Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit käyttänyt palstailuun käyttämäsi ajan johonkin muuhun

Vierailija
07.09.2019 |

Mitä kaikkea olisit voinut saavuttaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakirroosin.

Vierailija
2/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitöskirjan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Rentoudun täällä välillä työnteon ja kotitöiden lomassa. Ehdin silti lukea, harrastaa jne.

Vierailija
4/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti olisi varmaan siistimpi...

Vierailija
5/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos realistisia ollaan, olisin tod.näk. käyttänyt sen ajan johonkin muuhun hyödyttömään, esim. pyörinyt enemmän muilla sivustoilla tai katsonut enemmän leffoja. Siis tuskin olisin saavuttanut mitään hienoa ilman AV:täkään.

Vierailija
6/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kunnianhimoinen ihminen, joten en olisi saavuttanut mitään. 

Vierailija
7/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kaksinkertainen maisteri tai toisella alalla jo tohtori :)

Nyt olen vain yksinkertainen maisteri (sic.)

Saamattomuus, laiskuus  ja velttous tänne vetää. Mutta kyllä täältä saa silloin tällöin virikkeitä reaalimaailman keskusteluihinkin. En näe tätä pahana ajanviettotapana kohtuullisessa määrin. Parempi kuin pelata ostarin aulassa pelikoneita. 

Vierailija
8/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja jos. Jossittelu on ehkä suurinta ajanhukkaa mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
9/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä tuottava jäsen yhteiskunnalle

Vierailija
10/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WW3

Vierailija
11/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olsin tehnyt vuokaleivän asemasa sämpylöitä. - Yleisemmin en iedä uskallanko edes ajatella mitä kaikkea hyödyllisempää olisi voinut tehdä. Huomaan, että palstalle tulo on ainakin "hieman" vähenänyt muuta vapaa-ajan lukemista. Aiemmin luin iseni romaania nyt kirjoitan tänne rom... eiku no jotain jota tuskin kukaan kustantaisi. Ehkä tämä on jonkinlaista ikisinkun tapa itsensä hekeksi johonkin, missä voi yrittää hekitäin vaihtaa ajauksia ja saada uudempia näkökulmia ja ajatuksia. - Tääl hengailu on pelottavan koukuttavaa!       

Vierailija
12/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa olisin seurustelu/parisuhteessa, ja se se vasta ajanhukkaa onkin.

Vierailija
13/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kaikki on etukäteen suunniteltua. 

Determinististä pientä muurahaista mukaan lukien. 

Kerran minua pisti hyttynen samassa paikassa, samaan aikaan, samana hetkenä. Eri vuonna.

Sinccis

Vierailija
14/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen silloin kun en jaksa muuta tehdä. Saavutukset siis olisivat hyvin pienimuotoisia.

Eilen väsytti tämä flunssa niin prkuleesti, että pakotin itseni liikkeelle, niin sain yhden hyllyn seinään. Nipin napin. 

Nyt ollut flunssa päällä 3 kk. Syö mehut miehestä. Otin sitten lopulta saikkua, kun ei tunnu paranevan millään ..

Sinccis

Vierailija
15/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset olemme monitoimisia, eli multitaskaajia. Voimme toimittaa montaa asiaa samaan aikaan. Nyt esim. palstailen, pesukone pyörii, läppärin sivulehdella hoidan asioita, maksan laskuja ja vastaan s-posteihin.

Vierailija
16/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WW3

Mitä tarkoittaa?

Vierailija
17/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä on kaksi olotilaa, tuottava aktiivinen tila ja passiivinen tila. Tilasta toiseen vaihtaminen ei ole helppoa. Jos olet passiivisessa tilassa ei auta vaikka kuinka haluaisit tehdä asioita. Niitä ei tule tapahtumaan ennenkuin siirryt aktiiviseen tilaan.

Vierailija
18/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana aina pitää aihe vapaa-taukoa

Eli teen 10 000 takapotkua ja kierrepotkua. Aina sadan välissä teen tauon ja olen aihe vapaalla hetken. 

Sitten punnerran tyyliin 200 etunojaa tai jakelen rystysillä suoria betoniseinään sata kappaletta kovettaakseni itseäni koska olen kova.

Hyvin usein olen venhyttelyasennossa (spagaateissapa tietenkin kun palstailen lattialla). 

Aihe vapaa siis kovettaa minua. Aika ei todellakaan mene hukkaan. 

Vierailija
19/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
20/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin töissä varmaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä