Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei nainen antaisi nuolla

Vierailija
06.09.2019 |

Elän parisuhteessa naisen kanssa, jolle kelpaa kyllä sormi ja paneminen. Suuseksi ei kumminkaan päin ja itselle ne olisivat juuri se kuuma juttu. Vaikka olen sanonut että ei tarvitse suihin ottaa vaikka nuolisin, hän ei sitä halua, ei suostuteltuna, ei panostettuna, ei mitenkään. Auttakaa naiset hyvät ja avatkaa miksi joku nainen ei voisi haluta nuolemista? Pitääkö lähteä vieraisiin, jotta pääsee hunajapurkille vai onko siitä vaan jäätävä paitsi? Miten sinut saisi suostuteltua nuoltavaksi, joka et halua sellaista itse?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Puhukaa. Jos hän selkeästi kertoo, ettei hän halua, lopeta jankutus."

"En ole sama, mutta huono sanavalinta, houkuteltua parempi. Eli oot sitämieltä että pitää erota ja ettiä uus? Aika tylyä.."

Missä kohtaa sanoin, että pitää erota ja etsiä uusi? Kerro toki.

No keskustelkaa. Muu ei auta. Ei ehkä keskustelukaan sikäli, että se muuttaisi hänen mieltään, mutta ymmärtäisit ehkä, miksei hän halua.

Pari- tai seksuaaliterapiaankin kannattaisi hakeutua. Joitain solmuja voi olla helpompi aukoa, kun on neutraali ammattilainen paikalla.

En usko, että vaimosi yhtäkkiä alkaa haluamaan suuseksiä. Tuskin tykkäisit, jos hän antaisi armosta sinun tehdä niin, muttei nauttisi lainkaan. Vai?

Seksissä ei ole pakko kummankaan yhtään mitään. Jos joku asia on itsestä epämiellyttävä tai kivulias tms, sitä ei vain tehdä - eikä jankuteta eikä varsinkaan painosteta.

Kysyit yhdeltä kommentoijalta hänen syytään olla pitämättä suuseksistä. Ymmärrät varmaan, että vaimosi syy on hänen omansa, ei välttämättä sama kuin tämän kommentoijan? Kannattaisi siis puhua HÄNEN kanssaan eikä arvuutella.

Taisi mennä hiukan nuo aiemmat vastaukset ristiin, et maininnut niin. Keskusteltu on, ilman tuloksia. En usko että terapeuttikaan saisi asiaa edistymään. Enkä haluaisi sitä tehdä ilman hänen haluaankaan. Kun en halua myöskään vieraisiin tai erota, sitten ei auta kuin jäädä ilman. Voi tietysti vaikuttaa etten jossain ihan muussa asiassa suostu hänen ehdotuksiinsa. Ei varmasti edistä hyvää suhdetta sekhään, mutta minkäs mahtaa jos on umpikujassa, tien päässä. On sekin vähän väärin, että aina se halukkaampi joutuu joustamaan ja syyllistetään kohtuuttomaksi, halutonta kyllä ymmärretään, olipa siis kyse määrästä tai siitä mikä ok.

Eli aiot kostaa eri tavoin sen että syystä tai toisesta vaimo ei halua oraalia? Oikein huono idea.

"Et usko", että terapeuttikaan saisi asiaa edistymään. Mitä häviät jos koitat? Solmut voi hyvinkin aueta siellä. Jos kaikki muu on kerran kokeiltu. Todennäköisintä on, että saisit siellä selville syyt, miksi vaimo ei oraaliin suostu. Olisiko siitä sinulle mitään iloa? On tietysti mahdollista, että syy on sellainenkin, johon voi esim. terapia vaikuttaa.

Olen ollut suhteessa, jossa en saanut, mitä halusin ja tarvitsin. Silti sanon, että toista ei saa pakottaa sellaiseen, joka on vastenmielistä tai tuntuu pahalta. Ei se ole sinun syyllistämistäsi siitä, että haluat. Et vain voi vaatia haluamaasi.

