Emma tunnusti muille BB-talon asukkaille sokerideittailleensa sisäoppilaitoksensa rehtoria – ”Hän tarjosi ruokaa, minä tarjosin sitten jotain muuta”
Emma kertoo BB-talon asukkaille Ranskan vaihto-oppilasvuodestaan, jonka hän rahoitti sokerideittailemalla sisäoppilaitoksensa rehtoria.
– Mul oli 15-sentin korot, lyhyt hame ja mul oli korseletti vaan päällä, tissit vedettynä tänne asti, nainen kuvailee.
– Hän tarjosi mulle ruokaa ja minä tarjosin sitte jotain muuta, Emma täräyttää.
Kommentit (85)
Jotenkin vaikea kuvitella tuota rautanokkaa minään sokerideittinä kenellekään.
Eli siis .uoraamistako tuolla sokerideittailulla tarkoitetaan? Mistä sokerideittailu-sana on tullut? Onko .uoraaminen jotenkin makea juttu vai?
Pistäkääs vinkki ylilaudalle. Pojat kyllä selvittää tuon reksin tuotapikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaikea kuvitella tuota rautanokkaa minään sokerideittinä kenellekään.
Vähän veikkaan, että kehittää jännää tarinaa siksi, ettei tulisi pudotusäänestyksessä valituksi kotiinlähtijäksi.
Eikö tää ollut just se, joka kehui esittelyssä saavansa kaiken manipuloimalla? Tässä tapauksessa manipuloimalla katsojia.
Aalto-yliopistossa muotia opiskeleva helsinkiläinen Emma, 29, kertoi Big Brother -talon asukkaille perjantaina taannoisesta Ranskan vaihto-oppilasvuodestaan. Hän paljasti rahoittaneensa Ranskassa oleilunsa sokerideittailemalla sisäoppilaitoksensa rehtoria.
Emma oli näyttävä ilmestys muiden sisäoppilaitoksen oppilaiden keskuudessa, sillä poikkeuksellinen pukeutuminen ja meikkaaminen oli kiellettyä. Emma ei moista sääntöä noudattanut.
– Mulla oli 15-sentin korot, lyhyt hame ja mulla oli korseletti vaan päällä, tissit vedettynä tänne asti ja meikit laitettu, Emma kuvaili.
– Tajusin, että kun rahaa oli vähän, ei muuta kuin rehtorille lirkuttelemaan, hän jatkoi.
– Hän tarjosi mulle ruokaa ja minä tarjosin sitten jotain muuta, Emma paljasti.
Rehtori oli muun muassa vienyt Emman käymään Nizzassa.
– Oliko siinä seksiä? Kristian uteli oitis.
– Kyllä, Emma vastasi ykskantaan.
– Ei hän puhunut englantia enkä minä ranskaa! Emma nauratti muita asukkaita viitaten kansainväliseen kehonkieleen.
Kiinnostaakohan asia rehtorin vaimoa kuinka paljon?
Toiset pänttää kirjoja ja toiset sokerideittaa. Kummalla saa paremmat arvosanat?
Joutua nyt puoli-ilmaiseksi jonkun sedän pantavaksi, ällöttävää.
Huoraamisesta on tehty nykyisin muodikasta.
Sokerideittaus, tuo maailman vanhin ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaakohan asia rehtorin vaimoa kuinka paljon?
Tuskin kovinkaan paljon, Ranskassa rakastajat / rakastajattaret ovat ihan arkipäivää. Mutta tässähän ei kyllä puhuttu rehtorin sukupuolesta, joten mistä päättelet, että se reksi oli mies? Emmahan on ainakin nyt les_bo.
Suomitytöt helppoja lähettiläänä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että ranskalaisella rehtorilla on aikast paljon parempiakin prospekteja sokerideitiksi kuin joku kettingeillä koristelty suomilepakko.
Ainoa huoraaminen mitä Emma on tehnyt on huomiohuoraaminen mitä tekee tuolla sadulla.
Niin, ellei se ranskalainen reksikin ollut lepakko?
Osa pystyy työskentelemään prostituoituina, mutta useimmat eivät.
Eikös Kiirakin käynyt Nizzan isoilla huviloilla? Ja sitten oli kohtu jostain miljardööristä joka joutui tutkimuksiin likkojen kuljettamisesta huvilalleen mutta kyseessä olisi vaan Kiira ja kaverinsa? Voin muistaa väärinkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomitytöt helppoja lähettiläänä?
Eikös Roosh V:nkin mukaan Suomessa ole kaikkein helpoimmat naiset?
Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että ranskalaisella rehtorilla on aikast paljon parempiakin prospekteja sokerideitiksi kuin joku kettingeillä koristelty suomilepakko.
Ainoa huoraaminen mitä Emma on tehnyt on huomiohuoraaminen mitä tekee tuolla sadulla.
Kuulostaa jotenkin Emman fantasiaminältä... Tuolla talossa on vähän porukan ulkopuolinen ja aranoloinen nössykkä, josta joku kommentoikin ettei tiedä nauttiiko Emma talossa olostaan. Fantasioissaan on sitten se, joka uskaltaa rikkoa sääntöjä ja mennä ja tehdä, muut vertaiset vaan ihaillen katselee vierestä. Voihan toki puhua deittailleensa naisrehtoriakin, mutta jotenkin minusta tuohon fantasiaan sopisi paremmin mies. Oikeassa elämässään miehiä pelkäävä nainen fantasioissaan on jumalaisen kaunis ja feminiini viettelijätär, joka vie korseleteilla ja koroillaan miehiltä jalat alta. :D
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006231434.html