potenssi lääke.ilman reseptii.
Kommentit (7)
N50+ kirjoitti:
Lääkärille vain rohkeasti. Älä tuhlaa rahojasi ainakaan mihinkään netin lääkeväärennöksiin. Lääkäri on jo kuullut ja nähnyt kaiken, yksi sildenafiili-resepti ei häntä hätkäytä.
L-arginiinia voi toki kokeilla, saa luontaistuotekaupoista.
Jos poltat, lopeta se heti ensimmäisenä.
Kiitos.Toimiiko toi L-arginiini.kokemuksii.Siis naisen näkökulmasta?
Saattaa se auttaa. Eipä ole kallis kokeilu eikä vaarallinen. Naiset voivat käyttää myös. Muistaakseni itse kokeilin juuri ajatuksella, että se laittaa veren kiertämään p*llussa ja tuo tuntoherkkyyttä lisää. Aina tulee kokeiltua kaikki, joka saattaisi parantaa seksiä entisestään. :D
Mäkin kokeilin, enkä muutaman päivän käytön jälkeen pystynyt yöllä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
N50+ kirjoitti:
Lääkärille vain rohkeasti. Älä tuhlaa rahojasi ainakaan mihinkään netin lääkeväärennöksiin. Lääkäri on jo kuullut ja nähnyt kaiken, yksi sildenafiili-resepti ei häntä hätkäytä.
Kiitos.Toimiiko toi L-arginiini.kokemuksii.Siis naisen näkökulmasta?
Alotin kuurin n 2500 mg päivä tahdila.Katsotaan auttaako.
Yksi luontaistuote kauppa suositteli jopa 3 - 7 gramman päiväannosta! Kirjoitin ja varmistin, olivatko tosissaan. Kyllä vain. Aika hurjalta kuulosti.
Olen liian laiska juuri nyt googlaamaan minkä verran löytyisi tutkimuksia l-arginiininista, mutta olen kyllä kuullut miehiltä sen auttaneen.
N50+ kirjoitti:
Yksi luontaistuote kauppa suositteli jopa 3 - 7 gramman päiväannosta! Kirjoitin ja varmistin, olivatko tosissaan. Kyllä vain. Aika hurjalta kuulosti.
Olen liian laiska juuri nyt googlaamaan minkä verran löytyisi tutkimuksia l-arginiininista, mutta olen kyllä kuullut miehiltä sen auttaneen.
Tack.vastauksesta.Katotaa mitä alkaa tapahtuu.Pitääki lähtee ottaa pilleri taasen.Ehkä mentävä sit lääkäriin hakee resepti oikeelle lääkkeelle.