Vain elämää 2019 (Official)
Kommentit (650)
Samu on hyvä keskivertovedollakin. Kappalekaan ei ole huono. En oikein keksi miten tuota olisi pitänyt parantaa, joku kiva bassokuvio siinä oli ainakin koukkuna.
Hyrr. Vesalan Muitaki ihmisii on ehkä hirvein biisi Vesalan soolotuotannossa.
Pitää kuunella usempi kerta tämä Erinin versio nyt tuntui liian juosten kustulta.
Erin on kyllä nätti. Voisi näytellä Lumikkia.
Mikä tuota Vilkkumaata vaivaa, jotenkin outo, ihan kuin teeskentelisi jotain kokoajan?
Vierailija kirjoitti:
Haber nyt on vaan laa-laa-laulelija, alisuorittaa oman bändinsä konserteissakin.
Sanoi pelkäävänsä Vesalaa, ehkä ei puhtaasti uskaltanu muuttaa mitään. Aika läpilaulelua kyllä oli ja lopussa jotain tremolointia (vai miksi sitä sanotaan, kun kiekaisee muutaman nuotin vähän eri kohdasta)
Orkesterin soitto -ja laulutaustoista plussaa.
Se teeskentelee Maija Vilkkumaata😁
Vierailija kirjoitti:
Pitää kuunella usempi kerta tämä Erinin versio nyt tuntui liian juosten kustulta.
Tämä!
Erin alkanu liikaa kikkaileen äänensä kanssa niinkuin se viime viikon hiihto hirnunta osoitti eikä tämäkään nyt sen parempi ollut .
Onko Paula tehnyt tuon biisin Mirasta? Siis minkä Maija esittää.
En tykkää yhtään tuosta Maijan määkimisestä
Tää maijakin kuulostaa "hosuvalta" liian nopea versio
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään tuosta Maijan määkimisestä
En mäkään, oli pakko vaihtaa kanavaa. Mä olen tykännyt Maijan laulusta ennen ja ostanut sen levyjäkin, mitä nyt on tapahtunut?!
Vierailija kirjoitti:
Onko Paula tehnyt tuon biisin Mirasta? Siis minkä Maija esittää.
Biisi muistaakseni julkaistiin pian paulan ja laurin eron jälkeen. Niin mä aattelin aina että se on siitä :D huom. pelkkä spekulaatio.
Haberin esitys hyvä.