Mitä ruokaa teette viikonloppuna?
Lukisin mielelläni muiden viikonlopun ruokalistoja.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut pilaavat terveytensä syömällä huonosti? Hyvä ja terveellinen ruoka maksaa vähemmän kuin noutokebabit ja hampurilaiset.
Sitä ihmettelee moni muukin. Ruuanlaitto on helppoa ja netti on täynnä herkullisia reseptejä. Onneksi kaikki läheiset rakastavat hyvää ruokaa.
Mulle nyt siis vinkkiä
Mitä mä voisin laittaa uunijuuresten lisukkeeksi, kun tahdon syödä kasvisruokaa?
Entä mikä voisi olla toinen viikonlopun kasvispainotteinen ruoka? J
Kävisikö kesäkurpitsapaistos?
Kesäkurpitsat rakastetaan karkealla terällä, itse ripottelin päälle suolaa, jolloin liika neste lähtee pois. Sillä aikaa kuullotetaan sipulisilppua ja keitetään riisiä. Sitten vaan sekoitetaan kurpitsaraaste, riisi, sipuli, vähän vatkattu muna, mustapippuria, basilikaa, persiljaa ja raastettua parmesaania ja pannaan seos uunivuokaan. Itse ripottelin päälle valkoisen leivän sisustaa ja valitan päälle öljyä.Toinen voisi olla täytetyt paprikat tai munakoisot. Rouskumuhennokseen tulee sienien lisäksi paprikoita, sipulia, pari kirpeää omenaa, jauhoja tai soijajauhoja 2 rkl ja kermaa tai soijakermaa plus mausteita kuten kirveellä, timjamia ja kyntenä.
Hei kesäkurpitsan rakastaja, voisitko oikolukea viestisi? :D
t: timjamia kirveellä ja kyntenä
Sorry! On kiire ja a c muuttaa sanat ihan hassuiksi. Terveisin Kirveli ja Kynteli
Hei kesäkurpitsan rakastaja, voisitko oikolukea viestisi? :D
t: timjamia kirveellä ja kyntenä