Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

potenssi lääke.ilman reseptii.

Vierailija
06.09.2019 |

Kokemuksii.Jostai pillereistä.Auttaako yhtää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärille vain rohkeasti. Älä tuhlaa rahojasi ainakaan mihinkään netin lääkeväärennöksiin. Lääkäri on jo kuullut ja nähnyt kaiken, yksi sildenafiili-resepti ei häntä hätkäytä.

L-arginiinia voi toki kokeilla, saa luontaistuotekaupoista.

Jos poltat, lopeta se heti ensimmäisenä.

Vierailija
2/7 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Lääkärille vain rohkeasti. Älä tuhlaa rahojasi ainakaan mihinkään netin lääkeväärennöksiin. Lääkäri on jo kuullut ja nähnyt kaiken, yksi sildenafiili-resepti ei häntä hätkäytä.

Kiitos.Toimiiko toi L-arginiini.kokemuksii.Siis naisen näkökulmasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa se auttaa. Eipä ole kallis kokeilu eikä vaarallinen. Naiset voivat käyttää myös. Muistaakseni itse kokeilin juuri ajatuksella, että se laittaa veren kiertämään p*llussa ja tuo tuntoherkkyyttä lisää. Aina tulee kokeiltua kaikki, joka saattaisi parantaa seksiä entisestään. :D

Vierailija
4/7 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kokeilin, enkä muutaman päivän käytön jälkeen pystynyt yöllä nukkumaan.

Vierailija
5/7 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Kiitos.Toimiiko toi L-arginiini.kokemuksii.Siis naisen näkökulmasta?

Alotin kuurin n 2500 mg päivä tahdila.Katsotaan auttaako.

Vierailija
6/7 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi luontaistuote kauppa suositteli jopa 3 - 7 gramman päiväannosta! Kirjoitin ja varmistin, olivatko tosissaan. Kyllä vain. Aika hurjalta kuulosti.

Olen liian laiska juuri nyt googlaamaan minkä verran löytyisi tutkimuksia l-arginiininista, mutta olen kyllä kuullut miehiltä sen auttaneen.

Vierailija
7/7 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Yksi luontaistuote kauppa suositteli jopa 3 - 7 gramman päiväannosta! Kirjoitin ja varmistin, olivatko tosissaan. Kyllä vain. Aika hurjalta kuulosti.

Olen liian laiska juuri nyt googlaamaan minkä verran löytyisi tutkimuksia l-arginiininista, mutta olen kyllä kuullut miehiltä sen auttaneen.

Tack.vastauksesta.Katotaa mitä alkaa tapahtuu.Pitääki lähtee ottaa pilleri taasen.Ehkä mentävä sit lääkäriin hakee resepti oikeelle lääkkeelle.