Ristiriitainen suhtautuminen seksiin
Toisaalta korostetaan, kuinka lähes kaikki seksuaalisuuden ilmenemismuodot pitää ehdottomasti hyväksyä ja niitä ei saa kritisoida tai on ahdasmielinen -foobikko, seksikielteinen tms. Naisilla on oikeus pukeutua kuinka paljastavasti tahansa, vehdata vaikka joka päivä eri miehen kanssa eikä sitäkään saa kritisoida. Jne. jne.
Samaan aikaan sitten sanotaan ilman seksiä jääville, että "seksi ei ole ihmisoikeus". Mikä on mielestäni aivan totta, mutta en ymmärrä, kuinka tämä sopii yhteen ylläolevan kanssa.
Kommentit (10)
Ei mikään ihmisoikeus salli toisen ihmisen oikeuksien loukkaamista.
Voit ihan vapaasti jatkossakin säilyttää sateenvarjoasi perseessäsi, ap.
Miten seksi voisi olla ihmisoikeus kun siinä on mukana se toinenkin ihminen? kai hänenkin mielipidettään kysytään? jos seksi olisi ihmisoikeus niin tällöinhän toisten oikeuksia poljettaisiin jatkuvasti, kun heidät pakotettaisiin seksiin.
Kaikenlisäksi, eivät kaikki ihmiset todellakaan hyväky kaikkia seksuaalisuuden toteuttamisen muotoja.
Mites ap, jos minun pitäisi veistellä elävästä ihmisestä paloja toteuttaakseni taipumustani, niin voinko tulla veistämään ne sinusta, ap?
Ap on aiv6an oikeassa ja pitäisikin painottaa kaikkialla , että yksin runkkaamisessa ei ole mitään paheksuttavaa ja kuuluu seksuaaliseen monimuotoisuuteen ja on terveellinen ja trendikäs tapa.
Vierailija kirjoitti:
Miten seksi voisi olla ihmisoikeus kun siinä on mukana se toinenkin ihminen? kai hänenkin mielipidettään kysytään? jos seksi olisi ihmisoikeus niin tällöinhän toisten oikeuksia poljettaisiin jatkuvasti, kun heidät pakotettaisiin seksiin.
Kaikenlisäksi, eivät kaikki ihmiset todellakaan hyväky kaikkia seksuaalisuuden toteuttamisen muotoja.
Olen tästä aivan samaa mieltä. Siksi toivoisin, että vassarit soveltaisivat tätä logiikkaa omiin vaatimuksiinsa. Hehän esim. pitävät terveydenhuoltoa ihmisoikeutena, mutta eivät kysy mitään veronmaksajilta tai lääkäreiltä, jotka joutuvat tämän mukaan toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Mites ap, jos minun pitäisi veistellä elävästä ihmisestä paloja toteuttaakseni taipumustani, niin voinko tulla veistämään ne sinusta, ap?
Osaatko lukea? Minähän nimenomaan sanoin, että olen samaa mieltä siitä, että seksi EI ole ihmisoikeus. Ihmettelen vaan, miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että naisilla on oikeus pukeutua miten tahansa ja vehdata joka päivä eri miehen kanssa kenenkään kritisoimatta tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Minähän nimenomaan sanoin, että olen samaa mieltä siitä, että seksi EI ole ihmisoikeus. Ihmettelen vaan, miten tämä sopii yhteen sen kanssa, että naisilla on oikeus pukeutua miten tahansa ja vehdata joka päivä eri miehen kanssa kenenkään kritisoimatta tätä.
Onko joku vaatinut naisille oikeutta pukeutua niin, että genitaalit näkyvät? Onko joku tuomittu oikeudessa naisen pukeutumisen/kevytkenkäisyyden kritisoimisesta? Onko joku menettänyt työpaikkansa em. takia?
Tähän mennessä on aika heikolla pohjalla tuo argumenttisi.
Tämä, tietyt asiat elämässä eivät koske jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, tietyt asiat elämässä eivät koske jokaista.
Juu vihapuhettakin saa olla kunhan et ole suomalainen.
Onko sellainen konsepti kuin suostumus lainkaan tuttu. Koska kuvittelemasi ristiriita johtuu siitä, että jätät tämän keskeisen periaatteen täysin huomiotta.