Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei saa tupakasta mitään oloja?

Vierailija
06.09.2019 |

Oon nk. biletupakoija = vedän joskus kaverien jämät jos on tylsää ja ollaan viihteellä. Ei ikinä tee mieli eikä tunnu miltään, korkeintaan suu kuivuu. En tajua miten siitä voi tulla riippuvaiseksi. Onko siinä sama kuin viinassa että toiset vaan on alttiimpia koukulle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut seitsemän vuotta polttamatta ja vieläkin joka aamu unelmoin aamuröökistä kun juon aamulla kahvit.

Ai,että sitä aamun ensi röökin tunnetta ei voita mikään.

Vierailija
22/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuun kyl pahoinvoivaksi ja yskin ja päivä on pilalla jos joku tupakoi 30 metrin säteellä. Tai jos kävelen jossain missä joku on tupakoinu tunti sitten. Kannatan tupakoijien hirttämistä. Samoi koirat ja koiranomistajat. Ja muut elämänpilaajat.

Luulosairas.. Ja kannatat vielä itsesi kaltaisten hirttämistä koska olet pahimman luokan elämän/ilon pilaaja.. Höhlä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on mielenkiintoista lukea. Vastapainoksi / selitykseksi kerron oman kokemukseni: kun vedin ensimmäisen kerran tupakkaa henkeen, tajusin välittömästi miksi siihen jää helposti koukkuun. Tuli kevyt, aavistuksen hutera olo ja jalat menivät hiukan veltoiksi. Poltin muutaman kuukauden ja joka röökin myötä vaikutus oli heikompi, ja lisäksi sitä alkoi (paradoksaalista kyllä) kaipaamaan lisää. Tämä vaikutus siis tuli nimenomaan kunnolla keuhkoon vetämällä.

Poskisauhuista ei tulekaan muuta kuin tuhkan maku suuhun.

Vedän keuhkot täyteen ja pidätän mutta en vaan saa mitään irti. Kuka sitä nyt ihan vaan puhaltelee? Värilläkään ei tule eroa.

Ap

Vierailija
24/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt onko siinä osa "rentouttavaa" vaikutusta, kun tupakkaa polttaessa täytyy hengittää tietyllä tavalla. Eli rauhallisesti ja pitkästi sisään, jotta savu menee keuhkoihin ja sitten pitkästi ja rauhallisesti ulos jotta savu tulee pois.

Mulle suuri merkitys oli sillä "tupakkatauon" merkityksellä: oli kerrankin "lupa" pysähtyä katselemaan maisemaa ja vain olla, ja antaa ajatuksen juosta niin kuin se halusi. T. 10.