Mietin myös tuota, että seksuaalisesti yhteensopimattomat ihmiset niin usein päätyvät yhteen. Kai sen huomaa seurusteluaikana, pitääkö toinen esim. oraalista vai ei. Entä ap, kerroitko sinä jo silloin, että se on sinulle hyvin tärkeää, vai vaikenit ja ajattelit, että vaimon asenne oraalia kohtaan jotenkin muuttuu yhtäkkiä?

Kai vaimossasi muuten on hyviä puolia? Rakastatko häntä? Jos haluat jatkaa suhdetta, niin kannattaa nuo kostamiset ainakin jättää heti pois suunnitelmista.

Kostamisesta ei kyse vaan motivaatio ottaa huomioon hänen toiveitaan on tämän vuoksi heikentynyt, ei vaan huvita. En todellakaan ymmärrä miten se suuseksin saaminen voi niin epämiellyttävää olla ettei voi niin tehdä edestoista miellyttääkseen. Kukaan vastaaja ei ole saanut kovinkaan tyhjentävää vastausta antamaan, joten en edelleenkään ymmärrä. Ehkä minun ei sitä tarvitse ymmärtääkään sitten ja jos ei sen ymmärtäminen edesauta sen tapahtumista, mitä väliä sitte olisi edes ymmärtää. Ehkä hän sitten haluaa olla minulle vaan ilkeä, kukaties.

Vierailija
22/30 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan ei käy onnen lahjat. Itse haaveilen, että pääsisin jonkun suuseksiä antavan taidokkaaseen käsittelyyn. Oma mies ei tykkää nuolla enkä ennen häntäkään törmännyt keneenkään, joka olisi siitä niin innoissaan kuin jotkut miehet täällä tuntuvat olevan.

Itsekin joudun tyytymään tässä asiassa vain fantasioihin. Kurjaa mutta en halua silti tämän asian takia erota, koska meillä on lapsia ja suhteessa paljon muuta hyvää. Ei tämä kommentti sua paljon varmasti auta mutta sympatiat kuitenkin haluan lähettää. T. Tuon aiemman kommentin kirjoittaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mulla joku hiton alkava neljänkympin kriisi, kun näinkin pieni asia alkaa näin pirusti ottaa päähän ja ei näytä hellittävän edes? Välillä tuntuu että olis vaan paljon helpompaa erota ja etsiä joku jonka kanssa ei tarvitsisi edes seksiasioista vääntää ja tykkäisi niistä jutuista mitä haluan antaa. Ei haluais koko elämää laittaa mullin mallin kuitenkin vain seksiasioiden vuoksi. Äh, ei näköjään pitäisi alkaa miettiä tällaisia.

Ap

Vierailija
24/30 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vielä oudompi tapaus. Monta vuotta tykkäsi saada oraalia ja ihan kehui sitä hyväksi. Sitten yhtäkkiä ei saa tehdä sitä. Olen kysynyt että mikä on? Niin ei vain halua. Ei kyllä tunnu haluavan muutenkaan seksiä.

Ärsyttää ja masentaa kun omat halut on sanotaan nyt huomattavat. Tiedän kokemuksesta että tämän naisen kanssa voi olla tosi hyvää seksiä. On jonkin verran leikittykkin sänkyhommissa. Sillätavoin että toisen "pitää" totella. Siinäkin sovittiin ensin rajoja ettei mene kummallekkaan inhottavaksi.

Käynyt vieraissa ja tullut jokin tauti? Tai pelkää että mausta löysin maun tai jotain muuta?

Vierailija
25/30 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että maistat jotain, esim kortsun tai sperman.

