Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehtiin remontti, kälyn mielestä väärin tehty

Vierailija
06.09.2019 |

Oli kuulemma persoonallisempi ennen🙄

Joo, olihan mm. ne lommoiset pinkopahvit, 70l tummanvihreät wc-kaakelit ja kuluneet lattiamaalit varmasti sellaista jota ei joka talossa näe. Lisäksi mm keittiön tummanruskea kattopaneeli toi oman pikantin säväyksen sekä vetoiset vanhat ikkunat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tyyli mihin vaihdoitte?

Lähinnä kuorittiin 60-80l kerrostumia pois, pinkopahvia poistettiin parista väliseinästä joihin jäi hirsi näkyviin, ulkoseiniin laitettiin kuitulevyä joka tapetoitiin paperitapeteilla. Lattia hiottiin ja maalattiin vaaleammaksi, alkuperäinen väri oli tuvassa tumma ruskea, eteisessä 80/90l muovimatto ja sen alla sinapinruskea lautalattia, makkarissa lakattu. Ikkunoita kunnostettiin mitä pystyi, osa vaihdettiin puusepän tekemiin. Uusien ikkunoiden ruutujako myös yhdenmukaistettiin alkuperäisen mallisiin koska joskus kai 70l oli osa vaihdettu pikkuruuduttomiin ja tummanruskeapokaisiin. Paneelikatot maalattiin ja missä oli alaslaskettu välikatto, alkuperäinen otettiin esiin ja maalattiin. Wc:stä tehtiin vähän art deco tyylinen mustavalkoinen mahdollisimman simppeli, vesieristykset yms uusittiin, laitettiin suihkukaappi.

Kelpaako?

Ap

Kenelle? Jokainen remontoi oman mielensä mukaan. Mikä ihmeen miellyttämishalu sua vaivaa?

Tälle kysyjälle. Varmaan hän odotti että pääsee sanomaan että käly oli oikeassa, niin kuin joku viisas jo tuolla aiemmin. Ap

Kyllähän käly oli oikeassa. Hänen mielestään talo oli ennen remonttia persoonallisempi.

Vierailija
42/45 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paperitapetti ulkoseinässä? Jep jep.

No niin on meilläkin ja hyvin on kestänyt, vai mihin tuolla nyt viitattiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kälysi mielipiteellä ei ole mitään väliä kun kyse on teidän asunnosta ja kodista.

Mutta joskus kyllä ihmetyttää, miksi ihmiset ehdoin tahdoin haluavat tehdä hienoista ja tyylikkäistä tyylinmukaisista asunnoista halpojen tusinapakettikämppien näköisiä maalaamalla kaiken valkoiseksi ja vaihtamalla seinät kipsilevyyn ja lauta tai liimaparkettilattiat laminaattiin.

Jos tykkää sellaisesta?

Vierailija
44/45 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se käly. En vaan tykänny.

Vierailija
45/45 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon se käly!

En tykänny verhoista enkä lattioista enkä katosta. Sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän