Olen oppinut tätä palstaa lukemalla
Että aikuiset eivät ole täydellisiä ja järkeviä vaan ilkeitä, kateellisia, tyhmiä ja epävarmoja siinä missä lapset/teinitkin. Elin jossain harhaluulossa että aikuisena varmaan jotenkin viisastun tai minusta tulee vakaa aikuinen mutta tuskin.
T. 17v tyttö
Kommentit (14)
Totuus on että tällä palstalla kokoontuu se negatiivisin porukka. Valittamista valittamista valittamista.
Ei kukaan tule nettiin kehuskelemaan asioita. Hyvin hyvin harva tulee.
Mutta toisaalta netissä ne naamiot vedetään irti ja näytetään se todellinen minä, oikeassa maailmassa esitetään naamio päällä. Ehkä tämä palsta onkin se todellinen puoli suomalaisista.
Jep, ihan hiekkalaatikko meininkiä ja pahempaa.
Mistä sä mahdat tietää kirjoittajan iän? Säkin voit olla jussi 36v.
Nämä on mun mielestä pahimpia ketjuja. Nämä joissa on juuri saatu pari alapeukkua omalle törkymielipiteelle ja sitten tehdään aloitus, jossa dissataan kaikkia palstalaisia yleisesti. Kuinka palstalla on selvästi vain suurimmat surkimukset. No varmaan yksinäisiä ihmisiä heikoilla hetkillään on monta. Sekö tekee jostakin paremman kun tekee av:ssa alpotuksen kuinka ei pidä av-laisista?......
Mä olen huomannut usein miettiväni että miten tietämättömiä, arkoja, pahantahtoisia ja suorastaan tyhmiä ihmisiä täällä on.
Joo ei sitä kukaan viisastu tai muutu fiksuksi kun kellossa on 18 tai 21v kuten vanha aikuisuusraja meni. Ja aika harva aikuistuu edes omassa käytöksessään ennenkuin on jotain 30v.
Pienenä lisänä että vanhemmuus tuppaa antamaan ihmislle nimenomaan sen minkä ansaitsevat. Ja kun sen tajuaa viisastuu taas hieman.
Täydellinen ei ole kukaan koskaan eikä tarvitsekaan olla. Viisastuminen riippuu yksilön kyvystä tiedostaa ja tunnustaa oma kasvun tarpeensa sekä halusta ja kyvystä kehittyä. Valitse sinä kasvaa viisaaksi yksilöksi.
Minä opin tuon saman täällä aikoinaan nuorena äitinä, mutta sinä totut siihen ja sinusta tulee samanlainen.
Täällä palstalla huomaa ihmisten tyhmyyden ja tylsyyden.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla huomaa ihmisten tyhmyyden ja tylsyyden.
Säkin oot tyhmä ja tylsä, kun haukut muita kuorossa kaltaistes kanssa.
Ne suurinta mölyä itsestään pitävät ja samaa aihetta 8 kertaa päivässä huutavat vihaiset yksilöt ovat kyllä tod. näk. juuri tuota ""ap"":n ikäluokkaa tai korkeintaan 20, mikä nyt aikuinen on sitten kenenkin mielestä. En oikeen usko että huutista ja 0/5:ttä moni aikuinen jaksaa jankata päivästä toiseen. No onhan niitä erityisaikuisiakin, ja koliikkiaikuisia, ehkä pari täällä.
Ota huomioon että 50% väestöstä on alle 90 ÄO. Tämä tekee Suomen kokoisessa maassa 2,7 miljoonaa henkilöä.
Ja heillä on ihan helvetisti tyhmiä mielipiteitä sekä ajatusmalleja.
Oikeasti surullista. Miten tyhjää ihmisten elämä on.
Olen huomannut aivan saman asian tätä palstaa jonkin aikaa lukiessani.T.43v nainen