Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei postaile peppukuvia nettiin?

Vierailija
06.09.2019 |

Esim. instaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies kyylää naisten peppukuvia netissä?

Esim. Instassa.

Palstau*lijonne, jolle instapissis = "kaikki naiset".

Vierailija
22/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni nainen ei mukamas laita peppukuvia someen, mutta kylläpäs vaan onkin asukuvia, urheilukuvia, missä juurikin esitellään vartaloa, vaikka yritetään esittää muuta. Kaikenikäisistä naisista löytyy näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka on jo jonniin joutavaa wanha tawaraa, jota ei kukaan enää halua naida puksutella.

Naiminenkin paranee iän myötä. Meidänkin nuori aikuinen luulee sukupolvensa keksineensä seksin ja huumeet.

Juu, ja kunhan vanhenee huomaa, että olinpa typerä ja tietämätön silloin nuorena.

Näin on,mullekin nuoret miehet huutelee, että hyvä perse, mutta kun näkevät naaman, niin pelästyvät.

Takaa kuin lyseo ja edestä kuin museo.

T. Mummeli 70 v

Vierailija
24/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instassa.

Tavallinen heteromies. Esimerkiksi minä 38 vuotias setämies. Aina monta fitnesspimua on seurannassa.

Vierailija
25/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka elämä ei ole perseessä.

Vierailija
26/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla on hyvä peppu. Siitä huolimatta en sitä halua esitellä missään instassa. Uskon että avomieheni myös arvostaa tätä asiaa.

Vierailija
27/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instassa.

Näitä onkin mielenkiintoista analysoida, että ketä ne oikein on.

Monenlaiset saattaa joskus kyylätä, mutta veljeni sanoin ”eihän niistä kehtais ikinä tykätä tai seurata sellasia”, kun taas toiset aivan suvereenisti likettää ja follaa vaikka vaikuttaisivat äkkiseltään ihan perusfiksuilta.

Minä esim. tutustuin kerran mieheen, joka vaikutti hyvältä, siis ihan fiksulta ja luulin häntä joksikin syvälliseksi hemmoksikin aluksi.

No sitten selvisi seksimaanikoksi joka seurasi Jere Karalahtea instassa, liketti jotain massiivisin tatuoinnein varustettujen elämänkoululaistyttöjen persekuvia, laitteli läähätyskommentteja naisille jne.

Ihan hirvee ja totaalisen sivistymätön tyyppi, mutta tosiaan hän on ainoa tollanen johon olen törmännyt, että ei noi ainakaan omassa elinpiirissäni yleisiä ole.

Vierailija
28/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni minulla on hyvä peppu. Siitä huolimatta en sitä halua esitellä missään instassa. Uskon että avomieheni myös arvostaa tätä asiaa.

No ei kyllä arvosta. If you have it, shake it.

Vierailija
29/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on muhkurainen hehtaariberse, ja hyvä niin.

Vierailija
30/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instassa.

Tavallinen heteromies. Esimerkiksi minä 38 vuotias setämies. Aina monta fitnesspimua on seurannassa.

No mut setämies onkin setämies, ei kai teiltä kukaan edes odota mitään muuta?

No ehkä teidän ikäiset naiset, mutta mä oon ainakin hyväksynyt sen et huomattava osa miehistä setämieheytyy siinä 25+ tai viimeistään 30+ ja pysytellyt toistaiseksi vain alle 25-vuotiaissa jotka on yleensä vielä henkisesti fresh.

Vierailija
31/31 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni nainen ei mukamas laita peppukuvia someen, mutta kylläpäs vaan onkin asukuvia, urheilukuvia, missä juurikin esitellään vartaloa, vaikka yritetään esittää muuta. Kaikenikäisistä naisista löytyy näitä.

Tämä on niin totta ja hemmetin ärsyttävää, kun ikään kuin vaivihkaa esitellään ja korostetaan omia muotoja joku typerä ilme kasvoilla. Tunnen myötähäpeää aina kun huomaan, että näennäisesti fiksut korkeasti koulutetut tuttavani tekevät näin. Yksikin on alkanut ottaa jotain femme fatale kuvia, joissa kasvoilla muka "vahingossa" kauhean kohtalokas ilme ja lantiota väännetty hienovaraisesti mutkalle. Huvittaa kun tämä tyyppi oli kouluaikoina pullukka ja epäsuosittu, ja vaikka onkin laihtunut niin vartalo on edelleen mallia pökkelö eikä siinä ole oikeasti mitään esiteltävää. En ymmärrä miksi pitää tehdä tuollaista, sillä saa mielestäni itsensä näyttämään vain tyhmältä ja aivottomalta munahaukalta. Plääh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän