Oleb fyysisesti väsynyt ja kipeä, verikokeet on kunnossa.
- Vatsaan sattuu syömisen ja juomisen jälkeen hetken aikaa todella kovasti (n.20sek).
- Ruoka etoo
- En jaksa seisoa pitkään kun väsyttää niin paljon
- luihin sattuu
- Tosi huono olo, ollut jo pari v ja pahenee vain.
Kommentit (18)
Stressi, masennus tai henkistä uupumista? Minulla on juuri samoja oireita kun on kyse näistä. Varsinkin tuo stressi, tuntuu että mieli ei edes stressaa, vaan kaikki oireet näkyy kropassa. Minut on myös tutkittu yms
Vierailija kirjoitti:
ylipaino,liikunta,nukkuminen ?
Painoindeksi on 17.
Liikun välillä kun jaksan eli kävelen suht hitaasti n.tunnin lenkin, nyt kesän aikana en ole jaksanut kävelylle kuin 3 krt.
Nukahdan illalla n.22 ja herään 6-9. Ap
Vierailija kirjoitti:
Stressi, masennus tai henkistä uupumista? Minulla on juuri samoja oireita kun on kyse näistä. Varsinkin tuo stressi, tuntuu että mieli ei edes stressaa, vaan kaikki oireet näkyy kropassa. Minut on myös tutkittu yms
Voi toki olla jotain tiedostamatonta? En koe olevani stressaantunut mutta voihan sekin olla ns.piilevää. ap
Mitä verikokeita sinulta otettiin?
heikossa kunnossa olet ainakin, erittäin heikossa, tuohan on melkein osastohoito-kamaa jo.
käy pyytämässä lähete psykiatrille, ehkä sieltäalkaa purkautuun jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi on 17.
Liikun välillä kun jaksan eli kävelen suht hitaasti n.tunnin lenkin, nyt kesän aikana en ole jaksanut kävelylle kuin 3 krt.
Nukahdan illalla n.22 ja herään 6-9. Ap
Alipaino ja sen seurauksena vatsa ei kestä enää normaalia ruokaa/ruoka määrää.
Jos olet 162 cm ja painat 43 kiloa, BMI on 17.
Olet vaikeasti alipainoinen. Ei ihme, että heikottaa. Onko sulla syömishäiriö
Voi olla vaikka gastriitti tai ruokatorventulehduskin. Aliravitsemus joka tapauksessa. Koska tämä alkoi?
Näitä voisit koittaa, saisit tasapainoista energiaa helposti:
Olen aina ollut laiha, etten edes tajunnut ajatella sitä syyksi. Tosin ei ole kukaan lääkärikään maininnut. Syön suht.monipuolisesti mutta ei ole kovin usein kyllä nälkäkään. Tähän asiaan pitää yrittää kiinnittää huomiota. Ap
Syöpä? B12 puutos? Kilpirauhasen vajaatoiminta?
Verikokeet siis otettu ja oli kunnossa niin b12 vitamiini kuten kilpirauhasarvot, veriarvot ym. Tutkittiin jopa hiv, vaikka sanoinkin ettei mulla nyt ainakaan sitä voi olla. Ap
Vaihdevuodet ja minulla ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Verikokeet siis otettu ja oli kunnossa niin b12 vitamiini kuten kilpirauhasarvot, veriarvot ym. Tutkittiin jopa hiv, vaikka sanoinkin ettei mulla nyt ainakaan sitä voi olla. Ap
Ravitsemusterapeutti voisi auttaa. Olo on todella vetämätön jos koko ajan syöt minimaalisen vähän. Kannattaa aloittaa sellainen liikuntaharrastus, joka tuottaa mahdollisimman rennon ja hyvän olon. Jooga, uinti, sauvakävely... Jos on varaa panosta omaan hyvinvointiisi esim. käy hierojalla, hemmottele kehoasi vaikka saunomalla jos tykkäät saunasta. Rentoutustekniikoita kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravitsemusterapeutti voisi auttaa. Olo on todella vetämätön jos koko ajan syöt minimaalisen vähän. Kannattaa aloittaa sellainen liikuntaharrastus, joka tuottaa mahdollisimman rennon ja hyvän olon. Jooga, uinti, sauvakävely... Jos on varaa panosta omaan hyvinvointiisi esim. käy hierojalla, hemmottele kehoasi vaikka saunomalla jos tykkäät saunasta. Rentoutustekniikoita kannattaa kokeilla.
Joo täyttyykin selvittää mahdollisuutta päästä ravitsemusterapeutille! Ap