"Lomake on vanhentunut"
Olen nyt useamman kerran joutunut lataamaan koko ketjun uudestaan, kun en voikaan 5 minuutin jälkeen vastata ketjuun.
"Lomake on vanhentunut". Miksi tällä palstalla edes on tuollainen toiminto? Ymmärtäisin että verkkopankissa tai jossain missä ihmiset tekevät ostoja, mutta on ihan normaalia että joku lukee keskustelua pitkäänkin ja miettii omaa vastaustaan.
Voisiko tälle asialle ehkä tehdä jotain?
Kommentit (8)
Varsinkin puhelimella palstaillessa tuo "uudistus" on aivan hanurista. Ensin kirjoitat pitkän ja asiantuntevan (omasta mielestäsi) kommentin, niin sitten ala pieneltä ruudulta tökkimään, jos saisit tekstin kopioitua. Palstan jatkuva "pomppiminen" ja latautuminen puhelimen ruudussa tekee tuosta kopiointitoiminnon käyttämisestä aivan helkkarin raivostuttavaa. Olenkin vähentänyt palstailua huomattavasti, kun tuo puhelimella vastailu on niin hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin puhelimella palstaillessa tuo "uudistus" on aivan hanurista. Ensin kirjoitat pitkän ja asiantuntevan (omasta mielestäsi) kommentin, niin sitten ala pieneltä ruudulta tökkimään, jos saisit tekstin kopioitua. Palstan jatkuva "pomppiminen" ja latautuminen puhelimen ruudussa tekee tuosta kopiointitoiminnon käyttämisestä aivan helkkarin raivostuttavaa. Olenkin vähentänyt palstailua huomattavasti, kun tuo puhelimella vastailu on niin hanurista.
Jep, tämän kanssa tuskailen päivittäin. Tosi hankala kopsata pitkää viestiä puhelimella tuollaisen typerän vian takia.
Minkä ihmeen takia pitää käyttää puhelintä palstailuun?!? Mulla menis heti hermot!
Ei minulla ole täällä koskaan tullut mitään "lomake vanhentunut" valitusta vaikka olisin pitänyt ikkunaa auki kuinka pitkään tahansa. Ehkä se ongelma on siellä sun puolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämän kanssa tuskailen päivittäin. Tosi hankala kopsata pitkää viestiä puhelimella tuollaisen typerän vian takia.
Koko viesti on helppo kopioida, kun painaa vaan viestikenttää , jonka jälkeen näytöle tulee valintapainike, josta painaa kohtaa "valitse kaikki". Ei tarvitse maalata koko tekstiä! Tosi helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole täällä koskaan tullut mitään "lomake vanhentunut" valitusta vaikka olisin pitänyt ikkunaa auki kuinka pitkään tahansa. Ehkä se ongelma on siellä sun puolella?
Miten se voi olla mun puolella? Jos tämä sivu ilmoittaa että lomake on vanhentunut, niin eihän vika voi silloin olla mun selaimessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko viesti on helppo kopioida, kun painaa vaan viestikenttää , jonka jälkeen näytöle tulee valintapainike, josta painaa kohtaa "valitse kaikki". Ei tarvitse maalata koko tekstiä! Tosi helppoa.
Kiitos opastuksesta. Ei ole kukaan käsin yrittänytkään maalata koko tekstiä. Ei hermot riittäisi edes haaveilla moisesta. Joo, tosi helppoa kopioida teksti kun sivu puhelimen näytöllä pomppi ja pomppii. Milloin osut facebook- näppäimeen, milloin johonkin muuhun, mutta et vahingossakaan siihen, mikä kopioisi. Uudistus on hanurista.
Ja sekin, että kun yrittää selaimen kautta päivittää sivua, se ei päivitykään, vaan on mentävä ketjun linkistä uudestaan. Miksi?