Vierailija
26/30 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle ainakaan ole mitään sattunut, en vain ole koskaan oikein välittänyt siitä että minua nuollaan. Se tuntuu märältä, jää sellainen olo kuin joku koira olisi käynyt lipomassa. Saan orgasmin sitenkin, saan yleensäkkin melko helposti, mutta se ei ole niin voimakas kuin penetraatiossa joten en senkään puoleen välitä. Enkä nyt kyllä oikein ymmärrä mitä mies siitä saa että nuolee minua.

Vierailija
27/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle ainakaan ole mitään sattunut, en vain ole koskaan oikein välittänyt siitä että minua nuollaan. Se tuntuu märältä, jää sellainen olo kuin joku koira olisi käynyt lipomassa. Saan orgasmin sitenkin, saan yleensäkkin melko helposti, mutta se ei ole niin voimakas kuin penetraatiossa joten en senkään puoleen välitä. Enkä nyt kyllä oikein ymmärrä mitä mies siitä saa että nuolee minua.

Sinun vastauksesi voisi olla aika samankaltainen kuin omani, voisin kuvitella hänen vastaavan hieman samoin jos suostuisi avautumaan.

Se mitä itse sain siitä, todella kovan kiihotuksen, kaikki, tuoksu, maku, naisen reaktiot, että onnistuu niin hellällä ja intiimillä tavalla antamaan orgasmin, hyvä etten laukea itse ilman kosketusta naisen saadessa. Kun sen jälkeen päästään yhdyntään paikkojen märkyys, aah, silloinkin kun vedonlyönnin seurauksena pääsin nuolemaan, se oli kokonaisuutena niin ihana kokemus minulle ja pettymys suuri kun orkustaan huolimatta jäi viimeiseksi.

Vierailija
28/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä ap:n ahdingon. Pillun nuoleminen ja sormettaminen orgasmiin on miehestä aivan sairaan kiihoittavaa. Saa itse säännellä, vedättää toinen aivan kiimasta sekaisin ja päästää lopulta kiimasta.

Minusta miehen pitää tehdä tuo niin hyvin, että nainenkin jää siitä riippuvaiseksi. Sen jälkeen kyse ei ole enää siitä, suostuuko nainen nuoltavaksi, vaan siitä että nainen itse vaatii pillua nuoltavaksi.  Yli 40v olen joutunut ja saanut nuolla. Viimeiset vuodet vieläkin pakollisemmin, koska vaimo ei ole juurikaan enää saanut naidessa orgasmeja tai ei ole uskaltanut ottaa sitä riskiä. Siksi nuoltu aina ensin orgasmi ennen naimista. Minulle käy molemmat. On aivan taivaallista naida orgasmin saanutta halukasta ja tyytyväistä naista, joka haluaa tulla vielä pannuksi. Ajatuskin alkaa panettaa.

Vierailija
29/30 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyksä antaa nuolla ja ottaa suihin milteipä joka kerta. Ottaa vaikka ihan ilman "vastapalvelusta" ja nielee lastinkin ihan nautinnollinen ilme kasvoillaan.

Mut jos olen käynyt sisällä pillussa, ei asiaa enää suuhun. Nielee satsin kyllä lennosta muttei ota pillunmakuista mulkkua enää suuhunsa. Samoin ei halua mielellään suudella jos olen nuollut pillua.

Ts. ei tykkää oman pillunsa eritteistä. Mun mielestä ihan normimakuinen toosa.. no tän kanssa voin elää. Enkä ala vääntämään asian suhteen sen kummemmin.

30/30 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin villiä seksielämää viettävänä olen oppinut että ketään ei voi pakottaa mihinkään. Seksi perustuu luottamukselle ja oikeudelle sanoa ei. Kumppanini kanssa meillä ei seksielämässä kaikki mene yksiin, joten siksi käymme erilaisissa bileissä joissa voi harrastaa seksiä useamman ihmisen kanssa, ja erilaisten ihmisen kanssa. Kirkkonummen bileet ovat sitä luokkaa että suosittelen kokeilemaan joko puolison kanssa tai yksin. Toki tuntemattomien ihmisten kanssa suojaus on kaiken a ja o :) .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan