Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nörtti tavallisen näköinen insinöörinainen onkin hyvä saalis

Vierailija
06.09.2019 |

Siitä lähtien kun 12 vuotta sitten mieheni kanssa tapasin, totesin että hänen kavereillaan on hyvin erilaisia naisystäviä kuin minä. Ensinnäkin nuorempia, ulkonäkökeskeisempiä, mitään yhteistä keskustelunaihetta ei koskaan tuntunut löytyvän. Osa jopa erittäin itsekeskeisiä ja jopa ilkeitä. Nyt kun tosiaan se reilu 10 vuotta on kulunut, mieheni kaverit kyselevät voisinko esitellä heidät joillekin "samantyylisille" naisille mitä minä olen :D Onko sitten ikä vai kokemus tuonut aatoksen, että pinnallisilla asioilla ei niinkään ole väliä ja tuo kaverihan taitaa olla aika onnellinen.. Ovatko muut havainneet samanlaisia tilanteita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinunlaisia löytää?

Vierailija
2/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, luulin että tämä ketju liittyi big brotheriin. Menen pois.

Vierailija
4/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin sinkkuaikana Suomi24-treffeillä pyörin mutta tämä mieheni kyllä bongasi minut ihan baarin tanssilattialta :D -AP

Vierailija
5/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluvuosina huomasin, että vaikka teekkareissa oli hyvin vähän naisia, niin heillä oli lähes kaikilla kuitenkin isot tissit. Mistähän tuo johtui? T: Ei-teekkari.

Vierailija
6/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluvuosina huomasin, että vaikka teekkareissa oli hyvin vähän naisia, niin heillä oli lähes kaikilla kuitenkin isot tissit. Mistähän tuo johtui? T: Ei-teekkari.

Oliko sinulla six-pack? -AP

Vierailija
7/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin sinkkuaikana Suomi24-treffeillä pyörin mutta tämä mieheni kyllä bongasi minut ihan baarin tanssilattialta :D -AP

Nörtit eivät pyöri baareissa. Olitkin trolli.

Vierailija
8/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selvästi suppea käsitys nörteistä. Kyllä mä ainakin pyörin vieläkin, vaikka naimisissakin olen :D -AP

Vierailija
9/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on kiva, kun on edustusvaimo. Mutta yleensä parin vuoden sisään tajutaan, että se ulkonäkö ei olekkaan se tärkein ominaisuus. Ihan normaalia, oli insinööri tai ei.

Vierailija
10/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on selvästi suppea käsitys nörteistä. Kyllä mä ainakin pyörin vieläkin, vaikka naimisissakin olen :D -AP

Nörtit ovat introverttejä, sinä et ole. Et ole nörtti. Silmälasit eivät tee sinusta nörttiä.

Vierailija
11/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sinulla six-pack? -AP

Ei ole enää edes 12 pakkejä(kään), ne katosi tuossa joskus 2010 korvilla. Nyt on vaan 24 pakkeja.

Sinccis

6 päkit muuttuivat enempikin 8 päkeiksi.

Vierailija
12/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vieläkin vähän katkera asiasta. Miten olet valinnut miehen jonka kaveripiiri on tuollainen.

Vierailija
13/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskityit kirjoituksessa dissaamaan naisia?

He olivat miehesi kavereiden maun mukaisia aikanaan . Siitä voi päätellä jo jotain miehestäsikin.

Vierailija
14/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opiskelen insinööriksi ja ne meidän harvat naiset on olleet aina mukavia. Itse olen kai sitten tosi introvertti ja outo aspergerinkin takia, mutta naiset välillä tulee jutustelemaan mukavia ja heidän ansiosta pääsin vähän porukkaa mukaan alunperinkin. Osa näyttää semmoisilta bimboilta, mutta eivät ole sellaisia.

Olisi varmaan mukavaa seurustella insinöörinaisen tai vaikka fyysikon kanssa, ja jauhaa alan jutuista niitä ymmärtävän ihmisen kanssa. Tiedän, että mulla se menee välillä vähän yli, mutta jos löytyisi joku samanlainen...

Vierailija
15/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeella hyvät tissit?

Vierailija
16/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskityit kirjoituksessa dissaamaan naisia?

He olivat miehesi kavereiden maun mukaisia aikanaan . Siitä voi päätellä jo jotain miehestäsikin.

Liirum laarum. Ihan samanlaisia äm.miä ne olivat kuin ap:kin.

Sinccis

Vierailija
17/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa esiintyy naisilla: nuorena moni suosii niitä nättejä, sosiaalisia ja ulkonäkökeskeisiä miehiä, ja kun tulee ikää ja elämänkokemusta, huomataan, että joku tasaisempi ja vähemmän menevä mies onkin itselle sopivampi.

Vierailija
18/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa esiintyy naisilla: nuorena moni suosii niitä nättejä, sosiaalisia ja ulkonäkökeskeisiä miehiä, ja kun tulee ikää ja elämänkokemusta, huomataan, että joku tasaisempi ja vähemmän menevä mies onkin itselle sopivampi.

Suomeksi: paneskellaan nuoruus komeiden pahojen poikien kanssa ja rupsahtaneena otetaan kiltti mies elättäjäksi.

Vierailija
19/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Koska me kaikki naiset jotka tykätään olla naisellisia ja panostaa ulkonäköön, ollaan itsekeskeisiä tyhjäpäitä, jotka katsoo telkusta vain big brotheria ja kuvaa pyllyään instagramiin.

T. stereotypeihin kyllästynyt hoikka blondi

Vierailija
20/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isompi rasvaprosentti ehkä. Enkä tällä tarkoita ylipainoisuutta vaan ihan on normipainoista porukkaa suurimmaksi osaksi. Treenaamiselle ei ole samalla tavalla teekkarin elämässä aikaa, kun vaativien opintojen lisäksi aika pian työllistyy oman alan hommiin. Siitä seuraa herkästi ihan pieni rasvaprosentin nousu, joka naisilla riittää muotoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi