Vain elämää 2019 (Official)
Kommentit (650)
Oon kuullu että Haber ei puhu saksaa, Saksan TV klipeissä YouTubessa ei puhu suurinpiirtein sanaakaan. Miten nyt on muka ihan fluent?
Tsiisus mitä kakkaa tää Vesalan veto...
Miksi ei ollut saksankieliselle keskustelulle tekstejä?
Vesalan versio on erikoisuuden tavoittelua, joka jää pelkäksi kurkotteluksi. Umpisurkea.
Karsee versio, aivan kertakaikkisen kamala. Scifipllu..
Vesalasta tuli mieleen Frendien Rossin "musiikki". 🤔
Siis oikeesti, ottakaa tolta syntikat ja muut konevekottimet pois ja antakaa triangeli että sen monimutkaisempaa ei saa ennen kuin oppii yksinkertaisen melodian hienouden sellaisenaan.
Tuo oli kuin efektiroskakasa hyvän melodian päälle kaadettuna. Vähän kuin 3 tähden michelin-annos johon kasataan päälle salaattinoutopöydästä kaikki jämät tarjoilun lopussa.
Miksi paula versioi fairytalen ku olli teki siitä jo aiemmin version..
Vierailija kirjoitti:
Oon kuullu että Haber ei puhu saksaa, Saksan TV klipeissä YouTubessa ei puhu suurinpiirtein sanaakaan. Miten nyt on muka ihan fluent?
Ei puhunut. Nykyään puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi paula versioi fairytalen ku olli teki siitä jo aiemmin version..
Mitä välii? Olli teki suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vesalasta tuli mieleen Frendien Rossin "musiikki". 🤔
:D
Mietinkin, että etäisesti luulen kuulleeni kappaleen joskus ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vesala on keskinkertainen laulaja, en ymmärrä miksi häntä ylistetään täällä Suomessa. Ilmeisesti Suomen taso on ihan kuraa......täällä on Anna Puut ja muut ihme Vesalat niin artisteja niin artisteja......Vesala piipittää ja sen laulut on ihan kuraa, on se muutenkin outo lintu, sillähän on joku mentaali sairauskin.....outo tyyppi. Mielestäni ainut Suomessa osaava laulaja on Saara Aalto, hän on teknisesti ja esiintyessään todella hyvä. Laura Voutilainen on myös todella ammattitaitoinen artisti. Nämä Vesalat ja muut ihme tyttöset on ihan kuraa.....
Vesala on ennenkaikkea lauluntekijä, joka on säveltänyt ja sanoittanut lauluja PMMP:n lisäksi myös muille yhtyeille ja artisteille, kuten Johanna Kurkelalle, Jenni Vartiaiselle, Vesa-Matti Loirille, Martti Saariselle, Katri Ylanderille, Tiktakille, Petralle, Antti Tuiskulle, Anna Abreulle, Uudelle Fantasialle, Freemanille, Katri Helenalle, Jipulle, Samuli Edelmannille, Stigille, Jesse Kaikurannalle. MUN mielestä myös erittäin hyvä laulaja jolla taipuisa ääni.
Tuisku vetää Genie in a bottle 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhunut. Nykyään puhuu.
Ok, kiitos vastauksesta! Oli sitten joku vanha klippi jonka näin varmaan.
Mullakin kiinnostaa biisit, laulaako kukaan englanniksi?