Saat juoda veden lisäksi vain yhtä juomaa - mitä?
Kommentit (45)
Kahvia, en kyllä yleensäkkään juo paljon muuta kuin vettä ja kahvia.
Kahvia. En sitäkään tarvitse kuin aamukahvin verran, mutta en ole vielä päässyt siihen, että pärjäisin täysin ilman aamukahvia.
No kiehautan sen veden ja teen hibiscus teetä. On yksi maailman antioksidantti rikkain tee, myös luontaisesti makeaa. Täydellistä juomaa. Punaista kuin glögi. Ostakaa. Parempaa teetä ei ole.
Mä ajattelin otsikon perusteella, että loppuelämänä, silloin olisi ollut tiukka valinta kuohuviinin ja kahvin välillä.
Jos on kyse vaan ensi viikonlopusta, kahvi on helppo valinta.
Cafe lattea. Onko latte yksi vai kaksi juomaa?
Viskiä.
Jos saa fuskata, Irish coffee.
Vierailija kirjoitti:
No kiehautan sen veden ja teen hibiscus teetä. On yksi maailman antioksidantti rikkain tee, myös luontaisesti makeaa. Täydellistä juomaa. Punaista kuin glögi. Ostakaa. Parempaa teetä ei ole.
Siis ruusunmarjateetä? Mun mielestä se on ok silloin tällöin, mutta se maistuu jotenkin... emäksiseltä, ei liian usein pysty. Ja sen lisäksi siinä on jokin vaikuttava aine, mikäs se nyt olikaan? Olisko niin, että se vähentää veren hyytymistekijöitä, eli esim. Marevan-lääkityksen kanssa ei saa juoda? Joku tällainen juttu, anopin mies joutui lääkityksen takia jättämään pois.
Teetä. En yleensäkään juo muuta kuin vettä ja teetä.
Energiajuoma, tai cocista. Kahviin en ole tottunut, vaikka joskus yritin totuttaa itseni. Tee ei mee alas ellei oo jotain tiettyä mistä pidän. Alkoholia en todellakaan joisi, ja oon muutenkin ala-ikäinen.
Jaloviinaa - yhden tähden Jaloviinaa
Teetä. Pakko saada aamulla teetä.