Vain elämää 2019 (Official)
Kommentit (650)
https://www.vauva.fi/keskustelu/3581166/vain-elamaa-jatkuu-jouluna-arti…
Mielenkiintoista juttua
Nojoo, haber vetää show-nupit yhteentoista eikä esityskään ollut huono.
Tää kausi on ollu kaikkien aikojen pohjanoteeraus satulinnassa. (espanja kausia en oo es kattonu). Ei riitä biisit noilla artisteilla 2 kauteen, tulee niin random biisien versioita et koko idea vesittyy täysin. Alunperin kai tarkoitus oli et tehdään tunnetuista biiseistä uudet versiot. Ei kiinnosta kuunnella versioita lauluista joita ei oo ikinä kuullu. Taitaa olla oikea aika haudata tämä formaatti.
Vihdoinkin VilleGallelta hyvä Kissavideoita! :D En ainakaan vaihda radiokanavaa, kun tuo alkaa soida.
Maijan on kingi! Ihan jokainen biisi on huippu. Mutta ei muut yllä tulkinnassa Maijan tasolle.
Olishan tuolla niitä tutumpiakin kappaleita. Nää luokka "muut" on vähän tasaisia mutta ehkä niitä on helpompi sovittaa omanlaisekseen.
voi ei tätä vesalan säätämistä, toivottavasti tää oli hämäystä ja kappale on ihan toisenlainen
Meh, ei noi efektikikkailut tuo mitään kappaleeseen joten miksi ne on tuossa mukana?
Vierailija kirjoitti:
Olis oikeastaan saanut siirtää haberin esityksen viimeiseksi :D
No juu, oli ihan loppuhuipennus
Jännä ollut huomata tästä kaudesta kaksi asiaa: Tähkä kuvittelee olevansa parempi ku noi muut. Ja kuvittelee myös että hänen kaikki biisit on onnistuneita, yhtään floppia ei häneltä mielestään löydy.
Sitten Erin on selvästi jättäytynyt varjoon ja on naama mutrussa,kun on tajunnut ettei ikinä voi olla niin hyvä kuin Vesala,saati sitten Maija! Kateus loistaa Maijaa kohtaan.
Mulla on jotenkin häirinnyt tällä kaudella tosi paljon että äänessä on ollut eniten Antti, Paula, Maija sekä Lauri ja Elastinen. Erin, Ville ja Samu on jäänyt tosi paljon varjoon. Ja etenkin Samu on tosi paljon jätetty "ulkopuolelle" jaksojen kuvauksissa silleen ettei hänen fiiliksiään ja mielipiteitään ole paljon näytetty. Ihan niinkuin olisi vain haluttu korostaa näitä Suomessa lehtien palstoja täyttäviä artisteja. Vaikuttaa siihen myös paljon se, että kaikki Suomessa pyörivät tunsivat toisensa paremmin ennestään, mutta tuntui että leikatessa jaksoja on vaan mietitty että kunhan Suomessa keikkailevat saavat äänensä kuuluviin.
En tiedä katsotaanko samaa ohjelmaa suurimman osan kommentoijien kanssa. Minust meno ollut hyvä ja jotenkin oon ihastunut kaikkiin esiintyjiin. Tietty kaikki versiot eivät miellytä, mutta yleisfiilis tosi hyvä. Hyvän mielen ohjelma!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä katsotaanko samaa ohjelmaa suurimman osan kommentoijien kanssa. Minust meno ollut hyvä ja jotenkin oon ihastunut kaikkiin esiintyjiin. Tietty kaikki versiot eivät miellytä, mutta yleisfiilis tosi hyvä. Hyvän mielen ohjelma!
Oon kyllä samaa mieltä! Minun lempikausi ehdottomasti tämä kausi 10. Hyvänä kakkosena kausista tulee kausi 6, joka kuvattiin Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä samaa mieltä! Minun lempikausi ehdottomasti tämä kausi 10. Hyvänä kakkosena kausista tulee kausi 6, joka kuvattiin Espanjassa.
Perunkin puheeni. Kausi 6 oli kyllä ehdottomasti parempi.
Nää all star kaudet on tavallaan tasalaatuisempia eli ei niin paljoa ylläreitä kuin kausilla johon otetaan porukkaa joka ei aivan tunne ohjelmaformaattia ja joka ei ehkä tunne toisiaan. Samoin nää osaa jo tehdä kappaleet itselleen sopiviksi sovituksiksi eli ei siinäkään ole niin suuria ylläreitä tiedossa.
En osaa sanoa mikä kausi olisi suosikkini kun pikemminkin jää mieleen yksittäisiä esityksiä joiltain kausilta ja tuo lopputouhotus on varmaan sitten toisenlaiselle katsojalle tarkoitettu. Itse katson noita musiikin vuoksi.
Chisulla oli hyviä versioita, samoin teräsniskalla. Tuure (kilpinen? Kilpeläinen? mikä tää taas olikaan) viime kaudelta käytti hyvää ääntään, samoin wiskarilla on hyvä miesääni kuten haberillakin. Robin on pohjimmiltaan taitava laulaja vaikka kappaleensa onkin vähän liikaakin tuota käsiteltyä efektilaulua. Sama vika efektien osalta vesalalla ja mm. sannilla. Sanni taitaa olla noista parempi laulaja. Eveliina on valovoimainen esittäjä mutta esim. viimekauden viimeinen kappale (willbergin aamu) oli mahtava sovitus mutta hieman häiritsi kun tuo puristi väkisin ääntä ulos eli olisko tekniikassa vähän parannettavaa.
Elastinen yllätti sillä ekalla kaudellaan mutta nyt tokalla ei niinkään eli meni paljon enemmän varman päälle. Tai sitten sitä vaan on jo tottunut siihen että tuo laulaakin ja aika hyvin (johtuuko tääkin jälkikäsittelystä, en tiedä).
Monta muuta taisi nyt unohtua muttei ne noihin mainitsemiini jäänyt ne hyvät esitykset.
Mikä juttu tämä on? Mennyt minulta ihan ohi.