltain perheenjäseniltä, ja kismittää suunnattomasti kuinka joka viides minuutti puhelimessa pirahtaa ja huomaan että se onkin mainos. Normaaliahan se toki on että firmat viestein haluavat mainostaa, mutta ei se että on noin monta viestiä yhden illan aikana ja kaikki on samalta firmalta!! (Minulla ei ole älypuhelinta ja siksi viestit tipahtavat yksitellen.) Turha ollenkaan inistä että viestejä voi muuttaa OmaElisan asetuksista tai suoramarkkinointikiellolla tai uhata poliisilla jos ei viestit lopu niinkuin itse tein, kun on oma kohtuus ja suhteellisuudentaju täysin hävinnyt Elisalta! Todella alhaista menettelyä Elisa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli saatana kolme tekstarii Elisalta, heti maanantai-aamuna!!

Vierailija
22/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdoin Elisalta pois kun soittivat parin viikon välein ja kauppasivat jotain samaa tablettia, vaikka olin tehnyt jo selväksi että minulla on jo tabletti. ”osta toinen!!” Joo hyvästi. No puhelinlaskukin tippui 12e/kk eikä kukaan enää soittele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelevatkin samasta asiasta usean päivän putkeen, vaikka olen sanonut etten ole kiinnostunut. "Ei kiitos, soititte minulle tästä eilen ja silloin jo sanoin että asia on loppuunkäsitelty." Ja seuraavana päivänä häiriköinti jatkuu.

Vierailija
24/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Elisan asiakas useamman vuoden ja yhtäkkiä alkoi näitä mainosviestejä tulla sekä puhelimeen että sähköpostiin. Viestejä saattoi tulla useampi päivässä. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sieltä ehdotettiin, että maksamalla euron lisää pääsen viesteistä eroon. Vaihdoin operaattoria.

Vierailija
25/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin operaattoriin olette vaihtanut? Mulla on niin sekavat sopimukset tai siis en ole niistä ihan tietoinen mitä sopimuksia olen tehnyt niin e n ole varma voinko tosta vaan katkaista sopimukseni?

Vierailija
26/26 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Elisan asiakas useamman vuoden ja yhtäkkiä alkoi näitä mainosviestejä tulla sekä puhelimeen että sähköpostiin. Viestejä saattoi tulla useampi päivässä. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja sieltä ehdotettiin, että maksamalla euron lisää pääsen viesteistä eroon. Vaihdoin operaattoria.

Et oo tosi, kusetat????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi