Onko liian pinnallista jättää silmälasien takia?
Oon yrittänyt tottua, totutella, hyväksyä, nähdä kauniina, nähdä persoonana viimeiset kuukaudet. Ei pysty.
Kommentit (33)
Rakastajani haluaa, että käytän laseja nimenomaan sekstaillessa. Ne kuulemma kiihottavat. Itse en tätä tajua, mutta toisen mieliksi sitten lasit sängyssä. 😃
oh aika pinnallista kyllä. onneksi oma poikaystävä tykkää naisista silmälaseilla, ja itsekin kuulun siihen kategoriaan. Tietysti jättimäiset hipsterilasit on kyllä kieltämättä aika turnoff. Laseissakin on paljon variaatioita. Sellaset sirot ja tyylikkäät lasit ovat minustakin seksikkäät. Miehille sopii jykevämmät ja vähän suuremmatkin lasit mutta pyöreät ovat ehdoton turnoff. ei sovi mielestäni kenellekkään, ei edes harry potterille... mut en nyt sen vuoksi ketään jättäisi tai voisi olla kiinnostumatta.
Provotehtailija ollut ahkera tänään.
Toivottavasti jätät. Nimittäin minulle silmälasit on ehdoton "turn on"!
Ei voi kuin ihmetellä tätä nykyihmisten typeryyttä ja pinnallisuutta vai
johtuuko se tästä palstasta, että täällä on pääasiassa idareita liikkeellä.
Kuten joku jo edellä kirjoitti ihan faktaa, että noin puolella suomalaisista on tai ainakin pitäisi olla rillit. Katukuvassa tämä ei niin näy, koska moni käyttää piilareita ja niiden laatu on kohentunut menneistä vuosista paljon. Toki monet käy myös laserleikkauksissakin. Aasiassa rillejä on vielä enemmän, pääasiassa likinäön vuoksi. Ja siitä huolimatta joku tekee rilleistäkin jotain outoa ym. Jatkuvasti vatvotaan ihmisten ulkonäköä ja ollaan kuin joku elukka, että toisen ihmisen tulisi olla jatkuvasti joku kiihotuksen väline. Monen mielestä rillit on myös seksikkäät, ne viestittävät älystä. Ja ihan tutkimuksienkin mukaan äly ja likinäkö eli se, ettei näe kauas hyvin, korrelloivat.
Sunkin nokalla keikkuu lukulasit, kun vähän vanhenet, haha:D
Ihan sama onko pinnallista vai ei. Jos ei kelpaa niin tiedät missä on ovi. Oli siis syy mikä hyvänsä. Amen.
Andymccoys kirjoitti:
en varmaan uskalla sanoa tuolle nuorelle naiselle ensi kerran tapaamisessa että "sä näytät hieman pöllöltä noissa laseissa, etkö voisi hommata sellaisia teräväkulmaisia pieniä laseja kun sinulal on noin terävä ja kaunis leukakin"?
ei varmaan kyllä kannata kun entiselle helluntalaistyttöystävälleni sanoin että kun itse sanoin näyttävänsä ihan apinalta eräässä kuvassa, että" niin muuuten näytätkin!" - niin se suuttui ja huitaisi minua poskelle avokämmenellä!
Bongaat seurakuntien ruokajonoista nuo tyttoystavasi? :)
Vierailija kirjoitti:
Sunkin nokalla keikkuu lukulasit, kun vähän vanhenet, haha:D
Ajattelin just samaa :) 44-vuotias ja nyt annoin periksi ja ostin lukulasit (siis ihan kempparista) kun en enaa tahtonut nahda kirjojen teksteja kun luin sangyssa ennen nukkumaanmenoa, etenkin jos oli pienitekstinen pokkari.
Paivanvalossa naen edelleen lukea samoja kirjoja ilman laseja o_0
Miesystavan mielesta naytan "hassulta" lasit paassa, kuin tuimalta opettajattarelta kuulemma. :D
Heikkonäköinen kumppani on pelkkää plussaa, ei näe jos toinen onkin ruma. Nojoo, huumoria, mutta oikeasti ap... sä oot ihan pimee.
Onko pinnallista jättää silmälasien takia? Lyhyt vastaus: On. Erittäin pinnallista. Puhumattakaan siitä, että on todella törkeää ja syrjivää. Kertoo sinusta kaiken tarpeellisen.