Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia kaikki haukkuu bb-tarinaa? Mun mielestä hän on tosi symppis

Vierailija
07.09.2019 |

Ja tuntuu olevan aito tekemisissään ja sanomisissaan.

Uskon, että se ekan illan itkukohtaus oli jotain shokkivaihetta.

Ennemminkin mua ärsyttää se kutupari. Kummatkin heistä vaikuttaa tosi laskelmoivilta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta siinä vaiheessa kun alkoi eilen puhua auktoriteeteistä ja vallasta, niin hoksasin että ei ole ihan tyypillä jalat maassa.

Todella oudot käsitykset. Miten voi olla mensan jäsen? Jos kaikki mensalaiset on samanlaisia kuin nämä kaksi, niin on minulle täysi yllätys.

No mitäs odotit?

Mensa testaa tietynlaista älykkyyttä. Mensalainen voi olla vaikka psykopaatti. Älykkyys ei korreloi esim moraalin kanssa

Odotin sitä että mensalainen näkee metsän puilta. Että osaa nähdä elämän realiteetit asioissa.

En mitään kohtuuttoman kovia vaatimuksia aseta.

Sinulla on sitten väärä käsitys mensalaisten älykkyydestä. He ei ole laajasti älykkäitä. 

Olen tiennyt etteivät ole välttämättä laajasti älykkäitä . Sitä en tiennyt, että ovat laajasti tyhmiä, ja lähempänä yksinkertaista kuin älykästä.

Vierailija
22/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska julkisuudessa olevilta henkilöiltä ei anneta mitään anteeksi ja sanoja ei säästellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jossain insertissä mainita vihaavansa sellaisia ihmisiä, jotka vie tilaa muilta. Itsehän hän ei oo taloon mentyään muuta tehnykään, joka asiaan täytyy päästä päsmäröimään ja kertomaan oma mielipiteensä. En kestäis livenä tollasen ihmisen seurassa hetkeekään, onneks tv:n saa pois päältä tai ainakin äänet pois kun Tarina tarinoi.

Vierailija
24/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voisiko joku kertoa miksi tarina on ärsyttävä

Minäkin haluan tietää tämän. Itsekeskeiseksi häntä on kai sanottu? Voiko joku laittaa esimerkin siitä?

Tarinan lapsuudenystävä tubettaja Patricia puhui videollaan, että Tarina on ihan aito itsensä tuolla.

Vierailija
25/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun lähes joka lauseessa on sana: tavallaan. 

Vierailija
26/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta siinä vaiheessa kun alkoi eilen puhua auktoriteeteistä ja vallasta, niin hoksasin että ei ole ihan tyypillä jalat maassa.

Todella oudot käsitykset. Miten voi olla mensan jäsen? Jos kaikki mensalaiset on samanlaisia kuin nämä kaksi, niin on minulle täysi yllätys.

Mun mielestä tarina oli ihan oikeassa kun puhui noista asioista. Olen täysin samaa mieltä,

Olet sitä mieltä ettei tarvita johtajaa ja kenenkään ei saa nousta johtoon. Jos aiotaan tehdä jotain niin kaikki osalliset sanoo mielipiteensä mutta kukaan ei voi sanoa lopuksi että nyt hommiin, koska on sitä Tarinankin vihamaa pomottamista. 

Näinhän se meni. 

En ikimaailmassa käyttäisi Tarinan psylologipalveluja.

Etkö ole aiemmin kuullut ei-hierarkisesta päätöksenteosta?

Voitko vielä selittää, että miksi tasavertaisilla, samaan pyrkivillä ihmisillä pitää olla pomo?

Vierailija
27/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä päällepäsmäri, joka kuvittelee olevansa syvällinen.