Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kaikki haukkuu bb-tarinaa? Mun mielestä hän on tosi symppis

Vierailija
07.09.2019 |

Ja tuntuu olevan aito tekemisissään ja sanomisissaan.

Uskon, että se ekan illan itkukohtaus oli jotain shokkivaihetta.

Ennemminkin mua ärsyttää se kutupari. Kummatkin heistä vaikuttaa tosi laskelmoivilta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmiset ovat sellaisia luonnostaan, että kuka kerran keskitään niin sitä aina epäillään.

Tarinaa alkoivat haukkumaan ensimmäisenä bb-studiossa terävää analyysiaan tekevät juontajat.

Siitä sitten lauma mahtavalla älyllä varustettuja bb-faneja keksi, että tuo on ikävä ihminen.

Vierailija
2/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on tyyppi.

Vierailija
4/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei Tarina tipu

Vierailija
5/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi oikein hyväksyä, että Tarina tai Emma tippuis ekana. Se tylsä Timo sais tippua, kun ei se oikein anna mitään siihen taloon, muuta kuin hopeakettumaiset huulien lipoimiset.

Toivottavasti Timon jälkeen tippuisi Ville. On todella törkeä ja sietämätön, eikä yhtään hauska.

Vierailija
6/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisiko joku kertoa miksi tarina on ärsyttävä

Vierailija
7/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta siinä vaiheessa kun alkoi eilen puhua auktoriteeteistä ja vallasta, niin hoksasin että ei ole ihan tyypillä jalat maassa.

Todella oudot käsitykset. Miten voi olla mensan jäsen? Jos kaikki mensalaiset on samanlaisia kuin nämä kaksi, niin on minulle täysi yllätys.

Vierailija
8/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta siinä vaiheessa kun alkoi eilen puhua auktoriteeteistä ja vallasta, niin hoksasin että ei ole ihan tyypillä jalat maassa.

Todella oudot käsitykset. Miten voi olla mensan jäsen? Jos kaikki mensalaiset on samanlaisia kuin nämä kaksi, niin on minulle täysi yllätys.

Mun mielestä tarina oli ihan oikeassa kun puhui noista asioista. Olen täysin samaa mieltä,

Vierailija
9/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa koulukiusataan erilaisuudesta, bb:n äänestäjissä on paljon näitä nyx WT (ex) kiusaajia..

Kaikki aidosti persoonallisethan tuolta tippuu aina nopeasti pois kun eivät oo, kuin valtaväestö. =DD

Tv. Pikasesti sarjaa seurannut, ei aktiivinen katsoja.

Vierailija
10/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs odotit?

Mensa testaa tietynlaista älykkyyttä. Mensalainen voi olla vaikka psykopaatti. Älykkyys ei korreloi esim moraalin kanssa

Vierailija
11/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi 23-vuotiaaksi. Pikemmin 32. 

Vierailija
12/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tarina oli ihan oikeassa kun puhui noista asioista. Olen täysin samaa mieltä,

Olet sitä mieltä ettei tarvita johtajaa ja kenenkään ei saa nousta johtoon. Jos aiotaan tehdä jotain niin kaikki osalliset sanoo mielipiteensä mutta kukaan ei voi sanoa lopuksi että nyt hommiin, koska on sitä Tarinankin vihamaa pomottamista. 

Näinhän se meni. 

En ikimaailmassa käyttäisi Tarinan psylologipalveluja.

Vierailija
13/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina uhkaa vallitsevaa horrosta. Tottakai hänestä ei pidetä.

Vierailija
14/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs odotit?

Mensa testaa tietynlaista älykkyyttä. Mensalainen voi olla vaikka psykopaatti. Älykkyys ei korreloi esim moraalin kanssa

Odotin sitä että mensalainen näkee metsän puilta. Että osaa nähdä elämän realiteetit asioissa.

En mitään kohtuuttoman kovia vaatimuksia aseta.

Vierailija
15/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimeksi annettu Tarina niin on pikkasen peterpanfluidi lopun elämäänsä.

Vierailija
16/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mensan palikkatesteistä voi suoriutua hyvällä tuurilla, ei siihen älykkyyttä tarvita. 

Vierailija
17/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva päällepäsmäri, muka puhuu siitä, että ei pidä olla ketään johtajaa. Itse on tai yrittää olla, noi psykan opinnot tän tyypin suhteen on pelkkä vitsi, kypsymätön betterwisser, pentu. Toivottavasti häipyy pian.

Vierailija
18/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs odotit?

Odotin sitä että mensalainen näkee metsän puilta. Että osaa nähdä elämän realiteetit asioissa.

Sinulla on sitten väärä käsitys mensalaisten älykkyydestä. He ei ole laajasti älykkäitä. 

Vierailija
19/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs odotit?

Sinänsä en ota kantaa sihen onko Tarinan paras paikka BB-talon sisä- vai ulkopuolella. 

Vierailija
20/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs odotit?

Sinulla on sitten väärä käsitys mensalaisten älykkyydestä. He ei ole laajasti älykkäitä. 

Olen tiennyt etteivät ole laajasti älykkäitä. Sitä en tiennyt, että ovat laajasti tyhmiä, ja lähempänä yksinkertaista kuin älykästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi