Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kokoinen on "naisen kokoinen nainen"?

Vierailija
07.09.2019 |

Liian pitkä ei saa olla, liian lyhyt ei saa olla, lihava ei saa olla, laihakaan ei saa olla...
Minkä pituinen siis on "naisen kokoinen nainen"?
Entä painoinen?
Pituus: ___ - ___ cm, paino ___ - ___ kg.

T: 162 cm 48 kg 35 v, joka on kuulemma "Lapsen kokoinen".

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa sanoa. Pidän pienistä, keskikokoisista ja suuristakin naisista. Monista on tullut rumia vasta kun ovat avanneet suunsa...

Vierailija
22/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hyväksytään sellaiset ilmaisut kuin miehen/naisenkokoinen, niin ehkä naisen kokoinen voisi viitata hieman painavampaan, rintavaan ja reitevään. Eroaa siis lapsista kroppansa muodoilta.

Miellän naisen kokoisen alfa-naaraaksi, joka johtaa laumaa. Ruumiin mitoilla ei mitään tekemistä tämän asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tuota niin ahkerasti jankutat, niin voin kertoa, että tarkat naisen kokoisen naisen mitat on 175cm, 57kg ja 90-58-88.

Minä olen tuollainen, ja minua pidetään täydellisen kokoisena ja muotoisena.

Et vaikuta mukavalta, kun itserakkaasti lesoilet muodoillasi.

Se on nyt monta kertaa todettu, että kokonaisuus on enemmän kuin osiensa summa.

Vierailija
24/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutan, koska kertaakaan en ole nähnyt minkäänlaista vastausta. Kolmesti olen tätä jossain ketjusssa tähän mennessä kysynyt, mutta jokainen ketju noista on poistettu ennen kuin olen nähnyt yhtään vastausta kysymykseeni.

Ja kysyn siksi, kun täällä jatkuvasti hoetaan "naisen kokoisista naisista" ja pienet ja sirot ovat kuulemma pikkulapsen kokoisia, ja pitkät naiset ovat kuulemma hirvittäviä, ja jos on vähänkään pyöreähkö, niin kuulemma on oksettava... Niin että mikä sitten on se joka kelpaa, että ei okseta, ei ole pikkulapsen kokoinen, eikä hirvitä kun on niin "iso".

Vierailija
25/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankutan, koska kertaakaan en ole nähnyt minkäänlaista vastausta. Kolmesti olen tätä jossain ketjusssa tähän mennessä kysynyt, mutta jokainen ketju noista on poistettu ennen kuin olen nähnyt yhtään vastausta kysymykseeni.

Ja kysyn siksi, kun täällä jatkuvasti hoetaan "naisen kokoisista naisista" ja pienet ja sirot ovat kuulemma pikkulapsen kokoisia, ja pitkät naiset ovat kuulemma hirvittäviä, ja jos on vähänkään pyöreähkö, niin kuulemma on oksettava... Niin että mikä sitten on se joka kelpaa, että ei okseta, ei ole pikkulapsen kokoinen, eikä hirvitä kun on niin "iso".

Keskikokoinen? Suominaisen keskipituus on 168 cm ja paino keskinmäärin noin 70 kg. Tyydyttääkö tämä vastaus sinua?

Vierailija
26/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tuo on turha kysymys, koska kukaan ei voi kuitenkaan kokoaan muuttaa. Painoa voi hallita, mutta sen luontaista jakautumista kehossa tai pituutta ei voi. Mitä siis tekisit vastauksella jos sellaisen saisit?

Vierailija
27/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

150-170 45-70

Vierailija
28/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaiken kokoisia ole naisen muotoisia ja mallisia. Katsoisin enemmän, mitä ihmisen sisimmässä on, siellä on ihmisen mitta.

Mies mitataan taas lompakon paksuuden mukaan. Tämä on sitä kuuluisaa tasa-arvoa.

Vierailija
29/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun tuota niin ahkerasti jankutat, niin voin kertoa, että tarkat naisen kokoisen naisen mitat on 175cm, 57kg ja 90-58-88.

Minä olen tuollainen, ja minua pidetään täydellisen kokoisena ja muotoisena.

Olet sitten missiainesta. Näen naiseuden moniulotteisempana kuin kehon mitat.

Intiaaneilla on kauneuskisat, jossa kauneus arvioidaan taidoilla, esim. käsityötaidoilla tai ruuanlaittotaidoilla. Kaunis ihminen tekee kauniita asioita.

Hyvän kokoinen nainen on kätevä emäntä, hyvä äiti ja hyvä kumppani. Noilla kriteereillä.

Mitäpäs arvelisit älämölön määräksi, jos missikisoissa Suomessa kandidaatit laitettaisiin kutomaan ja ruokaa laittamaan?

Vierailija
30/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan tällaisena 175/75 näytä olevan miehen kokoinen mies. Miehen kokoinen mies on ilmeisesti jotain pidempää ja massakkaampaa naisten mielestä. Täten väittäisin omasta näkökulmasta, että naisen kokoinen nainen on sitten sellainen hoikka eikä liian pitkä, ehkä joku 165/55.

Vierailija
31/32 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannenainen on metrin mittainen, jotta sille voi laittaa kaljatuopin pään päälle, kun se ottaa suihin.

Vierailija
32/32 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.

Ja yli satakiloiset teollisuusvaa´alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä