Mikä ketju / aloitus on saanut sinut raivon valtaan?
mulla erikan pilkkaus ketjut ja sitten ne jeesustelut kun talo paloi.
Kommentit (25)
Vaikka se kyllä taisi olla provo, mutta kolahti minuun silti.
" Mitä mieltä olette, jos näette naisen, jolla on..." sitten kuvaillaan asusteita myöten kaikki varusteet.
Mä aina ihmettelen, että mitä niillä aloituksilla haetaan, kehuja...?
kirjoittaa provoja lapsettomuudesta, just tyyliin " kaikille ei ole tarkoitettu, Jumala tietää kuka ansaitsee" yms tekopyhät paskajutut. Ne vituttaa, vaikka en edes ole lapseton. Koomisinta on, että ne ei edes aina ole provoja. Sellaset läpinäkyvät provot ei jaksa edes harmittaa...
kauppakeskuskyylät vauhdissa siis, en ole julkisuuden henkilö vaan erityislapsen äiti.
sitten haukutaan ne porukalla aivan lyttyyn
toisillemme ja jaamme kaiken" . En nimittäin kestä naisia, jotka kertovat kaikki ystäviensäkin asiat miehelleen, jollei erikseen kiellä ja alleviivaa, että tää on kahdenkeskistä. En ymmärrä sellasta silkkiapinameininkiä, jossa pitkäaikaset ystävyyssuhteet jää parisuhteen alle.
Samaan sarjaa kuuluu ne " En siis pysty ymmärtämään vanhempia, jotka..."
" tiedänpä montakin, jolla on vielä vaikeampaa" .
Kaikenlainen vertailu raivostuttaa.
Niitä lukiessa ei voi muuta kuin toivoa, ettei toisia tahallaan loukkaavilla ole omia lapsia tai että vähintään katsoisivat vakavissaan peiliin. :(
Vierailija:
toisillemme ja jaamme kaiken" . En nimittäin kestä naisia, jotka kertovat kaikki ystäviensäkin asiat miehelleen, jollei erikseen kiellä ja alleviivaa, että tää on kahdenkeskistä. En ymmärrä sellasta silkkiapinameininkiä, jossa pitkäaikaset ystävyyssuhteet jää parisuhteen alle.
sitten vielä paheksutaan niitä jotka ei pengo miehen tavaroita ja annetaan ymmärtää että luottamus on kateissa jos ei edes kännykkää tutki..
mut mikä on silkkiapinameininki? hauska ilmaus, ottaisin ehkä käyttöön jos selvennät hiukan..
Lahdessa eräs äiti oli pahoinpidellyt lapsensa koulukiusaajan. Kaikki täällä hoki vaan, että " hyvä hyvä, turpaan koulukiusaajille" . Musta on ihan kauheaa, että aikuinen pahoinpitelee alaikäistä, oli syy mikä tahansa! Tuli olo, että mihin tämä yhteiskunta on menossa!
Kyllä voi. On ihan eri asia saada keskenmeno rv4 kuin rv19. Ja on ihan eri asia jos lapsi meinaa kuolla kuin että jos lapsella on maitoallergia. On ihan eri asia jos lapsi on vammainen kuin jos lapsella on korvatulehdus. On ihan eri asia elää köyhyysloukussa, kuin tienata vähän liian vähän.
Asioita vois aina vähän suhteuttaa. Valittaa saa mun puolesta vaikka tikusta sormessa, mutta kyllä jumalauta se on niin että asioita voi verrata ja pistää tärkeys/kamaluus/vaikeusjärjestykseen siltikin.
kaikki typerät provot, lasten autoon jättämiset jne. paljon täältä saa vertaistukeakin (kunnes joku tulee pilaamaan ketjun vänkäämällä vastaan). ja neuvoja ja infoa saa, mutta moni juttu menee yli hilseen ja suututtaa!
Täällä ei saa olla mitään mieltä mistään. Kukaan ei oikeasti perustele mitään. Aina tulee juupas-eipäs vääntöä. Voisiko joku joskus todeta, että hei mä oon erimieltä, ootko miettiny tästä näkökulmasta... eikä heti karju, että vitun tyhmä idiootti, just sunlaisten takia tää maailma on perseestä.
Kaipaisin oikeaa keskustelua!!!
loukataan joitakin ihmisryhmiä esim. lapsettomia, mielenterveyspotilaita. Tulee mieleen, että onko sellaisen provon aloittaja todellakin aikuinen ja vielä äiti.
Tämä lähihoitajat, merkonomit, tradenomit vai mitä niitä nyt onkaan ollut. Mua surettaa kaikkien koulussa olleiden puolesta, kun jotkut teilaavat vain teilaamisen ilosta.
Menkat 2vko myöhässä mutta en uskalla tehdä testiä, lämpö oli aamulla 36,7 mutta tänään vaan 36,5, en voi olla raskaana. Tissit on kipeenä, onko se raskauden oire. Pottuvarvasta kutittaa, olenkohan raskaana. Ei olla käytetty ehkäisyä 2 vuoteen, voinkohan olla raskaana..
Arrrghhh!
Jos löydät kivan palstan, kerrothan minullekin?
A I V A N kyllästynyt turhan jaaritteluun ja riitelyyn..
ja " kaikilla meillä on rankkaa" tyyppiä, vaikka oikeasti sitä vaan vituttaa kaikki valittajat...
Ja voitte arvate, et kops ja reps, osu ja uppos. Suututtaa kaiken maailman yleistykset jne. ylipäätänsäkin..