Tarvitseva mies
En ymmärrä mitä tämä on. Minusta on kiinnostunut eräs mies. Pidän siitä että hän on herkänpuoleinen kuten minäkin mutta..
Tuntuu että palan loppuun hänen seurassaan! Tuntuu että hän tarvitsee niin paljon. Aina pitäisi olla lohtua, läheisyyttä (vain fyysistä, ei edes välttämättä seksiä).. Hän tulee kuin pikkupoika syliini ja ihmettelen olenko äiti... Jos meille tulee erimielisyyksiä, hän vetäytyy eikä vastaa mitään vaikka olen asiallinen enkä huuda tai nalkuta. Sanon että käydään tää vaan läpi ja unohdetaan mutta tuo tuntuu manipuloinnilta kun ghostaa. Itse ei myöskään ota minuun yhteyttä, vaan minä järkkään kaiken. Huitelee kavereidensa kanssa eikä pyydä minua minnekään. Hän ei tunnu kuitenkaan uskaltavan oikein mitään. Ei halua mitään spontaania, on todella turvallisuudenhaluinen. Kuitenkin jos liikumme yhdessä, hän esittelee minut tutuille eikä häpeile.
Sitten se kommunikointi. Kavereille soittelee koko ajan mut minun kanssa ihan tuppisuu. Minä juttelen ja olen rohkaissut että minun seurassa voi puhua kaikkea (väittää ettei häntä kuitenkaan kukaan kuuntele..) argh.
Urhiutuu aina kun on tilaisuus. Minä tarvitsen, minua kohdeltiin huonosti, minua ei ymmärretä. Tätä se on.
Jossain vaiheessa yritin auttaa häntä parantaakseni suhdetta mutta hän vain etääntyi siitä. Olen sanonut suoraan asiallisesti mikä mättää, esim että minullakin on tarpeita eikä meidän persoonat taida kohdata oikeasti kun minä annan niin paljon enkä koe itse saavani mitään. Siitä sitten alkaa hänen puoleltaan jättämisen pelko joten pakenee.
En mä jaksa tätä enää. En sano olevani virheetön, mutta en kyllä ole mikään nalkuttava akka vaan en vaan ymmärrä. Ajatuksia?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sinä et pysty tekemään asialle mitään. Miestä voi auttaa vain terapia. Jos mies ei koe tarvitsevansa terapiaa, kannattaa miettiä onko suhde sellainen johon haluat jäädä. Se, että hänen seuransa vie sinulta energiat on aika hyvä merkki siitä, että suhteeseen ei kannata jäädä.
Ja ei, en ole niitä ihmisiä jotka sanoo pienestäkin "jätä se". Elän terapiassa käyvän miehen kanssa ja suhteessamme on ollut todella jyrkkiä alamäkiä, mutta meillä on aina ollut parempi olo yhdessä kuin erikseen ja ongelmista on aina pystytty puhumaan, vaikka ne ovat olleet vakavia.
On käynyt jo kauan terapiassa, mutta ei tunnu olevan hyötyä. Olen kyllä alkanut tiedostaa, ettei mun kannata enää yrittää. :(
Ap
Sinä et pysty tekemään asialle mitään. Miestä voi auttaa vain terapia. Jos mies ei koe tarvitsevansa terapiaa, kannattaa miettiä onko suhde sellainen johon haluat jäädä. Se, että hänen seuransa vie sinulta energiat on aika hyvä merkki siitä, että suhteeseen ei kannata jäädä.
Ja ei, en ole niitä ihmisiä jotka sanoo pienestäkin "jätä se". Elän terapiassa käyvän miehen kanssa ja suhteessamme on ollut todella jyrkkiä alamäkiä, mutta meillä on aina ollut parempi olo yhdessä kuin erikseen ja ongelmista on aina pystytty puhumaan, vaikka ne ovat olleet vakavia.