Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei v*ttu. Tulin juuri töistä ja otin mukavan asennon, tarkoituksena katsoa emmerdale.

Vierailija
06.09.2019 |

Mutta sitä ei tulekaan enää perjantaisin! Nyt lähti kiukkuinen palaute myös mtv:hen!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uijui nyt meni ilta pilalle 😢

Vierailija
2/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vottu kato rakkaussaarta ja isoa veljeä, sitähän te naiset tykkäätte kattoa. realityhuuhaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, kaikki ennen katsojat tajus ton viim. 18.25

Vierailija
4/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä boikotoin viiden jälkeen ohjelmaa, pelkkää sössötystä vaan!

Vierailija
5/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on just samaa jaskaa kuin maikkarin aamutv, eli ei tosiaan tarpeellista. Mutta jos pakko on saada suojatyöpaikka noille baboilla ja kuvajille, niin olisi sitten tehneet kahden jälkeen-ohjelman joka alkaa klo 14.00. 

Muutenkin tuo on justiinsa niitä ohjelmia joka kuuluisi cmoreen tai katsomoon.

Vierailija
6/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ton tuotannon ”peliliikkeen”, että kaunarit aikaistettiin alkavaksi ennen viiden jälkeen ohjelmaa, että saataisiin draamasarjojen putki kivasti katkaistua, ja katsojaluvut viiden jäljelle ovat taattu, kun kukaan ei laita telkkaa kiinni jos kattoo kaunarit ja emmerdalen. Kyllä hatutti tänäänkin kattoa jotain hiton rapujen raatelua ja sit ei edes tullutkaan emmerdalee.

Vierailija
7/34 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Maikkarin viiden jälkeen on ihan skeidaa. Emmerdale takaisin!!!

Vierailija
8/34 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukollani on kans nää kolme "pyhää" emmerdale, kauniit ja roh. + salkkarit että siis toi rumba säännöllisesti.

Vierailija
9/34 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojien aliarvioimista. Pakkosyötetään jotain p*skaa, kuten viiden jälkeen. Ihmiset valmistautuu katsomaan Emmerdalea ja jättävät sitten TV:n auki itsekseen pölöttämään. Viiden jälkeen tiimi röyhistää rintaansa, kylläpä on miellä katsojia, jesh. No ei ole, ei.

Vierailija
10/34 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vottu kato rakkaussaarta ja isoa veljeä, sitähän te naiset tykkäätte kattoa. realityhuuhaata.

Et taida tuntea yhtään naista. Tai jos tunnet yhden et ainakaan tunne kahta koska noin niputat .

Terkkuja sinne kaljabaariin, siellähän te viihdytte

Vierailija
11/34 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin pidän ohjelmasta erittäin paljon, mutta ei kai aikuinen ihminen voi saada raivaria siitä, että esitysrytmi vähän muuttuu?

Vierailija
12/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuu torstainakaan :(

Vierailija
13/34 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkunaama :(

Vierailija
14/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, emmerdale tuleekin perjantaisin, näköjään klo 16.30?! Ja mä olen jo viikkoja ihmetelly ettei se kyllä jatku siitä mihin torstaina jäätiin :). Olis maikkari voinu ilmottaa asiasta jotenkin, jossain leppilammen tanssahtelupätkän ohessa vaikka, niitä omia tyhjännauramisohjelmia kyllä mainostetaan joka käänteessä. Tota viiden jälkeen pa**aa ei kyllä kato erkkikään. Muutenkin kolmoselta emmerdalen lisäksi vain salkkarit on katsomisen arvoinen (ja ehkä seiskan uutiset). No, pääasia että nyt on lähetysaika tiedossa.

Vierailija
15/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan soittaa kitaralla dallasin tunnarin.

Vierailija
16/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä osaan soittaa kitaralla dallasin tunnarin.

Ja mä oon ihan pska soittamaan.

Vierailija
17/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa viikonloppuisin katsoa mitään asiaohjelmia. Haluan mennä latausmoodiin jossa on enemmän viihdettä ja levollista mieltä. Maailmanparannushommat ja ikuiset ongelmakohdat saa odottaa arkeen minun kohdallani.

Emmerdale on yksi parhaista sarjoista mitä telkkarista tulee.

Vierailija
18/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vilkaisin että Cain on edelleen maisemissa ja voisi huvikseen seurata taas. Jos nuo on Katsomossa, mistä jaksosta eteenpäin kandee päivittää Emmerdale-tietämyksensä että tajuaa juonen?

Vierailija
19/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on ollut aika hiljaista ja tylsää juonta mutta jos cain kiinnostaa niin tuo 5h jäljellä oleva jakso 267 olisi hyvä katsoa ja siitä eteenpäin.

Vierailija
20/34 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihme teidän kanssa. Ohjelmatietoja ei osata katsoa omatoimisesti, ei osata selvittää milloin sitä lempiohjelmaa läheteään. Robotin lailla käydään telkkarin eteen ja sitten nettiin valittamaan, että on PAKKO katsoa viiden jälkeen ohjelmaa. Pakottivat!