Vain elämää 2019 (Official)
Kommentit (650)
Tuliko Anaalikonda Tuisku juuri kaapista tuolla versiollaan?
Palstakin hiljeni, kun kuppausssarvet iskettiin kehiin.
Lauri on yxtoikkoinen huutaja joka ei ole vaivautunut koskaan laulutunneille. Äänitekniikkaa voisi treenauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstakin hiljeni, kun kuppausssarvet iskettiin kehiin.
Luulin että hallituksella on tällä hetkellä monopoli veronmaksajan kuppauksessa. eheh.
Artistien kannattaisi jättää tuo politikointi pois, sanon vaan ettei tarvi sitten itkeä kun väki vähenee keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Artistien kannattaisi jättää tuo politikointi pois, sanon vaan ettei tarvi sitten itkeä kun väki vähenee keikoilla.
LOL. Persu siinä uhkailee, että nyt loppuu Lauri Tähkän keikoilla käyminen :D
Tähkän biisit on huikeita...ei tarvii tunkea auto tunea ja muuta turhaa mukaan
Ziisus mitä synkistelyä koko Laurin ilta. Oikein halutaan rypeä masentavissa fiiliksissä ja itkeä. Missä elämänilo ja bileet?
Erinin tilalla kun laulun olisi laulanut voimakkaampi ja tummempiääninen laulaja, niin olisi koskettanut.
Antti Tuisku oli tehnyt omia sanojaan Minun Suomen -biisiin. Laurin tekemät sanat eivät sisällä mitään provosoivaa tai poliittista.
Vierailija kirjoitti:
Erinin tilalla kun laulun olisi laulanut voimakkaampi ja tummempiääninen laulaja, niin olisi koskettanut.
Nimenomaan!! Odotin sitä niin, tää biisi on, se on niin mieletön. Mut Erin ei riittänyt, sori.
Nyt pilaa VilleGalle loistavan biisin
Noi räppärit saisi heivata koko formaatista
Mä en pelkää tämä kappale ei ainakaan ollut.
Yök tää Ville Gallen mä en pelkää. I`m too old for this shit..
No VilleGalle muutti tän ihan eri biisiksi. En osaa sanoa mitään...
Joo no ihan tarttuva toi villen veto mut se oli ihan oma biisi. Mitään muita sanoja ei tainnut koko laulusta olla, kuin toi ”Mä en pelkää”. Siis ei kovin kunnioittavaa laurin biisiä kohtaan!
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuisku oli tehnyt omia sanojaan Minun Suomen -biisiin. Laurin tekemät sanat eivät sisällä mitään provosoivaa tai poliittista.
No juurihan se Lauri sanoi, että sisältää. Tottakai sisältää. Minun Suomeni on auki kokonaan.
En oo tykännyt Antista ikinä , mutta nyt oli paras esitys.