Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutulla täyspitkä tosi juhlallinen hääpuku ja laittaa sen kanssa tennarit

Vierailija
06.09.2019 |

Ei hitto... mistä näitä aivopieruja ihmiset oikein kehittää. Luulisi että edes häihinsä voisi laittaa jotain muuta jalkaansa kuin lenkkarit

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö morsian saa pitää omanlaisiaan juhlia ja pukeutua niin kuin haluaa? Sinuako siellä juhlitaan?

Jos vieraiden pitää kunnioittaa tilaisuutta asianmukaisella pukeutumisella, eikö sama päde morsiuspariinkin? Minkälaisia vastauksia saisin jos kysyisin mielipiteitä onko lenkkarit asiallinen jalkine juhla-asun kanssa häihin joissa pukukoodi?

Ap

Eihän ne kengät näy sen pitkän juhlapuvun helman alta. Moni pukee vanhojentansseihinkin tennarit tanssiaispuvun kanssa. Säästää jalkoja ja jaksaa juhlia.

Minä tanssin vanhat ja menin ripille ilman kenkiä. Kukaan ei huomannut mitään. Tuskin apkaan tennareita pitkän puvun kanssa näkisi jos ei niistä tietäisi.

Vierailija
22/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö morsian saa pitää omanlaisiaan juhlia ja pukeutua niin kuin haluaa? Sinuako siellä juhlitaan?

Jos vieraiden pitää kunnioittaa tilaisuutta asianmukaisella pukeutumisella, eikö sama päde morsiuspariinkin? Minkälaisia vastauksia saisin jos kysyisin mielipiteitä onko lenkkarit asiallinen jalkine juhla-asun kanssa häihin joissa pukukoodi?

Ap

Eihän ne kengät näy sen pitkän juhlapuvun helman alta. Moni pukee vanhojentansseihinkin tennarit tanssiaispuvun kanssa. Säästää jalkoja ja jaksaa juhlia.

Minä tanssin vanhat ja menin ripille ilman kenkiä. Kukaan ei huomannut mitään. Tuskin apkaan tennareita pitkän puvun kanssa näkisi jos ei niistä tietäisi.

Se ettei kukaan sano asiasta ei tarkoita ettei kukaan olisi huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit ja tennarit ovat kaksi eri jalkinemallia. Ja ne kengät ei näy täyspitkän puvun alta. Ja monet ei voi käyttää korkokenkiä, toki ballerinat tms olisi juhlallisempi vaihtoehto, mutta morsian tekee kuten haluaa 😊

Vierailija
24/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia selvä, olen nähtävästi niin vanha ja sen päälle vielä vanhanaikainen että minusta tuo kuulosti ihan naurettavalta. Mutta jatkakaa te tyylillänne, minä jatkan omallani. Ihmetellään sitten puolin ja toisin, minä tätä nykymenoa ja te tällaista vanhan maailman reliikkiä.

Ap

Luulisi noin vanhan oppineen jo käytöstapoja