Mitä mieltä olette jos vaihdan yritykseni nimen?
Aloittelin kotihoito-yrittäjänä vuonna 2011, ja pikkuhiljaa olen pystynyt palkkaamaan työntekijöitä ja meillä asiat toimii kivasti.
Aloitin kuitenkin toiminnan hieman höpsöllä nimellä, jonka haluaisin nyt vaihtaa.
Mitä mieltä olette, syökö nimenvaihto uskottavuutta tai herättääkö se epäluottamusta? Toiminta on nyt vakiintunut tällä höpsöllä nimellä.
Minua häiritsee myös se että nimessä on oma nimeni. Tiinan (nimi muutettu) kotihoito tyylisesti. Nyt kun meillä menee hyvin, en halua olla parrasvaloissa tai kadehdittavana. En halua olla "se" Tiina.
Haluaisin palstalaisilta mielipiteitä? Murehdinko turhaan? Olisiko nimen hyvä muistuttaa edes etäisesti vanhaa? On minulla murheet.. hohhoijaa.. Tiedän!
Kommentit (5)
Mulle tulis mieleen et firma on menny konkkaan ja on perustettu uusi firma, tai sit firma on myyty.
Älä vaihda. Vaikka nimi olisi mielestäsi höpsö, siihen ollaan totuttu, se on vaan yrityksen nimi.
Samaa koskee tuota Tiinaa, siis nimeäsi. Osa ihmisistä ei edes ajattele, että Tiina on joku määrätty ihminen, kuten sanottua, se on vain firman nimi.
Ja ne jotka tietävät, että olet "se Tiina", kokevat asian vain luottamusta herättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se antaa kuvan, että yritys on mennyt nurin ja tilalle on perustettu uusi jonkun toisen nimellä.
Mutta säilyyhän y-tunnus, osoite ja muut tiedot edelleen samana. Lisäksi yrityksen sivuille voi laittaa että nimi vaihdettu?
ap
Totta kai se antaa kuvan, että yritys on mennyt nurin ja tilalle on perustettu uusi jonkun toisen nimellä.