Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsette yli sinkkumiesten hygieniatasosta?

Vierailija
06.09.2019 |

Harvassa tuntuu olevan ne miehet, jotka vaihtavat petivaatteita useammin kuin kerran vuodessa ja siistivät alapääkarvoistustaan edes hitusen lyhyemmäksi. Suoraan sanoen ällöttää. Miten te sinkut kestätte deittailla? Odotatteko vaan parisuhteen alkua, jotta voitte itse alkaa vaihtaa lakanoita ja pyydätte miestä siistimään alapääkarvoitusta? Tapaako jossain miehiä, joilla hygieniataso on yhtä korkealla kuin keskimääräisellä naisella?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda kenenkään lakanoita, en pyydä siistiytymään, enkä tapaa toista kertaa ihmistä, joka ei pidä huolta siisteydestä ja hygieniasta. Olen mieluummin sinkku loppuikäni.

Vierailija
2/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miten tapaa mutta en kerro sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden sinkkumiehen, joka on erittäin tarkka kaikesta. Hän on suoraan elokuvasta amerikan psyko missä christian bale näyttelee. Näiden kahden ero on se, että ystäväni ei ole vissiin tappanut ketään. Muuten sama tyyli elämässä. Myös asumismuodossa samanlainen.

Vierailija
4/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsette yli ap:n typeristä yleistyksistä?

Vierailija
5/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään karvojen ajamatta jättäminen ei todellakaan ole epähygieenistä vaan nimenomaan päinvastoin.

Vierailija
6/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen pituus (sen enempää ylä kuin alapäässäkään) ei ole mielestäni hygieniakysymys.

Silloin kun mieheni oli vielä sinkku, hänen äitinsä kauhisteli, että poikansa saattaa pitää samoja lakanoita jopa kaksi viikkoa. Hän on käynyt aina suihkussa vähintään kerran vuorokaudessa. Hampaatkin hän pesee aamuin illoin. Eli minun ei ole tarvinnut hänelle hygienia-asioita opettaa.

Muiden miesten kanssa en ole samoihin lakanoihin koskaan edes pyrkinyt, joten ei kiinnosta heidän lakanoidensa hygieniataso.

Vierailija
7/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapään karvojen ajamatta jättäminen ei todellakaan ole epähygieenistä vaan nimenomaan päinvastoin.

Mulle ei ole juuri väliä, onko täysin sheivattu tai vain vähän saksilla lyhennetty pitkiä karvoja. Mutta sellaiset pitkät kiehkuralle menneet karvat tuskin kiihottaa ketään.

Vierailija
8/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas?!

Vierailija
9/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole juuri väliä, onko täysin sheivattu tai vain vähän saksilla lyhennetty pitkiä karvoja. Mutta sellaiset pitkät kiehkuralle menneet karvat tuskin kiihottaa ketään.

Puhuttiin hygieniasta, ei siitä, mikä kiihottaa.

Vierailija
10/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voitte itse alkaa vaihtaa lakanoita? Ja muistutella trimmaamisesta?

Jos miehen henkkoht hygienia ja kämpän yleinen siisteys ei miellytä, niin haluaako joku oikeasti siitä itselleen projektin?

Vierailija
11/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan useampaa kiihottaa kuin ei kiihota. Syystä ne karvat siellä on :)

Vierailija
12/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hauska avaus! Etsikääpä se ketju, jossa ihmeteltiin monta sivua, miksi miehet vaativat nasilta karvojen siistimistä alapäästä. Yleinen konsensus oli: " E-ei ne karvat mitenkään vaikuta hygieniaan...:(" ja " En kyllä misään nimessä ajele itseäni miehen takia!". Double standards, much?

Vierailija
13/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulitko, että niiden karvojen tehtävä on kiihottaa? Voin kertoa, ei ole ;)

Vierailija
14/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hauska avaus! Etsikääpä se ketju, jossa ihmeteltiin monta sivua, miksi miehet vaativat nasilta karvojen siistimistä alapäästä. Yleinen konsensus oli: " E-ei ne karvat mitenkään vaikuta hygieniaan...:(" ja " En kyllä misään nimessä ajele itseäni miehen takia!". Double standards, much?

Satuitko huomaamaan/ymmärtämään että ketjussa vallitseva mielipide oli että miehen EI tarvitse aja karvojaan? Lukaisepa uudelleen.

Vierailija
15/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko vastauksia? 99% jengi sanoo tässäkin ketjussa, et ei ne karvat haittaa, vaan päinvastoin.

Vierailija
16/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Big Brother-kisaaja Eeva-Leena ei ole käynyt suihkussa viiteen päivään."

Osaa ne naisetkin.

Vierailija
17/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useiden tutkimusten mukaan juuri sinkkuNAISET ovat pahoja sikoja, kämppänsä siivottomassa kunnossa jne. Sama juttu yleisissä vessoissa, useiden tutkimusten mukaan juuri NAISTEN puolella on sotkuisinta.

-ohis ehkä

Vierailija
18/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen ainakin joka kuukausi lakanat yms. ja sellaiset ja kainalokarvat ja häpykarvat ajan pois säännöllisesti.

Säärikarvatkin haluaisin ajaa, mutta ilmeisesti naiset ei tykkäisi siitä, joten en aja. 

Vierailija
19/19 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useiden tutkimusten mukaan juuri sinkkuNAISET ovat pahoja sikoja, kämppänsä siivottomassa kunnossa jne. Sama juttu yleisissä vessoissa, useiden tutkimusten mukaan juuri NAISTEN puolella on sotkuisinta.

-ohis ehkä

Linkkejä tutkimuksiin?

Siivosko tutkimuksissa kohteet itse kämppänsä, vai hyväksyttiinkö jos sen siivosi joku muu?