Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa mulle loppuelämän suunnitelma!

Vierailija
06.09.2019 |

Tällä hetkellä asun lasten, 8v ja 10v kanssa pk-seudulla vuokralla. Miestä ei ole, eikä lasten isä ole yhteyksissä.

Inhoan asua täällä! Inhoan sitä että kunnollista, villiä luontoa ei ole, maaperä on niin saastunutta että tällä alueella ei suositella edes mitään marjoja/sieniä/kasveja kerättävän syötäväksi. Ihmisiä tulee joka paikassa vastaan, missään ei saa olla rauhassa.

Kärsin täällä. Olen haudannut molemmat vanhempani, kavereita ei täällä ole, kun kaikki ovat ripoteltuna eri puolille Suomea. Sain perintöä, ja
käteen jäi verojen ja muiden jälkeen 85 000 euroa. Työelämässä en ole juuri nyt. Taustalla hoitoalan koulutus. Sen tiedän, että haluan muuttaa jonnekin todella pohjoiseen, lähelle Jäämerta. Vieraalle en halua enää mennä töihin, vaan elää mahdollisimman itsellisesti ja omavaraisesti. Ikää 40.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu Love Islandiin. Sitä kautta moni nuori on saanut uuden alun elämälleen. Love Islandia juontaa muuten ihana Shirley Karvinen. 

Vierailija
22/22 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää minullekkin loppuelämän suunnitelma. Olen 30 vuotias työssäkäyvä mies varsinais-suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi