Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä komea mies, kuinka tärkeää sinulle on naisen ulkonäkö?

Vierailija
07.09.2019 |

Kysymys onkin otsikossa... Mikäli olet komea mies (muidenkin kuin äitisi mielestä), niin kuinka suurta painoarvoa laitat naisesi ulkonäölle? Pystytkö viehättymään "vaatimattoman" ulkonäön omaavista naisista, vai pitääkö naisen ulkonäön olla "omaa tasoasi"?

Ja kyllä...sisin on tosiaan se tärkein, mutta nyt mennään puhtaasti naama edellä tässä keskustelussa :-)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän ulkonäkö ole niin yksioikoinen asia. Jos näet kauniin tai komean ihmisen, mutta hän onkin täysi ääliö kun avaa suunsa, hän muuttuu myös huomattavasti epäviehättävämmäksi ulkonäöltään.

Kun taas vaatimattomamman näköinen hurmaa luonteellaan, muuttuu hän ulkoisestikin viehättävämmäksi.

Koska kokonaisuus ratkaisee, sisin vaikuttaa eniten siihen, miten kauniina tai komeana ihmistä pitää.

Vierailija
2/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla vähintään normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää, että naisystäväni miellyttää omaa silmääni. Sitä paitsi kuka haluaisi olla kanssani, jos en pitäisi hänen ulkonäköään viehättävänä? Ei rakkaus voi kaunistaa, kun ei ihastumistakaan tapahdu.

Vierailija
4/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole komea, enkä edes mies, mutta tuntuu siltä että tuntemani komeat miehet eivät aseta kovia vaatimuksia naisen ulkonäölle, mutta toisaalta saattavat vaatia paljonkin esim. naisen koulutustasossa tai varallisuudessa vähän kuin vastapainoksi siitä että ovat itse komeita.

Vierailija
5/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole komea, mutta on sanottu hemmetin hyvännäköiseksi ja kauniiksi mieheksi. Olen kasvoista poikamaisen/nuoren näköinen. Eli kategoriaa Johny Depp ja Tom Cruise nuorena eli en mikään maskuliinisen näköinen miten naiset haluaa miehen olevan todella pitkä ja häijyn näköinen tatskattu mies.

Saan lähinnä huomiota itseäni vanhemmilta, mutta hyvännäköisiltä naisilta ja se sopii minulle.

Naisen ulkonäöllä tai kehon muodoilla on hyvin vähän väliä. Enemmän merkkaa miten mukava nainen on.

Vierailija
6/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole komea, enkä edes mies, mutta tuntuu siltä että tuntemani komeat miehet eivät aseta kovia vaatimuksia naisen ulkonäölle, mutta toisaalta saattavat vaatia paljonkin esim. naisen koulutustasossa tai varallisuudessa vähän kuin vastapainoksi siitä että ovat itse komeita.

Elämme varmaan jossain rinnakkaistodellisuuksissa, koska en ole omassa tuttavapiirissäni ikinä törmännyt siihen, että nainen voisi koulutuksella tai varakkuudella korreloida ulkonäön puutteita.

Vierailija
7/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin tyttöystäväni kauneuteen ja naisellisuuteen. Vihreisiin silmiin ja punaisiin hiuksiin, lumoojattareen. Kun yhdessäoloa on useampi vuosi takanapäin, suhtautumiseni on muuttunut. Vaikka hän menettäisi kauneutensa, lihoisi, rähjäisi tai heittäisi yöksi parvekkeelle, rakkaus häntä kohtaan säilyisi. Hän on sielunkumppanini, elämäni rakkaus.

M27

Vierailija
8/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaistodellisuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämme varmaan jossain rinnakkaistodellisuuksissa, koska en ole omassa tuttavapiirissäni ikinä törmännyt siihen, että nainen voisi koulutuksella tai varakkuudella korreloida ulkonäön puutteita.

Niin, sinä taidat elää wt-todellisuudessa missä varakkaita tai koulutettuja naisia ei ole.

Vierailija
9/9 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnakkaistodellisuus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä taidat elää wt-todellisuudessa missä varakkaita tai koulutettuja naisia ei ole.

Vaimo on kyllä akateeminen ja varakkaampi kuin minä, mutten minä niihin avuihin ihastuntut. Ei niistä tietysti haittaakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi