Minkä takia kaikki haukkuu bb-tarinaa? Mun mielestä hän on tosi symppis
Ja tuntuu olevan aito tekemisissään ja sanomisissaan.
Uskon, että se ekan illan itkukohtaus oli jotain shokkivaihetta.
Ennemminkin mua ärsyttää se kutupari. Kummatkin heistä vaikuttaa tosi laskelmoivilta.
Kommentit (27)
Koska julkisuudessa olevilta henkilöiltä ei anneta mitään anteeksi ja sanoja ei säästellä.
Taisi jossain insertissä mainita vihaavansa sellaisia ihmisiä, jotka vie tilaa muilta. Itsehän hän ei oo taloon mentyään muuta tehnykään, joka asiaan täytyy päästä päsmäröimään ja kertomaan oma mielipiteensä. En kestäis livenä tollasen ihmisen seurassa hetkeekään, onneks tv:n saa pois päältä tai ainakin äänet pois kun Tarina tarinoi.
Vierailija kirjoitti:
Niin voisiko joku kertoa miksi tarina on ärsyttävä
Minäkin haluan tietää tämän. Itsekeskeiseksi häntä on kai sanottu? Voiko joku laittaa esimerkin siitä?
Tarinan lapsuudenystävä tubettaja Patricia puhui videollaan, että Tarina on ihan aito itsensä tuolla.
Mua ärsyttää kun lähes joka lauseessa on sana: tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta siinä vaiheessa kun alkoi eilen puhua auktoriteeteistä ja vallasta, niin hoksasin että ei ole ihan tyypillä jalat maassa.
Todella oudot käsitykset. Miten voi olla mensan jäsen? Jos kaikki mensalaiset on samanlaisia kuin nämä kaksi, niin on minulle täysi yllätys.
Mun mielestä tarina oli ihan oikeassa kun puhui noista asioista. Olen täysin samaa mieltä,
Olet sitä mieltä ettei tarvita johtajaa ja kenenkään ei saa nousta johtoon. Jos aiotaan tehdä jotain niin kaikki osalliset sanoo mielipiteensä mutta kukaan ei voi sanoa lopuksi että nyt hommiin, koska on sitä Tarinankin vihamaa pomottamista.
Näinhän se meni.
En ikimaailmassa käyttäisi Tarinan psylologipalveluja.
Etkö ole aiemmin kuullut ei-hierarkisesta päätöksenteosta?
Voitko vielä selittää, että miksi tasavertaisilla, samaan pyrkivillä ihmisillä pitää olla pomo?
Ärsyttävä päällepäsmäri, joka kuvittelee olevansa syvällinen.